I wylądował

Data: 2009-03-25 20:19:57
Autor: PL(N)umber_One
I wylądował
Witam
Nieśmiało pozwolę sobie wrócić do meritum i zapytać, czy ktoś wie jak stare są to maszyny i w jakim stopniu były remontowane. Poza informacją, że amerykanie wycenili modernizację, tych 5 maszyn dla Polski, na około 70 mln usd, nic więcej nie udało mi się znaleźć.
PP

Data: 2009-03-25 22:16:33
Autor: bohateur
I wylądował
PL(N)umber_One pisze:
Witam
Nieśmiało pozwolę sobie wrócić do meritum i zapytać, czy ktoś wie jak stare są to maszyny i w jakim stopniu były remontowane.

40 letnie

Data: 2009-03-28 22:12:00
Autor: Adi
I wylądował
PL(N)umber_One pisze:

[...]

http://lotniczapolska.pl/Hercules-dla-Polski-,739

"W chwili obecnej samoloty przechodzą modernizację i doposażanie w USA. Zakres prac obejmuje m.in. montaż systemu ostrzegania o opromieniowaniu ALR-69 (na jednym samolocie), instalację systemu NVIS (Night Vision Imaging System) umożliwiającego obserwację terenu w godzinach nocnych przy wykorzystaniu gogli noktowizyjnych (na pięciu samolotach) czy dostosowanie do zarządzania obsługami remontowymi PDM (Programmed Depot Maintenance; na trzech samolotach). Wszystkie polskie Herculesy będą wyposażone w dodatkowy moduł IFF (system identyfykacji swój-obcy), a także cyfrowe instrumenty parametrów lotu. Otrzymają nowe centropłaty oraz unowocześnioną awionikę. Kabina zostanie doprowadzona do standardu glass cocpit. Amerykanie zapewniają nam również wsparcie logistyczne przez okres jednego roku.

Samoloty były użytkowane przez USAF – amerykańskie siły powietrzne. Wyprodukowano je w 1970 r. Polskim Siłom Powietrznym będą służyć przez 15 lat. Znajdą się na wyposażeniu stacjonującej w Powidzu 14 eskadry lotnictwa transportowego. Uroczyste rozpoczęcie działalności nowo sformowanej jednostki odbyło się 5 listopada 2007 r."

--
pozdrawiam,
Adi

Data: 2009-04-01 22:11:30
Autor: Andrzej M
I wylądował
Rany Boskie! Latem mieszkam pod Powidzem. Pamiętam jeszcze rajdy naddźwiękowe SU27 nad samym jeziorem.  Myślałem że sufit spadnie. Teraz widać będzie jeszcze gorzej. Może wolniej ale głośniej

Data: 2009-04-02 15:12:34
Autor: Delfino Delphis
I wylądował
Andrzej M wrote:
Rany Boskie! Latem mieszkam pod Powidzem. Pamiętam jeszcze rajdy naddźwiękowe SU27 nad samym jeziorem.  Myślałem że sufit spadnie. Teraz widać będzie jeszcze gorzej. Może wolniej ale głośniej
Rozpędzi się do naddźwiękowej na małej wysokości?

Data: 2009-04-04 10:49:05
Autor: Sqeeb
I wylądował
On Thu, 02 Apr 2009 15:12:34 +0200
Delfino Delphis <DelfinoD@wytnij.op.pl> wrote:

> Rany Boskie! Latem mieszkam pod Powidzem. Pamiętam jeszcze rajdy > naddźwiękowe SU27 nad samym jeziorem.  Myślałem że sufit spadnie. Teraz > widać będzie jeszcze gorzej. Może wolniej ale głośniej > Rozpędzi się do naddźwiękowej na małej wysokości?

Mnie bardziej zastanawia skąd tam Su-27?
Dawno to było?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-07 19:05:38
Autor: FD
I wylądował
Sqeeb pisze:

Mnie bardziej zastanawia skąd tam Su-27?
Dawno to było?

oj tam :)  poniosła go fantazja ;)

Data: 2009-04-07 20:03:20
Autor: Sqeeb
I wylądował
On Tue, 07 Apr 2009 19:05:38 +0200
FD <fakedetector@o2.pl> wrote:

Sqeeb pisze:

> Mnie bardziej zastanawia skąd tam Su-27?
> Dawno to było?
> oj tam :)  poniosła go fantazja ;)

Znaczy się nie było tej 2-ki po '-' ;-]

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-02 18:08:10
Autor: JJR
I wylądował
Użytkownik "Andrzej M" <drezyna@wp.pl> napisał
Rany Boskie! Latem mieszkam pod Powidzem.

To gratulujemy wyboru miejsca na daczę. Ja tam wolę jak jest cicho w okolicy, ale widać ludzie mają różne gusta :)

--
pzdr,
Jędrzej

Na początku był chaos. Od tamtej pory entropia rośnie.

I wylądował