I tak powinny wyglądać karty do głosowania w każdych wyborach !!

Data: 2014-11-24 07:23:25
Autor: Stachu Chebel
I tak powinny wyglądać karty do głosowania w każdych wyborach !!
Tu jedna kartka więcej, tu napisane że TYLKO jeden krzyżyk na TYLKO (dla ułatwienia tłumokom) jednej kartce, tu jeszcze kartka z instrukcją obsługi, no i gitara !!  Hmmm, gdyby nie te "szalone utrudnienia", to tak zupełnie na serio w końcu kwakwa wygrałby wybory. Jestem co do tego przekonany. Nie wierzę, aby sondażownie robiły se jajca. No bo i po co? No i być może większość gawiedzi (słowa Tomasza Lisa) życzyłaby sobie kwaków w samorządach/sejmikach. No, ale niestety... Dla gawiedzi, postawienie "iksa" jest niestety ponad ich możliwości.

No i co? No i zaś kwaki kwakają, że do dupy z taką demokracją. I że to wina "wykształciuchów". Hmmm.., "niedokształciuchy" niestety zawsze mieli, mają i będą mieć przerąbane. I tak po n-te wybory....  Albo dać kwakowi zabawkę, to ją rozdupcy razem ze sobą w stylu brata. Tyle...

Data: 2014-11-24 15:58:39
Autor: Budzik
I tak powinny wyglądać karty do głosowania w każdych wyborach !!
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

[...]

Demokracja demokracją ale nie wiem, czy chce aby mój głos był tak samo wazny jak glos kogoś, kogo przerasta poprawne zagłosowanie w wyborach ;-)

MSPANC!

Data: 2014-11-24 09:56:59
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 24 listopada 2014 16:58:40 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> kwakowi zabawkę, to ją rozdupcy razem ze sobą w stylu brata. Demokracja demokracją ale nie wiem, czy chce aby mój głos był tak samo wazny jak glos kogoś, kogo przerasta poprawne zagłosowanie w wyborach ;-)

Otóż i o to siem rozchodzi Zegarku.. Dłuuugo by beblać było w tych tematach..
Dysertacji naukowych bez to tukej nibendem, bo i po co? A ponadto CIĘZKO gada się z niepoprawnie oddającymi głosy wyborcami, którzy to po raz ósmy bodaj z rzędu zostali ciuta w tyle.

Dlaczego? Proste! "X",postawiony w odpowiednim miejscu, to zbyt duże wyzwania wobec wyznawców kwaka.

Daleko też mi do fandzolenia porannego w stylu Stefka. Kolejny bencwął, ino w drugom stronę.

A rozgonić tych cyrkowców w Wuj !!

P.S. Nie głosuję, bo uwłacza to mej godności. Jamen !!

Data: 2014-11-24 18:31:59
Autor: Budzik
I tak powinny wyglądać karty do głosowania w każdych wyborach !!
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

Zegarku...

Uprasza się o nie zabawianie się moim nickiem! :)

Data: 2014-11-24 19:22:13
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 24 listopada 2014 19:32:00 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

> Zegarku...

Uprasza się o nie zabawianie się moim nickiem! :)

No coś Ty..  Mom lepsom zabawke :))

I tak powinny wyglądać karty do głosowania w każdych wyborach !!