I wszyscy to wiedzą..

Data: 2010-05-11 14:07:54
Autor: Antenka
I wszyscy to wiedzą..
On 11 Maj, 23:03, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
..panie Andrzeju, że pan jest jednym z nas, a nie jakiś wyobcowanym
pachołkiem marzącym o chodzeniu na łańcuchu Moskwy czy Waszyngtonu:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025897,title,Przestepstwa-popelnialem-w-...

Na mój głos uczciwy człowiek jakim pan niewątpliwie jest, zawsze może
liczyć.

:-)

Antenka

Data: 2010-05-11 23:17:25
Autor: jadrys
I wszyscy to wiedzą..
W dniu 2010-05-11 23:07, Antenka pisze:
[...]

Wielka szkoda że to nie on wygra te wybory. :-(

I wszyscy to wiedzą..