I to jest cos ciekawego

Data: 2015-08-18 06:23:19
Autor: Jacek
I to jest cos ciekawego
W dniu 2015-08-17 o 22:58, atm pisze:
Ok, o ogniwach wodorowych mowilo sie juz od dluzszego czasu,
"pojazd napędza energia elektryczna, która powstaje w wyniku reakcji wodoru z tlenem, a jej jedynym efektem ubocznym jest… para wodna."
Motyla noga! A to ciekawe. Para wodna.
Jacek

Data: 2015-08-25 15:48:00
Autor: masti
I to jest cos ciekawego
Jacek wrote:

[...]

a co według Ciebie jest produktem reakcji?

--
mst <at> gazeta <.> pl

I to jest cos ciekawego