I znów kawałek świata został uporządk owany ;)

Data: 2010-06-10 15:31:38
Autor: Sylwester Łazar
I znów kawałek świata został uporządk owany ;)
Chciałem coś powiedzieć ale zanim zdążyłem one już ruszały. Myślę

okno i pytają o co biega. Pokazuję na Audi i tłumaczę że na przednim
fotelu na kolanach przewożone jest dziecko. Od razu misiek wyskoczył do

W domu zaglądam do taryfikatora a tam tylko 200 :(. Nie wiem dlaczego

Lepiej się kierowca teraz czuje?

Jako mężczyzna to się podjeżdża do kobiety i tłumaczy.
I to jest pierwszy etap.

Jak nie skutkuje to kluczyki w rękę.

To etap drugi.
Trzeci to już według fantazji.

Szukać milicjanta, aby pogadał z kobietą to wstyd.
Żałować, że tak niski mandat - no to już nie wiem :-(

Nie będę nazywał kapusiem.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2010-06-10 15:40:17
Autor: monse1
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
Milicjanta?

Data: 2010-06-10 14:43:44
Autor: kamil
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)

"monse1" <monse1@op.pl> wrote in message news:huqq02$lf8$1news.onet.pl...
Milicjanta?

Sam widzisz - niektorzy zyja wciaz mentalnie we wczesnym PRLu, gdzie wladza byla wrogiem narodu i trzeba w nia jajkami rzucac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-10 15:47:18
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Sam widzisz - niektorzy zyja wciaz mentalnie we wczesnym PRLu, gdzie wladza byla wrogiem narodu i trzeba w nia jajkami rzucac.

Otóż to :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-11 10:38:22
Autor: Sylwester Łazar
[...]

Dobrze, że "władza" jest teraz przyjacielem narodu, a poza zamianą dwóch
pierwszych liter na wszelkich milicyjnych tablicach,
zakupie za nasze pieniądze samochodów lepszych niz sami jeździmy, to na
dodatek całe 200 tys. etatowych i nieetatowych MI,
zostało wymienionych w 1989 r. na PO i że żaden już nie bierze :-)

Bystrość reakcji i wrażliwość na celowo napisane słowo MILICJA zadziwie mnie
coraz bardziej w naszym narodzie.
Pozdrawiam wszystkich mężczyzn, którzy nie boją się wyciągnąć kobiecie co
trzeba ze stacyjki i nie robią cyrków z okolic
supermarketów, migając światłami, blokując pasy, wszczynając awanturę, bo
dzieciak przejechał się na kolanach mamy.

Pozdrawiam w ten upalny dzień.
Hasło na dziś:
"Włącz klimę zanim zamrugasz na xxlicjanta." :-)
Sylwester

Data: 2010-06-11 12:22:25
Autor: Heraklit
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
Był 11 czerwiec (piątek), gdy o godzinie 10:38 *Sylwester Łazar* w pocie
czoła naskrobał(a):

[...]
wystarczy, że obecna władza nie została siłą wprowadzoną przez sąsiednie
"mocarstwo".

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-06-11 12:18:52

Data: 2010-06-10 15:43:25
Autor: krzysiek82
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
monse1 pisze:
Milicjanta?

widać kolega żyje jeszcze w tamtych czasach :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-10 20:32:13
Autor: Marcin Jan
Sylwester Łazar pisze:
[...]

Tak lepiej się czuję. Być może małemu uratowałem życie. A jeśli nie możesz w to uwierzyć to mało widocznie widziałeś.

Jako mężczyzna to się podjeżdża do kobiety i tłumaczy.
I to jest pierwszy etap.

W tej konkretnej sytuacji niestety nie dało się. Patrz wyżej.
Choć znając mentalność to dostałbym opierdol że sie wtrącam i zrobiły by dalej po swojemu.

Jak nie skutkuje to kluczyki w rękę.

Jasssssne może jeszcze wpierdol miałem jej spuścić?

To etap drugi.
Trzeci to już według fantazji.

Szukać milicjanta, aby pogadał z kobietą to wstyd.
Żałować, że tak niski mandat - no to już nie wiem :-(

Uważasz że 200 to dużo, za to że kogoś sie naraża na niebezpieczeństwo?
Dwie stówy to jedno tankowanie, jedno wyjście sobotnie na zakupy.
Ehh.

> Nie będę nazywał kapusiem.

Lata mi to.
pozdrawiam
marcin

Data: 2010-06-10 20:43:18
Autor: mleko
On 2010-06-10 20:32, Marcin Jan wrote:

Tak lepiej się czuję. Być może małemu uratowałem życie. A jeśli nie
możesz w to uwierzyć to mało widocznie widziałeś.

Przejdz sie po sasiadach, pozagladaj im do lodowki i sprawdz czym karmia dzieciaki. Byc moze uratujesz wiecej zyc.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-11 11:36:44
Autor: Technolog

On 2010-06-10 20:32, Marcin Jan wrote:

[...]

Najwyżej chwilowo ulżysz skacowanym rodzicom, którzy pomoc socjalną
przeznaczają na chlanie

Data: 2010-06-11 11:16:09
Autor: kogutek
> [...]

Trzeci to już według fantazji.

Szukać milicjanta, aby pogadał z kobietą to wstyd.
Żałować, że tak niski mandat - no to już nie wiem :-(

A jak w samochodzie kierowcą będzie mężczyzna i na tylnym siedzeniu będzie
siedział   brat tej co trzyma małe dziecko, obydwaj w ramach wolnego czasu
codziennie na siłowni sztangami się bawią. To też zwrócisz im uwagę i zabierzesz
kluczyki? W ryja byś dostał że z zębów byś mógł sobie zrobić koraliki.
Rozwiązanie ma być całościowe. Ma działać niezależnie od obywatela. Wczoraj w
ramach testu postanowiłem utrzymywać prędkość zgodną z przepisami. Motorower
mnie w pewnym momencie wyprzedził, samochody cały czas mnie wyprzedzały. Też
powinienem dzwonić na policję, bateria by mi się rozładowała w godzinę. Ty
dzwonisz w takich sytuacji na policję. Oczywiście że nie dzwonisz, bo najpierw
byś musiał zakapować siebie. Tak wiem ty jesteś świetny kierowca i ty możesz bo
barany znaki ustawiają.  --

Data: 2010-06-11 16:17:00
Autor: Sylwester Łazar
[...]
Kolego Szanowny!
Dzwonienie na policję to ostatnie co by mi przyszło do głowy,
w przypadku, gdy Matka wzięła dziecko na kolana i pojechała parę kilometrów.
Ja po prostu nie rozumiem takich co dzwonią jak ten co "makaron nawija na
uszy"
i stworzył ten wątek, a potem wraca do domu i studiuje taryfikator.
Jak znajdzie, że tylko 200 zł mandatu za wożenie dziecka na kolanach, to
mówi: "szkoda".
Jakby się dowiedział, że licjant okazał się człowiekiem, to pewnie "szlag"
by go trafił,
że całe jego "ratowanie" poszło na marne.
S.

I znów kawałek świata został uporządk owany ;)