I to mi sie podoba, to lubie :) "Koniec afery hazardowej. Śledztwo umorzono. Brak dowodów"

Data: 2011-04-06 18:19:34
Autor: Rysio
I to mi sie podoba, to lubie :) "Koniec afery hazardowej. Śledztwo umorzono. Brak dowodów"
Prokuratura zdecydowała się umorzyć postępowanie, które miało wyjaśnić, czy doszło do przestępstwa w trakcie prac nad ustawą hazardową.

To sa jaja dopiero... A Cahopaky maja sie jak widac dobrze.
http://fakty.interia.pl/raport/afera-hazardowa/news/koniec-afery-hazardowej-sledztwo-umorzono-brak-dowodow,1620846

Data: 2011-04-06 20:04:27
Autor: matusm

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

I to mi sie podoba, to lubie :) "Koniec afery hazardowej. Śledztwo umorzono. Brak dowodów"