I ty BruTusko?

Data: 2011-08-25 04:25:33
Autor: stevep
I ty BruTusko?
# To będzie mocny policzek dla Grzegorza Napieralskiego. Jolanta  Kwaśniewska udzieli poparcia, ale nie kandydatowi Sojuszu. Żona byłego  prezydenta poprze kandydatkę PO.

Od Napieralskiego i jego partii odwracają się najbardziej znane twarze  lewicy. Już nie tylko Robert Biedroń, Wanda Nowicka, czy posłowie SLD nie  chcą współpracować z liderem partii. Odwróciła się od niego nawet Jolanta  Kwaśniewska. Zdaniem Agnieszki Burzyńskiej z RMF FM była pierwsza dama  poprze profesor Alicję Chybicką, która startuje w wyborach parlamentarnych  z list PO.

Zdaniem dziennikarki RMF FM PO gra w tej chwili na osłabienie SLD. Jeśli  lewica dostanie się do Sejmu z marnym wynikiem i będzie chciała stworzyć  koalicję z Platformą, to będzie na dużo słabszej pozycji, niż gdyby lewica  uzyskała kilkanaście procent głosów. Gra się opłaca, bo wynik wyborczy  Sojuszu jest coraz niższy. Partii Grzegorza Napieralskiego grozi nawet  wyrzucenie z parlamentu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5nrk

--
stevep

Data: 2011-08-24 21:04:28
Autor: HaMMeR
I ty BruTusko?
On 25 Sie, 04:25, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
[...]

To o niczym innym nie swiadczy durniu, jak tylko o tym, ze Platfonsja
to czysta mutacja czerwonego scierwa, broniaca skutecznie
'zdobyczy' pookraglostolowego podzialu lupow!
Zrozumial sprzedawca pascianego kitu??
Wiec garna sie pod skrzydla PO, lub ja wspieraja wszelkiej masci
beneficjenci 'ukladu, w tym rowniez 'autorytety' z kieszeniami do
ziemi!

Data: 2011-08-25 07:49:05
Autor: Przemysław W
I ty BruTusko?

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

To o niczym innym nie swiadczy durniu, jak tylko o tym, ze Platfonsja
to czysta mutacja czerwonego scierwa, broniaca skutecznie
'zdobyczy' pookraglostolowego podzialu lupow!

Przy którym zasiadali bracia Kaczyńscy, o czym pozostały przy życiu jeden z nich, wstydzi się nawet mówić. Podobnie było z KOR-em, ich ojcem komunistą i mamusią dającą im w prezencie "Dzieła Lenina". Zrozumiała podwarszawska ściera?

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-25 21:34:04
Autor: HaMMeR
I ty BruTusko?
On 25 Sie, 07:49, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał

> [...]

mamusią dającą im w prezencie "Dzieła Lenina". Zrozumiała podwarszawska

Naucz sie cwoku prowincjonalny, ze Ursynow, to dzielnica Warszawy, a
ja gnido,
urodzilem sie w samym srodeczku Srodmiescia Warszawy, wiec nie klam
ciulu,
bo nawet gdybym sie urodzil, lub mieszkal na zapadlej prowincji, to
nie tylko
nie mialbym kompleksow, tak jak ty, niedowartosciowana szmato, ale
bylbym
dumny zawsze z miejsca z ktorego bym pochodzil!
Zrozumial matol?!!

Data: 2011-08-26 15:53:27
Autor: stevep
I ty BruTusko?
Dnia 26-08-2011 o 06:34:04 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

bylbym
dumny zawsze z miejsca z ktorego bym pochodzil!

W takim razie jesteś typowym przedstawicielem ludności napływowej i nie  bez kozery Waldorf mówił, że Warszawiacy są tylko na Powązkach..
--
stevep

Data: 2011-08-25 10:29:43
Autor: stevep
I ty BruTusko?
Dnia 25-08-2011 o 06:04:28 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

[...]

To co napisałe świadczy, że jesteś kompletnym idiotą i spierdalaj bo nie  mam zamiaru marnować czasu na wyskrobka z rynsztoka.
--
stevep

Data: 2011-08-25 21:28:39
Autor: HaMMeR
I ty BruTusko?
On 25 Sie, 10:29, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 25-08-2011 o 06:04:28 HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

To co napisałe świadczy, że jesteś kompletnym idiotą i spierdalaj bo nie
mam zamiaru marnować czasu na wyskrobka z rynsztoka.

Tobie kapusto rowniez mowie cieple spier...aj do moskwy,
bo tam jest twoje sciero miejsce, a ja z toba nie dyskutuje,
tylko krotkimi zdaniami opisujeantypolskie dziadostwo!
Boj wor szmato!

Data: 2011-08-26 15:51:45
Autor: stevep
I ty BruTusko?
Dnia 26-08-2011 o 06:28:39 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

bo tam jest twoje sciero miejsce, a ja z toba nie dyskutuje,
tylko krotkimi zdaniami opisujeantypolskie dziadostwo!

Tobie pokręcony idioto mówię idź się przebadać bo tacy kretyni są  niebezpieczni i dla otoczenia i dla siebie.

--
stevep

I ty BruTusko?