I to jest wlasnie buraki patriotyzm

Data: 2010-04-12 19:17:51
Autor: awe
I to jest wlasnie buraki patriotyzm
Pytaja ludzi ile stoja w kolejce do ksiag kondolencyjnych. - Pare godzin. Dlaczego tu przyszles "Musialem, czulem taka potrzebe". Mloda dziewczyna, moze mniej niz 15 lat "Czulam wiez emocjonalna z tymi ludzmi"
awe

Data: 2010-04-12 19:31:18
Autor: Madrzejszy od radia.
awe pisze:
[...]

Jakby telewizornia nie napedzala tej chucpy pewnie malo kto by stal w tych kolejkach. niestety ale wiekszosc barankow robi teraz to co im telewizornia powie.

Dawno temu jak bylem akwizytorem ludzie kupowali tylko to co reklamowano w telewizji moglo to byc najgorsze gowno ale musialo miec ladna naklejke i byc reklamowane.

Dzis sie niewiele zmienilo kazde gowno sprzedasz zeby tylko mialo ladna naklejke i reklame w TV.

Data: 2010-04-12 19:59:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 19:31, Madrzejszy od radia. pisze:

Dawno temu jak bylem akwizytorem ludzie kupowali tylko to co reklamowano w telewizji moglo to byc najgorsze gowno ale musialo miec ladna naklejke i byc reklamowane.

Wtedy sprzedawałeś kit po domach, a teraz sprzedajesz kit na psp.

Data: 2010-04-12 20:29:20
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpvn2q$oef$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Bravo Jadrys - kurde Ty jak cos powiesz to przez duze TY. Jednak jestes gosciowa
awe

Data: 2010-04-12 20:35:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 20:29, awe pisze:
[...]

Sorry awe, nie widziałem wcześniej tego postu i w innym skrytykowałem Cię.. Aż mi teraz głupio. :-[

Data: 2010-04-12 20:50:05
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpvp70$vc1$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no co Ty masz prawo, ja sie nie gniewam:-) wal ile wlezie
awe

Data: 2010-04-12 20:30:13
Autor: awe

Użytkownik "Bolek Waliza" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> napisał w wiadomości news:hpvneh$nmk$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "Madrzejszy od radia." <mtspam@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:hpvld7$hpn$1news.onet.pl...
Jakby telewizornia nie napedzala tej chucpy pewnie malo kto by stal w tych kolejkach. niestety ale wiekszosc barankow robi teraz to co im telewizornia powie.

I o. Rydzyk tez powie
Alle-Luja
Mnie probowali otruc nawet pod Jasna Gora te komunistyczne kurwy polskie ze wsi.
ALE
ni chuja kurwa ....... dalej pisze a ......
przyjaciel jabanych kurw ludzkich - Rzydow - Kaczynski pierwszy poszedl do piekla.
Jezeli jeszcze tam nie jest to tam trafi na 100%.pl
Spotkam go tam i zapierdole na AMEN za to ze Polska jeszcze nie ma EUR, za to ze mlodziez polska jest wyganiana z Polski i upokarzana w poszukiwaniu chleba na zachodzie, za to ze upodlili tak nauczycieli i wykladowcow w Polsce.
Tfu!
-- -- -- -- -- -- -
sluchaj - nie ma problemu, jak brak ci kasy na lekarstwa daj znac, zrobimy zrzutke na jakies psychotropy
awe

Data: 2010-04-12 20:19:03
Autor: 954

Użytkownik "Bolek Waliza" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> napisał w wiadomości news:hpvmuq$msm$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvkja$ehq$1news.onet.pl...
[...]

Z Rzydami, ktorzy dopuszczali do wyzysku Polakow w PLN zamiast wprowadzic EUR w 2009 ze Slowacja?
To ob-Żyd-liwe
Tfu!
Pleva

Ze tez sie chuju wlasnym jadem nie otrujesz !

Data: 2010-04-12 21:02:13
Autor: MH
I to jest wlasnie buraki patriotyzm

Dlaczego tu przyszles