I z takim ludźmi możemy spotkać się na drodze (temat: kamizelki odblaskowe)...

Data: 2009-10-08 13:44:40
Autor: skuter
I z takim ludźmi możemy spotkać się na drodze (temat: kamizelki odblaskowe)...

Użytkownik "cyclomaniak"

I jak jest z ich

REALNĄ skutecznością jako zwracacza uwagi na rowerzystę?

a ja tak głupio spytam: Jeżdzisz po ulicach? Spotykasz ludzi w kamizelkach? Jesli tak to przecież sam wiesz czy ich dostrzegasz czy nie.

Ja osobiście dostrzegam kamizelkowicza latwiej niz bezkamizelkowicza i kogoś w żółtej kurtce (pozdr. dla SHP:) szybciej od kogos w czarnej.

A kiedys kolega z pracy stwierdził, ze gdy jadącsamochodem spotkał  mnie w kamizelce to w pierwszej chwili pomyślał , ze to policja i zwolnil:)

Data: 2009-10-08 05:34:52
Autor: cyclomaniak
On 8 Paź, 13:44, "skuter" <skuter_wy...@op.pl> wrote:

[...]

A to ja ci głupio powiem, że najpierw widzę światła, potem dopiero
kamizelkę i odblaski:). W biały dzień natomiast raczej wszystkich
jednakowo widzę. W wypadku policji, w Lublinie rowerowi gliniarze
zaliczają się do ciemnoodzianych bezkamizelkowców. Straż Miejska
jeszcze gorzej - nawet światełek nie używają.
W kamizelkowca bez świateł niedawno prawie wjechałem na ścieżce
rowerowej, mimo że mam na kierownicy całkiem mocny reflektorek. Gość
chyba uważał, że jak ma kamizelkę, to niczego więcej nie trzeba mu do
szczęścia.

Data: 2009-10-08 14:43:02
Autor: skuter

Użytkownik "cyclomaniak" <pawel77000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cba8c13d-bbe7-4d2f-9248-bb93a806f9fcf10g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

to różnie widzimy:)
Jak dla mnie kamizelka ma byc dodatkiem do świateł a nie zamiennikiem i chyba nikt nigdzie dotąd nie proponował, żeby wprowadzać kamizelki zamiast swiateł.

Straż Miejska
jeszcze gorzej - nawet światełek nie używają.

dzwoń na policję:)

[...]

takich trzeba tępić:)

Data: 2009-10-08 06:39:50
Autor: cyclomaniak
I z takim ludźmi możemy spotkać się na drodz e (temat: kamizelki odblaskowe)...

On 8 Paź, 13:44, "skuter" <skuter_wy...@op.pl> wrote:

to różnie widzimy:)
Ale to chyba nic niezwykłego, bo już się z tym spotykałem, że jedni
najpierw kamizelkę widzą, inni migające światło i to bez względu na
to, czy kierowca, czy rowerzysta. Słyszałem nawet o kierowcach, który
wkurzają migające światełka rowerów.

Jak dla mnie kamizelka ma byc dodatkiem do świateł a nie zamiennikiem i chyba
nikt nigdzie dotąd nie proponował, żeby wprowadzać kamizelki zamiast swiateł.
Chyba nie, ale niektórzy zachowują się, jakby kamizelka była remedium
na wszystko. "Włóż kamizelkę, kask, kamizelkę, spadochron, kamizelkę.
płać OC, włóż kamizelkę, jeżdzij 2cm od krawężnika, oczywiście nałóż
też kamizelkę, nie pakuj się na przejazdy rowerowe bez ostrzeżenia i
będziemy cię traktować jak pełnoprawnego użykownika ulic" - opinii w
tym sensie jednak trochę jest.

>Straż Miejska
>jeszcze gorzej - nawet światełek nie używają.

dzwoń na policję:)
Dobre:D. Już widzę reakcję:D. Podobnie jak na radiowozy śmigające po
ścieżkach lub na nich parkujące:D.

> [...]
>rowerowej, mimo że mam na kierownicy całkiem mocny reflektorek. Gość
>chyba uważał, że jak ma kamizelkę, to niczego więcej nie trzeba mu do

Policja i SM powinna ich tępić. Ale oni wolą ścigać babcie na rowerach
wjeżdżające na przejścia:/.

I z takim ludźmi możemy spotkać się na drodze (temat: kamizelki odblaskowe)...