Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   I to jest sędzia?! Tuleya mówi o "grupie przestępczej" w resorcie sprawiedliwości. Jaskóła reaguje: "Co to za ubeckie metody?"

Data: 2019-09-08 16:41:31
Autor: u2
I to jest sędzia?! Tuleya mówi o "grupie przestępczej" w resorcie sprawiedliwości. Jaskóła reaguje: "Co to za ubeckie metody?"
W dniu 08.09.2019 o 15:53, Lord Donald pisze:
     Ja mam pytanie, abstrahując od sytuacji. Jak sędzia może bez wyroku sadu nazwać kogoś członkiem grupy przestępczej? Jak? Panie sędzio Tuleya?! Co to za ubeckie metody? Ja rozumiem, ze mamusia była w SB majorem, a tatuś w resorcie u Kiszczaka, ale to pomost. zasada Dom. niewinności

ubecy/esbecy od razu wiedzą, że są winni, dlatego słusznie ubekom peace obciął wypasione emeryturki:)

--
I love love