I wyjaśniło się czemu pisiory tak nienawidzą Konstytucji:

Data: 2018-08-16 00:25:02
Autor: Bruno Brunowski
I wyjaśniło się czemu pisiory tak nienawidzą Konstytucji:
"gdyż bardzo boleśnie, powróciły w ostatnim czasie wypowiedzi że w Polsce rządzi Konstytucja a nie ewangelia, że Konstytucja ma iść przed ewangelią."

https://www.youtube.com/embed/TjceMmkEX4s Targowica w pełnym natarciu. Klechom to już się kompletnie w d... poprzewracało. --
Bruno

Data: 2018-08-16 01:32:50
Autor: khanula
I wyjaśniło się czemu pisiory tak nienawidzą Konstytucji:
Już wcześniej napisałem, że może jeszcze lepszy byłby szamanizm.

Data: 2018-08-16 06:02:39
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 09:25:03 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Nie martw się -żydostwo mówi że POdobno już się narodził antychryst
Wasz koniec bliski, więc długo nie POcierpisz, może siakieś 30 lat ;)

Data: 2018-08-16 13:48:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 15:02:41 UTC+2 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
> [...]
Wasz koniec bliski, więc długo nie POcierpisz, może siakieś 30 lat ;)

Antychryst się narodził, a znakiem tego najnowocześniejsze zdobycze technologiczne IVRP: śmieci w chmurze i egzorcyści. I jedno i drugie to podobno nasze najnowsze hity eksportowe.

--
Bruno

Data: 2018-08-16 10:03:28
Autor: Przebny
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:b9a9bff6-e251-4395-96cc-54addc59a34cgooglegroups.com...

[...]

To od ciągłego pedałowania i pedofilowania przez wlaścicieli boga.

Data: 2018-08-16 10:23:58
Autor: boukun
I wyjaśniło się czemu pisiory tak nienawidzą Konstytucji:
Bo jest żydowska, nie polska, stolzmanowa, sbecka...

boukun

Data: 2018-08-16 11:19:32
Autor: u2
W dniu 16.08.2018 o 10:23, zbuku pisze:
Bo jest żydowska, nie polska, stolzmanowa, sbecka...

ano TW zbuku wie o tym najlepiej:)))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-16 14:10:35
Autor: Ciemny Lud
[...]

I dlatego chcemy aby polaczkami rządził wspaniały niemiecki Pan. W krótce pogonimy polaczków i ich klechy. Niemiecki Pan będzie jak kiedyś rządzić polaczkami. W krótce PO i Niemiecki papież wypleni te polaczkowe klesze chamstwo, zastępując naszym wspaniałym jak to za krzyżowca było. A polaczki trafią tam gdzie ich miejsce i gdzie byli od setek lat, w niewolę do niemieckiego Pana. A wtedy mój niemiecki Pan da władzę mojej PO, gdzie ja jako wielki członek PO będę zarządzał tym polaczkowatym bydłem.

CL

Data: 2018-08-16 17:02:02
Autor: Ciemny Lud
W dniu 16.08.2018 o 14:46, Ciemny Lud pisze:

[...]

Przestań się polaczku podszywać po de mnie! Jak z powrotem nasze Niemcy przywrócą u was rządy PO, to zrobimy z takimi obsranymi polaczkami jak ty porządek.

CL

I wyjaśniło się czemu pisiory tak nienawidzą Konstytucji: