I znów PiS i SLD ręka w ręke w sejmie

Data: 2011-04-27 21:58:43
Autor: Zennon
I znów PiS i SLD ręka w ręke w sejmie
.... oj lubią się lewaki, oj lubią ;)))) Tylko się przyznać wstydzą ;)

Zennon

Data: 2011-04-27 20:15:24
Autor: obserwator
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
.... oj lubią się lewaki, oj lubią ;)))) Tylko się przyznać wstydzą ;)

piszecie z warzywnym z tego samego koputera?

Host name: 89-75-208-25.dynamic.chello.pl
Country: Poland Poland
Country Code: PL
Region: Slaskie
City: Katowice
Latitude: 50.2667
Longitude: 19.0167

Ozen sie wreszcie chlopie, to ci testosteron opadnie i nie bedzie bil na
glowke oraz powiekszal lysiny.

Data: 2011-04-27 22:17:21
Autor: Zennon

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ip9tgs$8ve$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty nie jesteś głupi. Ty jesteś głupiutki ;))))

Zennon

Data: 2011-04-27 20:25:01
Autor: obserwator
I znów PiS i SLD ręka w ręke w sejmie
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Ty nie jesteś głupi. Ty jesteś głupiutki ;))))

starokawalerstwo niezle ci bije na slaba glowke.

Data: 2011-04-27 22:30:20
Autor: Zennon

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ip9u2s$amh$1inews.gazeta.pl...
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

Ty nie jesteś głupi. Ty jesteś głupiutki ;))))

starokawalerstwo niezle ci bije na slaba glowke.

Kolejny PiSowiec z prymitywnym psychologicznym mechanizmem obronnym czyli projekcją ;)))  Projektujecie i projektujecie, te swoje fobie, lęki i kompleksy do znudzenia. Jesteś nudny i głupiutki ;)

Zennon

Data: 2011-04-27 20:36:44
Autor: obserwator
[...]

no to zobaczymy jaki ty jestes madry:)
Twoje posty naklaniajace do nienawisci zostana wlaczone do pakietu ktory
wlasnie przygotowuje.

Ten twoj tekst, tez zostanie zeskanowany, *madry* zennonie.

Data: 2011-04-27 22:41:56
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ip9uor$ckr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zennon powinien miec ksywke "Projektor" :)

Wszystko co mu powiesz, to niby projektujesz ;p

R.

Data: 2011-04-27 20:48:21
Autor: obserwuje
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Zennon powinien miec ksywke "Projektor" :)

Wszystko co mu powiesz, to niby projektujesz ;p

zennon projektuje do tego stopnia, ze sie mu jazn rozdzielila i wysyla
nienawistne posty oraz wkleja tendencyjne teksty z tego samego komputera, co
warzyny.

Juz wylysial z tej nienawisci do opozycji i nie ma czasu sie ozeniec:)

Data: 2011-04-27 22:54:52
Autor: Zennon

Użytkownik " obserwuje " <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ip9vel$ekd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak. I to ja byłem kierowcą cysterny z helem pod Smoleńskiem ;)

Juz wylysial z tej nienawisci do opozycji i nie ma czasu sie ozeniec:)

Projektujesz. Boże, co za nudy!

Zennon

Data: 2011-04-27 21:00:08
Autor: obserwator
> [...]
Tak. I to ja byłem kierowcą cysterny z helem pod Smoleńskiem ;)

> Juz wylysial z tej nienawisci do opozycji i nie ma czasu sie ozeniec:)

jesli nudy, to po co siedzisz calymi dniami na tej grupie i siejesz nienawisc
do opozycji?

Odreagowujesz w ten sposob starokawalerstwo i brak wlosow na glowie oraz
ubytki intelektu?

Data: 2011-04-28 03:32:48
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipa04o$h1e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sam to wymyśliłeś "geniuszu"?

--
stevep

Data: 2011-04-28 10:35:39
Autor: Leprechaun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ipag4c$ds8$1news.vectranet.pl...
[...]

On? Przecież to jełop!

BomBel

Data: 2011-04-28 10:35:21
Autor: Leprechaun
> [...]

do opozycji?

Odreagowujesz w ten sposob starokawalerstwo i brak wlosow na glowie oraz

Przecież ty Lucuś masz łeb jak Cyrankiewicz! Od czasu kiedy zona-Rumunka ci uciekła walisz gruchę. Stary chłop. Nosisz jeszcze ten garnek na łbie by promieniowanie gamma cię nie zabiło?

BomBel

Data: 2011-04-27 23:44:24
Autor: raff

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201104272055.UTC.ip9vst$gs5$1tioat.net...

[...]

PROJEKTUJESZ, Buehehehe

R.

Data: 2011-04-28 10:36:36
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ipa2o3$kps$1news.onet.pl...

[...]

Rafałku, przecież wiadomo, że nie masz o tym pojęcia! Za wyjątkowe jełopstwo wyrzucono cię z tepsy. Jedyne co potrafiłeś to pierdzieć w krzesło.

BomBel

Data: 2011-04-28 10:33:40
Autor: Leprechaun
[...]

Ty się ożeniłeś i co? Wciąż jesteś jełop. A PiS to nie opozycja. Opozycją jest SLD. PiS to partia oszołomów.

BomBel

Data: 2011-04-27 22:45:15
Autor: Zennon

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip9v2v$5v6$1news.onet.pl...

[...]

To Twoje zmartwienie, że masz tak prymitywne i powtarzalne mechanizmy obronne.

Zennon

Data: 2011-04-28 10:32:48
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104272046.UTC.ip9van$gn2$1tioat.net...

[...]

Raff to typowy jełop. Nieudacznik życiowy. Wywalono go z tepsy.

BomBel

Data: 2011-04-28 10:32:09
Autor: Leprechaun
[...]

Te, wrocławski jełopie. Za posiłki robisz? Robicie wspólnie z Obsrywatorem bara-bara?

BomBel

Data: 2011-04-27 22:45:53
Autor: Zennon

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ip9uor$ckr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znów przynudzasz.

Zennon

Data: 2011-04-27 20:55:16
Autor: obserwator
I znów PiS i SLD ręka w ręke w sejmie
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Znów przynudzasz.

niebawem bedziesz mial rozrywke:)

Data: 2011-04-28 10:39:56
Autor: Leprechaun

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ip9vrk$g6g$1inews.gazeta.pl...
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

Znów przynudzasz.

niebawem bedziesz mial rozrywke:)

Lucuś, ja ci zapewnie rozrywkę!

Zobacz tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=n4jvjtXxqJ8

BomBel

Data: 2011-04-28 10:38:17
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104272046.UTC.ip9vbs$gn4$1tioat.net...

[...]

Czytałem, że heRsk robi archiwum wypocin Obsrywatora. A to gość skuteczny. Uziemił już awe, razora i jakse. Kolej na tego jełopa Lucusia.

BomBel

Data: 2011-04-28 11:59:29
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4db92774$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Będzie mi go brakowało jako żywej kompromitacji PiS-u.

--
stevep

Data: 2011-04-27 23:34:58
Autor: MH
I znów PiS i SLD ręka w ręke w sejmie
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):  > Ty nie jesteś głupi. Ty jesteś głupiutki ;))))

starokawalerstwo niezle ci bije na slaba glowke.

======================

Starokawalerstwo faktycznie jebie po łbie jak cholera !! Szczególnie prezesowi :)

MH

Data: 2011-04-28 03:33:39
Autor: cirrus
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipa972$bam$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak to, przecież ma kota?

--
stevep

Data: 2011-04-28 03:31:18
Autor: cirrus
Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104272018.UTC.ip9tm3$g8s$1tioat.net...
[...]

Po prostu idiot.

--
stevep

Data: 2011-04-28 10:30:44
Autor: Leprechaun
[...]

On nie jest głupi, to stary jełop!

BomBel

Data: 2011-04-28 01:58:49
Autor: Lorn
I znów PiS i SLD ręka w ręke w sejmie
W dniu 2011-04-27 22:15,  obserwator pisze:

[cut - crup]

"Osobiscie nie mam zamiaru wiecej sie na tej grupie wypowiadac"
- obserwator

Nic nowego... Obłuda i cynizm.

Data: 2011-04-28 10:30:14
Autor: Leprechaun
[...]

Ty się ożeniłeś i co?  Łeb masz jak Cyrankiewicz.

BomBel

Data: 2011-04-27 22:36:11
Autor: matusm
I znów PiS i SLD ręka w ręke w sejmie

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomoœci news:201104271959.UTC.ip9siu$fum$1tioat.net...
... oj lubią się lewaki, oj lubią ;)))) Tylko się przyznać wstydzą ;)

Zennon
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-04-27 20:44:40
Autor: obserwator
SLD w sejmie

[...]