I to Kiszczak obalił komunizm

Data: 2018-03-13 11:56:35
Autor: boukun
I to Kiszczak obalił komunizm
Przypomnijmy, że na postawie ustawy generał, w przeszłości członek Wojskowej Rady Ocalenia Narodowego Czesław Kiszczak może zostać zdegradowany do stopnia szeregowca. - Mój mąż był polskim bohaterem i patriotą i służył takiej Polsce, jaka była, bo innej nie było. I to Kiszczak obalił komunizm. On ma wiele zasług dla Polski, jest twórcą zmian! - tłumaczyła Maria Kiszczak.

Dodała, że ustawę ocenia "bardzo krytycznie". - Mój mąż nie zasługuje na takie traktowanie. Jest mi przykro, że rządzący robią takie rzeczy po śmierci mojego męża - powiedziała wdowa po generale.

https://wiadomosci.wp.pl/maria-kiszczak-glosowala-na-pis-to-byl-ostatni-raz-6229680847701633a

obywatel
3h temu

Odebrac dyplomy uczelni decydentom obecnej wladzy.Jak wszystko odbieracie stopnie wojskowe niewazne to oddajcie dyplomy uczelni ktore skonczyliscie za komuny.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2018-03-14 08:17:45
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p88ap4$kvn$1gioia.aioe.org...
[...]

Gdzie się podziały... papiery z szafy... gdzie ta bibuła... gdzie ten szmal? Ni ma! Ni ma! Chcialaś kobieto robić intersy z PiS? No to teraz masz! Cześka wykopią z grobu, z lampasów obedrą, z podręczników historii wyrzucą bo "prawda jest coraz bliżej": https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI !

CL

Data: 2018-03-14 09:26:39
Autor: boukun
I to Kiszczak obalił komunizm
"Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod>
 Wrote in message:
[...]

Aj waj ale ubolewasz nad komunistami :)
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-03-14 18:32:17
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Wrote in message:
[...]

Nie ubolewam, po prostu pokazuję na metody działania tej sitwy.

CL

Data: 2018-03-14 12:29:19
Autor: jacekbialy80
I to Kiszczak obalił komunizm
He he! Chciała 90 tysięcy od IPN-u.   Bolek dałby jej 90 milionów, gdyby do niego z tym poszła! Ale kim dla starej komunistki jest Wałęsa? Dla niej IPN to polskie państwo, od którego jej się należy zwrot kosztów pogrzebu jej męża. A czego ona może chcieć od szeregowego donosiciela, choćby i ten miał Nobla? Przecież nawet tego Nobla zawdzięczał jej mężowi!

JB

I to Kiszczak obalił komunizm