I znów PiS i SLD jednym g³osem ;)))

Data: 2011-05-06 17:33:01
Autor: Zennon
I znów PiS i SLD jednym g³osem ;)))
O bandytach stadionowych tym razem. Jak±¶ dziwn± mi³o¶ci± obie partie do nich zapa³a³y. Do tych proletów znaczy siê ;)))

Zennon

Data: 2011-05-06 17:35:21
Autor: u2
W dniu 2011-05-06 17:33, Zennon pisze:
O bandytach stadionowych tym razem. Jak±¶ dziwn± mi³o¶ci± obie partie do
nich zapa³a³y. Do tych proletów znaczy siê ;)))

Nic dziwnego, Tusk po raz kolejny kompromituje siê zamykaj±c polskie
stadiony.

Polska pi³ka no¿na odzyska swój dawny blask dopiero kiedy pozbêdziemy
siê tej wra¿ej nocnej zmiany Tusk-Pawlak z nadania bolka.

Data: 2011-05-06 12:15:26
Autor: Antenka
On 6 Maj, 17:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Polska pi³ka no¿na odzyska swój dawny blask dopiero kiedy pozbêdziemy siê tej wra¿ej nocnej zmiany Tusk-Pawlak z nadania bolka.<

Wszystko piêknie ³adnie, ale jak siê tych robali pozbêdziemy hm ?!
Masz jaki¶ plan?  :-D

Antenka

Data: 2011-05-06 21:46:52
Autor: Grzegorz Z.
I znów PiS i SLD jednym g³osem ;)))
Antenka napisa³:

On 6 Maj, 17:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Zróbcie marszetkê z pochodniami i "pojednanie kibiców".

Data: 2011-05-06 17:37:10
Autor: Zennon
I znów PiS i SLD jednym g³osem ;)))

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dc4153c$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Witamy kolejnego lewaka na tej grupie ;))))

Zennon

Data: 2011-05-06 18:46:18
Autor: Grzegorz Z.
I znów PiS i SLD jednym g³osem ;)))
u2 napisa³:

[...]

Przed kim zamyka?

Data: 2011-05-06 18:50:23
Autor: pluton
I znów PiS i SLD jednym g³osem ;)))
Polska pi³ka no¿na odzyska swój dawny blask dopiero kiedy pozbêdziemy
siê tej wra¿ej nocnej zmiany Tusk-Pawlak z nadania bolka.

Nie tylko pilka. Gdyby sie udalo pozbyc wrazej nocnej zmiany, to benzyna od
razu
by spadla do 3,50 , cukier do 2,10 , wszyscy chorzy by ozdrowieli, kot
by sie dal poglaskac wariatowi, odkrylibysmy zloza ropy we Wloszczowej,
wystarczajace na 200-250 lat.

Ale nic z tego: skoro bolek jest na tyle silny zeby nadawac, i nadal chce
nadawqc nocna zmiane, to wariat moze sobie co najwyzej poskakac na chodniku
pod palacem.
Chyba ze beda jakies drzwi otwarte i zalapie sie z wycieczka z Pcimia do
srodka.

Nullification

Data: 2011-05-06 17:42:04
Autor: the_foe
[...]

Niedawno Kaminski (ten mlody) przeszedl kurs szybkiego liczenia na palcach i odkryl, ze koniecznosc wziecia pzrez PO SLD do koalicji jest jednoznaczne z matematyczna mozliwoscia wiekszosciowej koalicji PIS-SLD.

--
the_foe

Data: 2011-05-06 18:58:06
Autor: cytryna
> [...]

palcach i odkryl, ze koniecznosc wziecia pzrez PO SLD do koalicji jest

jednoznaczne z matematyczna mozliwoscia wiekszosciowej koalicji PIS-SLD.

_______________

Cokolwiek by¶my nie powiedzieli o przysz³ych konstelacjach politycznych jedno jest pewne, dalsze dzier¿enie sterów pañstwa przez Rycha, Donka, Mira, Zbycha,
Grzecha, Stefka et cons. to koniec Polski. Rozkradziona, zad³u¿ona, biedna, sponiewierana, pozbawiona zasad moralnych zast±pionych michnikowszczyzn± zginie. Nadszed³ czas wyboru albo Polska obywatelska, demokratyczna ¿yczliwa
obywatelom albo kondominium sowiecko-niemieckie zarz±dzane przez sprzedajnych namiestników. Wybór jest w naszych rêkach. --

Data: 2011-05-06 19:15:14
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-06 18:58, cytryna pisze:
Cokolwiek by¶my nie powiedzieli

.... nie ma sensu. :>

Data: 2011-05-06 19:48:39
Autor: Darecki
Zennon wrote:
O bandytach stadionowych tym razem. Jak±¶ dziwn± mi³o¶ci± obie partie do nich zapa³a³y. Do tych proletów znaczy siê ;)))

Kiedy jedna z tych partii chciala tydzien temu druga delegalizowac, to ciebie Zenek matka piersia karmila i dlatego o tym zapomniales? :) Pyscholog kuzwa mac sie nam objawil po raz kolejny.

Data: 2011-05-07 02:51:59
Autor: cirrus
I znów PiS i SLD jednym g³osem ;)))
U¿ytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:201105061533.UTC.iq14bk$n05$1tioat.net...
O bandytach stadionowych tym razem. Jak±¶ dziwn± mi³o¶ci± obie partie do nich zapa³a³y. Do tych proletów znaczy siê ;)))
Zennon

Obejrza³em wczorajszy mecz Legia - Korona w telewizji, przy pustych trybunach i tak sobie my¶lê, ¿e nie ma co p³akaæ nad kibolami, którzy dopinguj± za p³otem stadionu zamiast na nim rozrabiaæ.

--
stevep

I znów PiS i SLD jednym g³osem ;)))