I to niby kobiety ¼le je¿d¿±?

Data: 2010-04-02 01:25:53
Autor: mw
I to niby kobiety ¼le je¿d¿±?
Data: 2010-04-02 12:48:07
Autor: M. BÄ…k
I to niby kobiety źle jeżdżą?
W dniu 2010-04-02 10:25, mw pisze:
http://zpravy.idnes.cz/video-ridic-vytlacil-zenu-v-aute-z-d1-zdrzovala-ho-fbw-/krimi.asp?c=A100401_192543_krimi_js

Mossad i inne służby od dawna werbują kobiety do swoich czarnych komórek. A dlaczego? Bo są bardziej bezwzględne i nieobliczalne od mężczyzn. Tam gdzie większość agentów płci męskiej się zawaha, kobieta nie mrugnie nawet okiem :)

Data: 2010-04-02 04:06:12
Autor: mw
I to niby kobiety ¼le je¿d¿±?
On 2 Kwi, 12:48, "M. B±k" <mare...@wp.pl> wrote:
[...]

W tym przypadku to niestety facet w superbie zepchn±³ kobietê w
ma¼dzie, w sumie doskonale go rozumiem, te¿ mi siê superb nie podoba,
a mazdy niektóre s± ca³kiem ca³kiem, ale ¿eby i¶æ do wiêzienia ¿eby
nie je¼dziæ samochodem ?! ;-).

Data: 2010-04-02 13:47:30
Autor: Ghost
I to niby kobiety ¼le je¿d¿±?

U¿ytkownik "mw" <michal.witkowski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:75a3aac2-f09a-401b-a5a9-c55d986a03e0x3g2000yqd.googlegroups.com...
On 2 Kwi, 12:48, "M. B±k" <mare...@wp.pl> wrote:
[...]

W tym przypadku to niestety facet w superbie zepchn±³ kobietê w
ma¼dzie

Pewnie zle jechala i jeszcze mu fuckacza pokazala.

Data: 2010-04-02 13:07:43
Autor: LEPEK
I to niby kobiety źle jeżdżą?
mw pisze:
http://zpravy.idnes.cz/video-ridic-vytlacil-zenu-v-aute-z-d1-zdrzovala-ho-fbw-/krimi.asp?c=A100401_192543_krimi_js

Nie raz miałem ochotę taki manewr wykonać, no ale żeby wprowadzać takie pomysły w życie to trzeba mieć nieźle zryty beret :/

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-04-07 09:59:22
Autor: Bydlê
I to niby kobiety 1/4le je?d???
mw wrote:
> http://zpravy.idnes.cz/video-ridic-vytlacil-zenu-v-aute-z-d1-zdrzovala-ho-fbw-/krimi.asp?c=A100401_192543_krimi_js

Potrafiê wyobraziæ sobie co siê sta³o w g³owie spychacza.
Takich blokuj±cych ruch powolnym wyprzedzaniem widujê regularnie.
Ale có¿ - lekarz u nas (na Ziemi) bada w zasadzie tylko wzrok i dopuszcza do ruchu tych, którzy nie powinni siê zbli¿aæ nawet do samochodów...

--
Bydlê

I to niby kobiety ¼le je¿d¿±?