I tacy

Data: 2011-10-15 10:37:25
Autor: jadrys
I tacy

hipokryci maja czelność krytykować władze PRLu za przywileje:

http://wybory.wp.pl/title,Zegnaja-sie-z-Wiejska-Ile-zgarna-na-otarcie-lez,wid,13897727,wiadomosc.html?ticaid=1d342

To co się obecnie dzieje w kraju jest normalnie chore! Tylko jakiej szczepionki trzeba by użyć żeby tą chorobę wyeliminować?

Data: 2011-10-15 10:51:27
Autor: WW
I tacy
W dniu 2011-10-15 10:37, jadrys pisze:

[...]

AK47

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-10-15 11:17:54
Autor: jadrys
I tacy
W dniu 2011-10-15 10:51, WW pisze:
[...]

Bo ja wiem? Wtedy podniesie się larum że to oni są ofiarami.. Tak jak to było w 1945 gdy to zaczęto oddawanie ziemi tym co na niej pracują. Efekt jest taki że dzisiaj nawet paroletnie dzieciaki mówią o komuchach jako o tych złych..

Data: 2011-10-15 11:24:02
Autor: Bogdan Idzikowski
I tacy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7bj3i$ule$1news.onet.pl...
[...]

Jakie oddawanie? Czyją własność oddawano? Komu? Najemnym robotnikom rolnym? Robotnik rolny, gdyby chciał pracować na swojej ziemi, to powinien ją kupić.

Data: 2011-10-15 11:28:09
Autor: jadrys
I tacy

[...]

Zrozum to co powtarzałem już wielokrotnie - NIE ma czegoś takiego jak właściciel ziemi!! A także jezior czy lasów.

Data: 2011-10-15 11:38:49
Autor: Bogdan Idzikowski
I tacy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7bjsb$20q$1news.onet.pl...

[...]

Jesteś w błędnym błędzie, komuszku. Ja na ten przykład jestem właścicielem 450 metrów kwadratowych ziemi, na której stoi mój dom. I spróbuj mi tu, komuszku, zabrać tę ziemię i dać komuś, kto jej nie ma.

Data: 2011-10-15 11:52:40
Autor: jadrys
I tacy

[...]

To działka na której stoi twój dom a nie ziemia rolnicza.

Data: 2011-10-15 12:34:34
Autor: Bogdan Idzikowski
I tacy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7bl4u$64o$1news.onet.pl...

[...]

Nie ma znaczenia. Ziemia, to ziemia. Można dom zburzyć i uprawiać kapustę lub marihuanę.

Data: 2011-10-15 11:18:52
Autor: Marek
I tacy
On Oct 15, 12:34 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>
wrote:
Uytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa w wiadomocinews:j7bl4u$64o$1news.onet.pl...

> To dziaka na ktrej stoi twj dom a nie ziemia rolnicza.

Nie ma znaczenia. Ziemia, to ziemia. Mona dom zburzy i uprawia kapust
lub marihuan.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"- Hide quoted text -

Rozpoczecie dyskusji z Jadrysiem, to jest , jak infekcja prionami -
pierwsze objawy uwydatnia sie za 10 lat !
Najlepiej unikac kontaktu .

Data: 2011-10-16 18:54:52
Autor: jadrys
I tacy
W dniu 2011-10-15 20:18, Marek pisze:

Rozpoczecie dyskusji z Jadrysiem, to jest , jak infekcja prionami -
pierwsze objawy uwydatnia sie za 10 lat !
Najlepiej unikac kontaktu .

Cześć E-zop. Znowu zadawnione urazy nabyte w trakcie nauki w konfigurowaniu Thunderbirda? Nie potrafisz zapomnieć?

Data: 2011-10-15 16:57:26
Autor: jadrys
I tacy

[...]

I o czym ja mam z tobą dyskutować? O tym że żyjesz w jakimś matriksie i żyjesz złudzeniami i swoim własnym wyobrażeniem o porządkach tego świata?

Data: 2011-10-15 17:25:29
Autor: Bogdan Idzikowski
I tacy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7c6vj$1pi$2news.onet.pl...

[...]

To ty wbiłeś sobie do głowy, że komunizm jest najlepszym ustrojem na świecie. Tylko, że wszystkie próby wprowadzania tego systemu kończyły się fiaskiem i olbrzymimi cierpieniami ludzi zmuszonych do życia w tym systemie.
Tobie to już tylko lobotomia może pomóc.
Najważniejszym porządkiem tego świata jest to, że własność prywatna jest święta.

Data: 2011-10-16 18:55:36
Autor: jadrys
I tacy

[...]

Nie będę dyskutował o Komunizmie bo to moze być odczytane przez wymiar 'sprawiedliwości" jako propagacja owego systemu. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że za takie rzeczy grożą teraz  3 lata wiezienia?

Ile razy durniu!! mam ci powtarzać że nie ma własności ziemi rolnej??? Jak można być takim tępakiem?? Rolnik ją użytkuje a w zamian jest zobowiązany do produkcji żywności dla ludzi. Gdy stanie okoniem i postanowi jej nie oprawiać i pozostawić odłogiem to wyleci z tej ziemi w podskokach.. Taki jest porządek świata a ty powtarzasz te swoje urojenia w jakichś własnościach.

Data: 2011-10-16 20:08:26
Autor: Bogdan Idzikowski
I tacy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7f28b$1sn$1news.onet.pl...
[...]

Ile razy komunistyczny durniu mam ci powtarzać, że w Polsce nie ma obowiązku uprawiania ziemi,należy tylko od posiadanej ziemi uiszczać podatek rolny.
Jeśli twierdzisz, że jest inaczej, to jesteś głupszy, niż ustawa przewiduje i słusznie w PRL nie chciano przyjąć cię do PZPR.
Ja co roku płacę podatek od mojej działki.

Data: 2011-10-16 20:37:09
Autor: jadrys
I tacy

[...]

Dzisiaj nie ma, ale jutro może to być koniecznością i dopiero do ciebie jutro dotrze i wreszcie zrozumiesz że jesteś tylko dzierżawcą i to na pewnych warunkach ziemi służącej do produkcji żywności dla wszystkich.
I tym kończę ten temat. Ani myślę więcej tłumaczyć zasady rzadzące wspulczesnum światem tępakom żyjacym w swoim matriksie.

Data: 2011-10-16 20:53:32
Autor: Bogdan Idzikowski
I tacy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7f87u$n45$1news.onet.pl...

[...]

A ty, jak kłótliwa żona, musisz mieć ostatnie zdanie, mimo że nie masz absolutnie racji.
No i jak się ma do twojej kultury, z którą się tak obnosisz, nazwanie oponenta w dyskusji "durniem"?
Oj, chyba ci twoja kultura gdzieś spier..oliła. Albo twoja powłoka kulturalna jest tak cienka, że z drobnego powodu na wierzch wyłazi pospolity cham?

Data: 2011-10-17 09:26:48
Autor: jadrys
I tacy

[...]

Niestety, nie mam cierpliwości nauczyciela i nie potrafię tłumaczyć tych samych oczywistości po raz dziesiaty z rzędu.

Data: 2011-10-16 06:45:55
Autor: stevep
I tacy
Dnia 15-10-2011 o 16:57:26 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

I o czym ja mam z tob dyskutowa? O tym e yjesz w jakim matriksie i  yjesz zudzeniami i swoim wasnym wyobraeniem o porzdkach tego wiata?

wita racja, ty yjesz w wyimaginowanym zabytkowym wiecie.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-15 12:51:40
Autor: Leprechaun
I tacy

[...]

Znałeś/znasz dobrego komucha?

BomBel

Data: 2011-10-15 16:56:56
Autor: jadrys
I tacy
W dniu 2011-10-15 12:51, Leprechaun pisze:

[...]

Zapytaj ilu znałem niedobrych.

Data: 2011-10-16 06:44:26
Autor: stevep
I tacy
Dnia 15-10-2011 o 16:56:56 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ale to pewnie byli martwi, boi dobry komuch to martwy komuch.  :D

--
stevep

Data: 2011-10-15 18:30:03
Autor: Kaczysta
I tacy

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:j7bhip$4pp$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wolę jednak AKM47.
AZ

Data: 2011-10-15 12:51:01
Autor: Leprechaun
I tacy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7bgnl$mn9$1news.onet.pl...

[...]

Po cholerę głosowałes na PiS? Pamiętasz jak Tusku chciał wstrzymać finansowanie partii politycznych z budżetu? Jedynie PiS stanął okoniem. Moje prywatne zdanie: wybory do Sejmu powinny być oparte o okręgi jednomandatowe.

BomBel

Data: 2011-10-15 16:56:49
Autor: jadrys
I tacy
[...]

Finansowanie partii nie ma nic wspólnego z złodziejstwem kasty uprzywilejowanych. po jednomandatowych wyborach do Senatu a także do samorządów śmiem twierdzić że to nie tedy droga do normalności.

I tacy