I tym razem odwołano manifestację poparcia dla PiS

Data: 2017-07-26 16:19:23
Autor: Presidente de San Escobar
I tym razem odwołano manifestację poparcia dla PiS
"Śpieszmy się kochać "Marsze Miliona", tak szybko... nie nadchodzą. I tym razem
odwołano manifestację poparcia dla PiS"

Środowisko PiS na zorganizowanie kontrmanifestacji wobec trwających od ponad
tygodnia masowych protestów Polaków chcieli dać sobie aż tydzień. Miał to być
wielki pokaz siły partii rządzącej, ale... już wiadomo, że nic z tego nie
wyszło. "Odwołujemy demonstrację, zaplanowaną początkowo na niedzielę 30 lipca
o godzinie 15:00" brzmi komunikat niedoszłych organizatorów prorządowej
manifestacji, który w środę publikuje sympatyzującym z PiS portal
Niezależna.pl.

Oficjalna wersja mówi, że zaledwie po dwóch dniach poddano się, by "wyciszyć
emocje" i "dać rządzącym spokojny czas do pracy nad ustawami". Kto wie, czy tak
na prawdę w środowisku Prawa i Sprawiedliwości nie przypomniano sobie, jak
skończyły się ostatnie "Marsze Miliona", które już kilkukrotnie szumnie
zapowiadano. Pierwszy raz prawica odgrażała się, że Warszawa zostanie po prostu
zalana zwolennikami Jarosława Kaczyńskiego podczas uroczystości związanych z
rocznicą katastrofy smoleńskiej w 2016 roku. Nic z tego nie wyszło.

- My ich czapkami przykryjemy - tak szef "Solidarności" Piotr Duda kreślił
plany wielkiej manifestacji poparcia dla PiS w grudniu ubiegłego roku, gdy
trwały zimowe protesty pod Sejmem. Nic z tego nie wyszło. Kolejne podejście do
"Marszu Miliona" zrobiono przy okazji tegorocznej rocznicy smoleńskiej.
Chętnych do masowego demonstrowania poparcia dla władzy zaczęto zwoływać w
połowie marca, ale już po tygodniu realnie oceniono siły i środki. I kolejny
raz nic z tego nie wyszło.

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

I tym razem odwołano manifestację poparcia dla PiS