I tak powinno

Data: 2011-10-12 07:42:25
Autor: jadrys
I tak powinno

być. Urzędy publiczne to nie miejsce na symbole religijne. Brawo Janusz.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Krzyz-z-sejmu-musi-zniknac-jesli-nie-to,wid,13886254,wiadomosc.html

Data: 2011-10-11 22:52:48
Autor: J-23
I tak powinno
On 12 Pa¼, 07:42, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
byæ. Urzêdy publiczne to nie miejsce na symbole religijne. Brawo Janusz.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Krzyz-z-sejmu-musi-zniknac-jes...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

popieram, krzyz nalezy usunac. albo zawiesic obok gwiazde Dawida;
muzulmanski polksiezyc; obok mikrofony marszalek powinien postawic
posag Buddy... itede

Data: 2011-10-12 08:14:31
Autor: jadrys
I tak powinno
W dniu 2011-10-12 07:52, J-23 pisze:
On 12 Paź, 07:42, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
[...]

Wszystkie symbole religijne powinny zniknąć z miejsc publicznych. Od manifestowania takich symboli są świątynie.

Data: 2011-10-11 23:32:13
Autor: J-23
I tak powinno
On 12 Pa¼, 08:14, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> popieram, krzyz nalezy usunac. albo zawiesic obok gwiazde Dawida;
> muzulmanski polksiezyc; obok mikrofony marszalek powinien postawic
> posag Buddy... itede

Wszystkie symbole religijne powinny znikn±æ z miejsc publicznych. Od
manifestowania takich symboli s± ¶wi±tynie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

to samo dotyczy nauki religii w szkolach panstwowych, ktore to szkoly
musza byc swieckie

Data: 2011-10-14 22:31:11
Autor: pluton
I tak powinno

to samo dotyczy nauki religii w szkolach panstwowych, ktore to szkoly
musza byc swieckie

Hans, co ty pieprzysz ?? Przeciez ty jestes pisdzielec !

Nullification

Data: 2011-10-12 08:11:34
Autor: wolim
I tak powinno
W dniu 2011-10-12 07:42, jadrys pisze:

być. Urzędy publiczne to nie miejsce na symbole religijne. Brawo Janusz.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Krzyz-z-sejmu-musi-zniknac-jesli-nie-to,wid,13886254,wiadomosc.html

No, to widzę, że mój głos się nie zmarnował, bo Palikot zaczyna realizować swój program.
Może wreszcie ktoś zrobi porządek i utnie te wyciągnięte po nasze pieniądze ręce księży...

Data: 2011-10-12 08:18:37
Autor: jadrys
I tak powinno
W dniu 2011-10-12 08:11, wolim pisze:
[...]

No, fakt - krok w dobrym kierunku. Na całkowite podsumowanie o słuszności wyboru przyjdzie czas później.

Data: 2011-10-12 10:11:26
Autor: Bogdan Idzikowski
I tak powinno

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j73bel$m7f$1news.onet.pl...
[...]

Już to widzę. będzie 100 tysięcy razy gorzej niż usuwanie krzyża z Krakowskiego przedmieścia.

Data: 2011-10-12 12:16:45
Autor: wolim
I tak powinno

[...]

Bo znowu się mohery zlecą. Niech lepiej idą do kościoła odklepać różaniec. Ja tego zupełnie nie rozumiem, jak można sobie w tak perfidny sposób zawłaszczać przestrzeń publiczną...

Data: 2011-10-15 17:11:41
Autor: jadrys
I tak powinno

[...]

W końcu nie chodzi nawet o wygraną Palikota. W podsumowaniu będą się przede wszystkim liczyć dobre chęci. Żeby to nie było tak jak z SLD - w opozycji lewicowe hasła a u koryta - skrajna prawica likwidująca tanie jadłodajnie dla biedaków i straszący inwalidów odebraniem rent inwalidzkich..

Data: 2011-10-15 17:29:09
Autor: Bogdan Idzikowski
I tak powinno

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7c7qg$4cp$4news.onet.pl...

[...]

Jeśli sądzisz, że Plikot wywołał ten temat w naszym interesie, to jesteś w błędnym błędzie. cokolwiek robi Palikot - robi to tylko we własnym interesie.
Dalsze uwagi, to majaczenie chorego człowieka.

Data: 2011-10-17 09:43:57
Autor: jadrys
I tak powinno

[...]

A dlaczego oceniasz Palikota już teraz? Moim zdaniem zrobił krok w dobrą stronę i uzyskał tym samym u mnie kredyt zaufania. I nie mam nic do tego że on również piecze na tym swoją własna pieczeń.

Co masz na myśli z tym majaczeniem? SLD nie planował odbierania rent inwalidom?

Data: 2011-10-17 16:33:43
Autor: jadrys
I tak powinno

[...]

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytane.

Data: 2011-10-17 18:08:54
Autor: jadrys
I tak powinno

[...]

Tak, planował. Było w swoim czasie głośno o tym w mediach.

Data: 2011-10-17 18:20:44
Autor: Bogdan Idzikowski
I tak powinno

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7hjtt$ggj$1news.onet.pl...

[...]

Nie słyszałem. Jakiś link na potwierdzenie?

Data: 2011-10-18 07:52:51
Autor: jadrys
I tak powinno

Tak, planował. Było w swoim czasie głośno o tym w mediach.

Nie słyszałem. Jakiś link na potwierdzenie?

Poszukaj sobie. Znajdziesz na pewno.

Data: 2011-10-18 09:53:14
Autor: Bogdan Idzikowski
I tak powinno

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7j46t$rbd$1news.onet.pl...

Tak, planował. Było w swoim czasie głośno o tym w mediach.

Nie słyszałem. Jakiś link na potwierdzenie?

Poszukaj sobie. Znajdziesz na pewno.

To ty poruszyłeś ten temat i do ciebie należy udowodnienie, że masz rację.
Wychodzi na to, że jak zwykle, powiedziałeś coś z głowy, czyli z niczego.

Data: 2011-10-18 11:31:25
Autor: jadrys
I tak powinno

[...]

Mimo najszczerszych chęci, ja nie potrafie sie posługiwać wyszukiwarka netową. 99% mojej wiedzy pochydzi z realu a nioe ze swiata wirtualnego. Tak więc jezeli zalezy ci na potwierdzeniu bądź zaprzeczeniu temu co ja napisałem wiedzą z netu to sobie tego poszukaj.

Data: 2011-10-18 12:00:47
Autor: Bogdan Idzikowski
I tak powinno

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7jh29$bq3$1news.onet.pl...

[...]

Jeśli coś twierdzisz, to musisz udowodnić prawdziwość tego twierdzenia.
Jeśli nie zgadzałem się z twoim zdaniem na przeróżne tematy, to podając inny punkt widzenia podpierałem się faktami, których prawdziwość, lub uchodzących za prawdziwe mogłem udowodnić choćby podając źródło z którego czerpałem wiedzę.
Ty, niestety czerpiesz wiedzę z głowy, czyli z niczego i dlatego ci nie wierzę.

Data: 2011-10-18 14:32:32
Autor: jadrys
I tak powinno

[...]

Najprościej poszukaj sobie jakichś archiwalnych wydań gazet czy informacyjnych programów telewizyjnych skoro tego nie pamiętasz. Ja pamiętam dobrze słowa Millera i potwierdzenia tego nie potrzebuję. Tak, z głowy czerpię, z pamięci, ale tego nie wymyślam.

Data: 2011-10-18 04:04:19
Autor: stevep
I tak powinno
Dnia 17-10-2011 o 16:33:43 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W koñcu nie chodzi nawet o wygran± Palikota. W podsumowaniu bêd± siê  przede wszystkim liczyæ dobre chêci. ¯eby to nie by³o tak jak z SLD  - w opozycji lewicowe has³a a u koryta - skrajna prawica likwiduj±ca  tanie jad³odajnie dla biedaków i strasz±cy inwalidów odebraniem rent  inwalidzkich..

Je¶li s±dzisz, ¿e Plikot wywo³a³ ten temat w naszym interesie, to  jeste¶ w b³êdnym b³êdzie. cokolwiek robi Palikot - robi to tylko we  w³asnym interesie.
Dalsze uwagi, to majaczenie chorego cz³owieka.

A dlaczego oceniasz Palikota ju¿ teraz? Moim zdaniem zrobi³ krok w  dobr± stronê i uzyska³ tym samym u mnie kredyt zaufania. I nie mam nic  do tego ¿e on równie¿ piecze na tym swoj± w³asna pieczeñ..

Co masz na my¶li z tym majaczeniem? SLD nie planowa³ odbierania rent  inwalidom?

A planowa³?

Cz³owiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytane.

Cz³owiek kulturalny nie jest poapug±.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-18 07:52:46
Autor: jadrys
I tak powinno
W dniu 2011-10-18 04:04, stevep pisze:

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytane.

Człowiek kulturalny nie jest poapugą.

Co ty wiesz o kulturze...

Data: 2011-10-19 06:05:35
Autor: stevep
I tak powinno
Dnia 18-10-2011 o 07:52:46 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-10-18 04:04, stevep pisze:

Cz³owiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytane.

Cz³owiek kulturalny nie jest poapug±.

Co ty wiesz o kulturze...

Nic, ty jeste¶ niekwestionowanym znawc± kultury socjalistycznej.

Data: 2011-10-12 09:17:15
Autor: boukun
I tak powinno

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j739b5$gju$1news.onet.pl...

być. Urzędy publiczne to nie miejsce na symbole religijne. Brawo Janusz.

Niech powieszÄ… podkowÄ™ http://www.youtube.com/watch?v=KqBqHpLrL08

boukun

Data: 2011-10-12 02:02:34
Autor: J-23
I tak powinno
On 12 Pa¼, 09:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:j739b5$gju$1news.onet.pl...

> byæ. Urzêdy publiczne to nie miejsce na symbole religijne. Brawo Janusz.

Niech powiesz± podkowêhttp://www.youtube.com/watch?v=KqBqHpLrL08

boukun

super - podkowa na szczescie
ciekawy jestem czy wiesz skad to pojecie?

Data: 2011-10-12 16:38:57
Autor: stevep
I tak powinno
Dnia 12-10-2011 o 09:17:15 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j739b5$gju$1news.onet.pl...

byæ. Urzêdy publiczne to nie miejsce na symbole religijne. Brawo Janusz.

Niech powiesz± podkowê http://www.youtube.com/watch?v=KqBqHpLrL08

boukun
Dla jadrysa to sierp i m³ot.

Data: 2011-10-15 17:11:37
Autor: jadrys
I tak powinno
W dniu 2011-10-12 09:17, boukun pisze:

[...]

Nic nie wieszać, żadnych symboli które komuś mogą się nie podobać.

Data: 2011-10-16 06:43:00
Autor: stevep
I tak powinno
Dnia 15-10-2011 o 17:11:37 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Nic nie wieszaæ, ¿adnych symboli które komu¶ mog± siê nie podobaæ.

Sierpa i m³ota te¿?

Data: 2011-10-18 07:52:42
Autor: jadrys
I tak powinno
W dniu 2011-10-16 06:43, stevep pisze:
Dnia 15-10-2011 o 17:11:37 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Sierpa i młota też?

Tylko godło państwowe.

Data: 2011-10-14 00:53:24
Autor: Ikselka
I tak powinno
Dnia Wed, 12 Oct 2011 07:42:25 +0200, jadrys napisa³(a):

Urzêdy publiczne to nie miejsce na symbole religijne. Brawo Janusz.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Krzyz-z-sejmu-musi-zniknac-jesli-nie-to,wid,13886254,wiadomosc.html

"To w PRL by³o oczywiste, ¿e prawo do religii koñczy siê na drzwiach
ko¶cio³a i w drzwiach prywatnego domu."
  Barbara Fedyszak-Radziejowska
--
XL
Los demokracji tak naprawdê spoczywa w rêkach opozycyjnej partii, na ile ona siê nie podda.

Data: 2011-10-15 17:11:31
Autor: jadrys
I tak powinno
W dniu 2011-10-14 00:53, Ikselka pisze:
Dnia Wed, 12 Oct 2011 07:42:25 +0200, jadrys napisał(a):

Urzędy publiczne to nie miejsce na symbole religijne. Brawo Janusz.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Krzyz-z-sejmu-musi-zniknac-jesli-nie-to,wid,13886254,wiadomosc.html
"To w PRL było oczywiste, że prawo do religii kończy się na drzwiach
kościoła i w drzwiach prywatnego domu."
   Barbara Fedyszak-Radziejowska

To w każdym normalnym państwie jest oczywiste że do kultu religijnego służą świątynie.

Data: 2011-10-14 00:54:41
Autor: Ikselka
I tak powinno
Dnia Wed, 12 Oct 2011 07:42:25 +0200, jadrys napisa³(a):

byæ. Urzêdy publiczne to nie miejsce na symbole religijne. Brawo Janusz.

I jeszcze:
"Bronis³aw Komorowski okre¶laj±cy siê jako konserwatywny, wierz±cy,
otworzy³ drzwi do sporu o miejsce krzy¿a w sferze publicznej. Nic dziwnego,
¿e ¶rodowiska lewicowo-liberalne podjê³y rêkawicê i wesz³y w ten atrakcyjny
dla siebie polityczno-cywilizacyjny spór z chrze¶cijañstwem."

Data: 2011-10-15 17:11:26
Autor: jadrys
I tak powinno
W dniu 2011-10-14 00:54, Ikselka pisze:
Dnia Wed, 12 Oct 2011 07:42:25 +0200, jadrys napisał(a):

być. Urzędy publiczne to nie miejsce na symbole religijne. Brawo Janusz.
I jeszcze:
"Bronisław Komorowski określający się jako konserwatywny, wierzący,
otworzył drzwi do sporu o miejsce krzyża w sferze publicznej. Nic dziwnego,
że środowiska lewicowo-liberalne podjęły rękawicę i weszły w ten atrakcyjny
dla siebie polityczno-cywilizacyjny spór z chrześcijaństwem."
     Barbara Fedyszak-Radziejowska

Może intencje prezydenta Komorowskiego były dobre. Może najwyższy czas się publicznie zastanowić o roli krzyża w życiu publicznym Polaków.

I tak powinno