I wyjaśniło się dlaczego Kaczyński walczy r ówną jakość towarów

Data: 2019-04-29 02:39:28
Autor: Bytomir Dipikryloamina
I wyjaśniło się dlaczego Kaczyński walczy r ówną jakość towarów
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
Europos³owie PiS w³a¶nie poparli niekorzystn± dla konsumentów wersjê przepisów.
Teraz to konsument musi za ka¿dym razem wykazaæ, ¿e zosta³ oszukany. Aby to zrobiæ musi przej¶æ d³ug± i trudn± procedurê, maj±c± na celu wykazanie, ¿e ró¿nice wp³ynê³y na jego decyzjê zakupow±.. https://twitter.com/rozathun/status/1118456169994117120/photo/1

Jak widaæ dla pisiorów im gorzej, tym lepiej. Dziêki temu mog± drzeæ siê jaka ta Unia z³a.

Nie przypominam sobie aby przed 2015r w ogóle kto¶ temat podj±³.
Mieli¶ta szansê:)  Znaczy lud ogólnie wiedzia³ o innej jako¶ci np.
proszku do prania na rynek niemieci i PL, ale temat jako¶ siê nie przebi³.

A teraz temat jest. I o czym to ¶wiadczy? Donki jajec nie mia³y aby temat podj±æ?

O hodowli Tuska?

ctrl+v
",,Dziennik ,,Die Welt" napisa³,¿e Tusk nadaje siê - z punktu widzenia Berlina - na szefa KE,bo ,,je z rêki" ,,jest oswojony" (w oryginale ,,Handzahm") (...) ,,Der Spiegel" okre¶li³ g³ówn± cechê Tuska mianem ,,pflegeleicht", czyli ,,wytresowany", ,,³atwy w hodowli"" Nawet pe³owcy mieli go do¶æ i jego w³a¿enia w dupê niemcowi:
https://youtu.be/Xkcmwd0YBp8

Data: 2019-04-29 02:41:31
Autor: Bytomir Dipikryloamina
[...]

Znaczy nawet niemcy byli zgorszeni o¶lizg³o¶ci± Donka.

Data: 2019-04-29 03:12:24
Autor: Bruno Brunowski
I wyjaśniło się dlaczego Kaczyński walczy r ówną jakość towarów
W dniu poniedzia³ek, 29 kwietnia 2019 11:39:30 UTC+2 u¿ytkownik Bytomir Dipikryloamina napisa³:
> [...]
Mieli¶ta szansê:)  Znaczy lud ogólnie wiedzia³ o innej jako¶ci np.
proszku do prania na rynek niemieci i PL, ale temat jako¶ siê nie przebi³.

A co to zmienia skoro PiS i tak jest przeciwny regulacjom niweluj±cym ró¿nice, a z drugiej strony drze siê ¿e jest przeciwny takim ró¿nicom. Dla pisiorów jest dobrze tak jak jest.

--
Bruno

Data: 2019-04-29 04:03:45
Autor: Bytomir Dipikryloamina
> [...]
> A co to zmienia skoro PiS i tak jest przeciwny regulacjom niweluj±cym ró¿nice, a z drugiej strony drze siê ¿e jest przeciwny takim ró¿nicom. Dla pisiorów jest dobrze tak jak jest.

Nie wiem co von Hohenstein vel Wo¼niaki klepie, zbyt to zawi³e.

Zerkn±³em na badania:
https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=14842

Daj przyk³ad takich badañ za pe³o to Ci przyklasnê, a tak?

Data: 2019-04-29 04:34:14
Autor: Bruno Brunowski
I wyjaśniło się dlaczego Kaczyński walczy r ówną jakość towarów
W dniu poniedzia³ek, 29 kwietnia 2019 13:03:46 UTC+2 u¿ytkownik Bytomir Dipikryloamina napisa³:
> [...]

https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=14842

Daj przyk³ad takich badañ za pe³o to Ci przyklasnê, a tak?

Nie wiem Nocniczku co chcesz tym ugraæ, ale prace nad ostatnio przeg³osowan± dyrektyw± trwa³y od paru lat. I pisiory zag³osowa³y nad wersj± gorsz± dla naszych konsumentów. Tyle fakty. Maj±c ju¿ gotow± dyrektywê, BACZNO¦Æ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! postanowi³ siê podpi±æ, jak to on niby walczy i siê nie zgadza. Wcze¶niej mia³ to w g³êbokim powa¿aniu, ale id± wybory i od pocz±tku roku ka¿e wszêdzie wieszaæ flagi unijne. Wcze¶niej mia³ to w g³êbokim powa¿aniu i nie wspiera³ dzia³añ S³owaków i Czechów, którzy zaczêli dr±¿yæ temat w 2015. I to nie przez badanie opinii publicznej, a samych produktów. https://www.politico.eu/article/a-snack-by-any-other-name-varying-food-standards-irk-new-eu-countries/

W zesz³ym roku Ró¿na Thun wywalczy³a 800tys. euro od KE na badanie "podwójnej jako¶ci" produktów, rozpoczêto te¿ w PE prace na dyrektyw± maj±c± w za³o¿eniu chroniæ prawa konsumentów we wszystkich pañstwach Unii. Pisiorom przypomnia³o siê o sprawie wczoraj i od razu zaliczy³y wtopê w g³osowaniu.

--
Bruno

Data: 2019-04-29 09:48:16
Autor: Zenek Kapelinder
I wyjaśniło się dlaczego Kaczyński walczy r ówną jakość towarów
I to pizdzuak jest sukces czy porazka? 800 tysiecy ojro ktos ukradl. Bo inaczej sprawdzenia w necie skladu kilkunastu wyrobow nazwac nie mozna.

I wyjaśniło się dlaczego Kaczyński walczy r ówną jakość towarów