I to jest Żelazny elektorat ...

Data: 2009-06-09 03:57:11
Autor: MH
I to jest Żelazny elektorat ...
I takie głąby "studiują" ekonomię , dostają "pały" z matmy i twierdzą , że czas
stracili na uzyskanie zaliczenia. No bo po co matematyka w ekonomii ?!

Baa , przecież to uczeń klasy podstawowej powinien umieć postawić odpowiedni
znak !! 2 > 1 , lub 7 < 9 ... Tymczasem w pisie są tacy , którzy twierdzą , że peło dostała po dupie ...

Od kogo pytam się ?? Od społeczeństwa w wyniku mizernej frekwencji ?? Ów poziom frekwencji nie miał nic wspólnego z plebiscytem po/pis !!

Kawę na Ławę , żeby pisior zrozumiał :

TO BYŁ WYRAŹNY PROTEST PRZECIW EUROKOŁCHOZOWI !!  Aleś "GYPI" , iś tego nie pojął.

Dalej "mondralo" studiujesz?? Kto za to buli ? Mama , Tata , czy Ja ?!

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6693633,Na_uczelnie_trafiaja_niedouczeni_kandydaci.html

MH  --

Data: 2009-06-09 12:06:22
Autor: awe
I to jest Żelazny elektorat ...
Nie sadzisz MH ze jestes prymitywny. Ja wielkrotnie Ci o tym pisalem. PO prostu stwierdzam fakt. Twierdze ze PO dostala POdupie i umiem to logicznie uzasadnic, a Ty jak nie umiesz wyciagac prawidlowych wnioskow to juz Twoj problem. Mi nikt nie placi za uswiadamianie jakiegos 50-letniego pryszcza z poludniowej polski - ktory zamiast zajac sie rodzina wali po hotelach biedne chinki na viagrze.
awe

Data: 2009-06-09 12:15:27
Autor: Vic
I to jest ÂŻelazny elektorat ...
awe wrote:
 Twierdze ze PO dostala POdupie i umiem to logicznie
uzasadnic,

Umiem, ale nie uzasadnie. Wiem, ale nie powiem...
Typowe...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-09 12:25:40
Autor: awe
I to jest -elazny elektorat ...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h0ldbo$tbj$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
 Twierdze ze PO dostala POdupie i umiem to logicznie
uzasadnic,

Umiem, ale nie uzasadnie. Wiem, ale nie powiem...
Typowe...

--
-- -- -- -- -- -- -
Wiesz ja mysle ze zamiast pisac pierdoly to moze uzasadnisz dlaczego PO Twoim zdaniem nie dostala POdupie.

Data: 2009-06-09 12:17:30
Autor: awe
I to jest Żelazny elektorat ...
Przy okazji jeden z pierwszych z brzegu komentarzy - jakze podobny do mojej opinii o tych wyborach. Zacytuje

"
Niczego się ci inteligenci szpagatowi nie nauczyli. Niczego nie zrozumieli hipokryci z tej lekcji demokracji, nie umieją wyciągać logicznych wniosków z tautologii wyników wyborów. Dostali wyraźny sygnał od społeczeństwa, że z bufonami im nie po drodze, a dalej kręcą się wokół własnego ogona.

Ja wcale nie muszę nawet grzmieć z góry. Posługując się nomenklaturą piłkarza dzikich drużyn Donalda Tuska - następnym razem kibice nie tylko pokażą im czerwoną kartkę, ale sami zniosą ich z boiska..."

http://030267.salon24.pl/

awe

PS

Jak bede mial wieczorem czas i humor to napisze co i jak.

I to jest Żelazny elektorat ...