I ta banda

Data: 2012-07-12 08:06:05
Autor: Trybun
I ta banda
Obłudników jazgocze o jakiejś dyktaturze na Białorusi:

http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Koniec-telefonow-na-karte-Sluzby-klada-lape-na-prepaidach,wid,14749751,wiadomosc.html

Paradoksalnie jest na Białorusi więcej wolności i swobody niż w krajach imperialistycznych i również niedługo ich piesków na posyłki takich jak Polska..

Data: 2012-07-12 09:26:57
Autor: WW
I ta banda
W dniu 2012-07-12 08:06, Trybun pisze:
Obłudników jazgocze o jakiej¶ dyktaturze na Białorusi:

http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Koniec-telefonow-na-karte-Sluzby-klada-lape-na-prepaidach,wid,14749751,wiadomosc.html

Paradoksalnie jest na Białorusi więcej wolno¶ci i swobody niż w krajach
imperialistycznych i również niedługo ich piesków na posyłki takich jak
Polska..

Dzi¶ w Polsce 11 służb ma prawo strzelać do obywatela.
Nawet w Niemczech za Hitlera tylu nie było.

48 instytucji ma prawo sprawdzać obywatela, jego finanse, konta bankowe, podsłuchiwać rozmowy, SMS-y, sprawdzać zawarto¶ć dysków jego komputerów, jego stan zdrowia, preferencje i itd. i to bez toczenia się przeciw niemu jakiegokolwiek ¶ledztwa.

Oczywi¶cie, wszystko "dla naszego dobra".

Orwell to piku¶ przy naszej "demokracji".

Pozdrawiam
WW
"Ci co rezygnuj± z wolno¶ci w imię bezpieczeństwa, trac± wkrótce i jedno i drugie".
Thomas Jefferson

Data: 2012-07-12 14:40:24
Autor: leszek niewiadomski
I ta banda
Am 12.07.2012 09:26, schrieb WW:
[...]

No to przeniescie sie koledzy na Bialorus. A co do kart prepaid to juz od lat w wielu krajach musisz sie wczesniej zameldowac. U tow. Kima nr 3 na granicy zdajesz komorke, nabywasz ichnia, a przy wyjezdzie dajesz do obejrzenia kamere. Zapytajcie boukuna. On to przezyl i sobie chwali.
ln.

Data: 2012-07-12 13:05:23
Autor: Observatore
I ta banda
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisał(a):
[...]

po co maja sie przenosic? Bialorus przyjdzie do nich, a nastepnie
komunistyczne Chiny...

W jakich *wielu*  krajach trzba sie zameldowac ? W Ruskiej Federacji?:))
Herman Tusk i Komoruski intensywnie nad tym pracuja, towarzyszu wielonikowcu
niewiadomski.

 Centrala was zle informuje, albo informuje dobrze, a wy celowo sciemnicie...

Data: 2012-07-12 17:41:11
Autor: leszek niewiadomski
I ta banda
Am 12.07.2012 15:06, schrieb  Observatore:
[...]

Centrala poinformowala:
http://www.gutefrage.net/frage/prepaid-karte-ohne-registrierung-aus-oesterreich-oder-schweiz
A teraz PLONK, compañero!
ln.

Data: 2012-07-12 16:15:07
Autor: Observatore
I ta banda
> [...]
> niewiadomski.
>
>   Centrala was zle informuje, albo informuje dobrze, a wy celowo sciemnicie..

nie denerwujcie sie tak wielonikowy trollu, napisaliscie wyraznie *zameldowac*.

Nie wiecie jakie znaczenie w j. polskim ma slowo *zameldowac*? A moze juz se
zapomnieliscie w tych Nimcach?

To se sprawdzcie.  W Polsce jest inna sytuacja anizeli w Nimcach. Przeczytajcie se, ze
zrozumieniem polski tekst wpastowany przez *jadrysi*, a potem sie wymadrzajcie. To nic nie da i to nie chodzi o przestepcow w Polsce, bo tacy wlasnie Polska w
tej chwili zarzadzaja i sa nawet gratyfikowani i AWANSOWANI, tylko o jeszcze
wieksza, anizeli obecnie inwigilacje spoleczenstwa, biedny baranku bozy...

Data: 2012-07-12 18:10:37
Autor: Trybun
I ta banda

http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Koniec-telefonow-na-karte-Sluzby-klada-lape-na-prepaidach,wid,14749751,wiadomosc.html Paradoksalnie jest na Białorusi więcej wolno¶ci i swobody niż w krajach
[...]

No i co z tego? Korea jest zagrożona imperialistycznym atakiem, a więc każdy ¶rodek ostrożno¶ci jest zrozumiały, a my dlaczego musimy małpować Płn koreańskie wzorce?

Data: 2012-07-12 18:06:48
Autor: Trybun
I ta banda
W dniu 2012-07-12 09:26, WW pisze:
[...]

Parodia demokracji. Normalny człowiek jest sprowadzony do roli bydlęcia spełniaj±cego zachcianki "swoich" wybrańców. Cała energia rz±dz±cych jest kierowana na to żeby utrzymać taki stan rzeczy..

Data: 2012-07-13 19:03:20
Autor: pluton
I ta banda
Parodia demokracji. Normalny człowiek jest sprowadzony do roli bydlęcia
spełniaj±cego zachcianki "swoich" wybrańców. Cała energia rz±dz±cych
jest kierowana na to żeby utrzymać taki stan rzeczy..

To jest cecha kazdego panstwa. W peerelu bylo nawet gorzej, niz jest teraz.

Nullification

Data: 2012-07-14 08:33:04
Autor: WW
I ta banda
W dniu 2012-07-13 19:03, pluton pisze:
Parodia demokracji. Normalny czÂłowiek jest sprowadzony do roli bydlĂŞcia
spe³niaj±cego zachcianki "swoich" wybrañców. Ca³a energia rz±dz±cych
jest kierowana na to ¿eby utrzymaæ taki stan rzeczy..

To jest cecha kazdego panstwa. W peerelu bylo nawet gorzej, niz jest teraz.

Ta teza, lansowana dziś przez IPN i nowa władze, jest kłamstwem.
Nie było gorzej a zdaniem wielu, nawet lepiej.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-07-14 09:03:50
Autor: Przemysław M.
I ta banda
Dnia Sat, 14 Jul 2012 08:33:04 +0200, WW napisał(a):

[...]

Zdaniem towarzyszy z PZPR zdecydowanie lepiej.

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 JĂłzefa PiĹ‚sudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klÄ™ska, być

Data: 2012-07-16 11:26:28
Autor: WW
I ta banda
W dniu 2012-07-14 09:03, Przemysław M. pisze:

Zdaniem towarzyszy z PZPR zdecydowanie lepiej.

Myślę, że możesz do tego dodać: bezdomnych, szukających jedzenia na śmietnikach, bezrobotnych, sporą cześć rencistów, spora cześć zmuszonych korzystać ze "służby" zdrowia i księży katolickich.

Data: 2012-07-14 09:07:22
Autor: Trybun
I ta banda
[...]

Mógłby¶ dać parę przykładów na to że w PRL było gorzej dla zwykłego Polaka? Pokaż np. paragraf kk na to że za publiczne negowanie ustaleń władzy było zagrożone kar± więzienia?

Data: 2012-07-14 10:04:05
Autor: Bogdan Idzikowski
I ta banda

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jtr5so$80s$1node2.news.atman.pl...
[...]

Robiono im tylko ¶cieżki zdrowia?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

I ta banda