I właśnie tym różnicie się od pisu

Data: 2019-03-01 21:06:28
Autor: boukun
I właśnie tym różnicie się od pisu
https://kobieta.wp.pl/hejt-i-stygmatyzacja-wiele-pracownic-seksualnych-zupelnie-nie-wstydzi-sie-swojej-pracy-6353966530586241a

miki
6 min. temu

Feministka która jest dziwką (tak nazywajmy rzeczy po imieniu)
no przecież to jakiś żart z niej taka feministka jak ze mnie Papież już większej bzdury nie słyszałem laska walczy z uprzedmiotowniem kobiet a robi zupełnie co innego

dafi
8 min. temu

dziwka zawsze pozostanie dziwką niezależnie od tego jak ją określimy.

Leming
12 min. temu

I właśnie tym różnicie się od pisu. Wy promujecie dewiacje, zboczeńców i wykolejeńców a oni rodzinę i normalność.

nowoczesny i postępowy
16 min. temu

Prostytutka nie. Wystarczy k@*&$a.

I właśnie tym różnicie się od pisu