I znów kawałek świata został uporządkowany ;)

Data: 2010-06-10 10:02:52
Autor: Icek
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
nia tych kobiet.
W domu zaglądam do taryfikatora a tam tylko 200 :(. Nie wiem dlaczego
ustawodawca bardziej chroni niepełnosprawnych 500 pln którym

z doswiadczenia wiem, ze kobietom jest duzo latwiej dostac pouczenie niz
mandat

Zwalaja zaraz, ze blondynka, ze nie wiedziala, ze dobrze trzymala i jej sie
wydawalo i zapewnia, ze na milion procent tak nie zrobi wiecej bo to ze
szkoda dla dziecka a ona by tak swiadomie nie zrobila

Icek

I znów kawałek świata został uporządkowany ;)