I znów kasa dla mnie

Data: 2009-06-02 09:59:27
Autor: boukun
I znów kasa dla mnie
Sehr geehrter Herr Niedzwiecki,

anbei übersende ich Ihnen das Schreiben des Sozialgerichts Würzburg vom 29.05.2009 mit der Bitte um Kenntnisnahme.

Mit freundlichen Grüßen

Hans Peter Fink

Rechtsanwalt

Anlage

siehe Anhang

Rechtsanwalt

Data: 2009-06-02 10:04:30
Autor: Tzva Adonai
I znów kasa dla mnie
anbei übersende ich Ihnen das Schreiben des Sozialgerichts Würzburg vom 29.05.2009 mit der Bitte um Kenntnisnahme.

Pamiętam, że kiedyś tak się wkurzyłem na ciebie za twoje antysemickie
wypowiedzi, że miałem zamiar wszcząć przeciwko tobie procedurę weryfikacyjną,
która uznałaby, czy wsparcie finansowe jest ci naprawdę potrzebne... Masz
szczęście, że jestem leniwy i brzydzę się donosicielstwem...

Data: 2009-06-02 10:05:38
Autor: boukun
I znów kasa dla mnie

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000229.4a24dd0enewsgate.onet.pl...
[...]

He, he, he, znów mnie rozbawiłeś i poprawiłeś humor. Idę, na razie, do wieczora, bawcie się dobrze.

boukun

Data: 2009-06-02 10:20:48
Autor: Tzva Adonai
I znów kasa dla mnie
He, he, he, znów mnie rozbawiłeś i poprawiłeś humor.

Zbyt dużo wysiłku, straconego czasu i konieczność ujawnienia własnych
personaliów odwiodły mnie od tego zamiaru.. Poza tym nie płacę w Niemczech
podatków, nie jestem też niemieckim patriotą, więc sprawę olałem.. Ale donosik
do polskiego urzędu mógłbym od niechcenia napisać, w Polsce anonimowe donosy są
wciąż honorowane...

Data: 2009-06-02 12:05:43
Autor: awe
I znów kasa dla mnie

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000230.4a24e0e0newsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
mysle ze bokun mialby wieksze podstawy zeby usadzic Cie za antypolskie obrazliwe teksty. Srednio leca u Ciebie 3 takie dziennie, wiec zrozumiale ze sa lagodniejsze i te mniej, a coniektore postawilyby cie w bardzo niekorzystnej sytuacji. Zwlaszcza ze rowniez i w Irazelu powinni Cie sadzic za szerzenie nienawisci wzbudzanie nienawisci w stosnku do zydow a przede wszystkim szkodzenie wizerunkowi narodu Izraelskiego pod plaszczykiem sprzyjania mu. W najlepszym wypadku mogliby zbadac czy jestes normalny. Jesli okazalo by sie ze tak - to wtedy majac zolte papiery jestes nietykalny. No chyba ze jest jeszcze jedna mozliwosc. Groziloby oddosobnienie przymusowe w psychuszce.
awe

Data: 2009-06-02 12:14:43
Autor: Tzva Adonai
I znów kasa dla mnie
No chyba ze jest jeszcze jedna mozliwosc. Groziloby oddosobnienie przymusowe w psychuszce.

Normalność to rzecz względna...

http://www.youtube.com/watch?v=JPlD9Q0YxrU

--

I znów kasa dla mnie