I tak 21 razy ...

Data: 2009-07-26 20:47:55
Autor: matador
I tak 21 razy ...
#
....wszyscy znają Jedwabne, gdzie oszaleli z nienawiści Polacy zebrali się w kilkudziesięciu, otoczyli tysiąc sześciuset Żydów, zapędzili ich wszystkich do jednej chłopskiej stodoły i spalili żywcem. (...) Zaskoczeni Niemcy, przypadkiem przebywający w okolicy, nie zdołali zapobiec tragedii.
#

http://wiadomosci.onet.pl/2015292,11,item.html

Może by tak "a'conto" paru następnych otoczyć ?

matador.

Data: 2009-07-26 21:04:25
Autor: awe
I tak 21 razy ...
Tak sie konczy kolaboracja z sovietami. To nie pierwszy raz. Podczas 20 roku bylo podobnie. Ja nie wiem ze tym zydom tak odpier...
awe

I tak 21 razy ...