I znów kawałek świata został uporządkowany ;)

Data: 2010-06-10 11:33:15
Autor: kamil
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
"Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> wrote in message news:huq2sf$imu$1mx1.internetia.pl...
Witam

światłami, długimi ale zero reakcji. To daję po klaksonie i długimi. Misiaki się zorientowały wjeżdżają na czerwony, podjeżdżają pod moje okno i pytają o co biega. Pokazuję na Audi i tłumaczę że na przednim fotelu na kolanach przewożone jest dziecko. Od razu misiek wyskoczył do Audicy, i kurcze szkoda że nie miałem czasu bo chętnie bym posłuchał tłumaczenia tych kobiet.

Miales szczescie, ze policja akurat byla blisko. Pare tygodni temu mialem identyczna sytuacje - na swiatlach obok mnie podjechala jakas rodzinna Xsara z dwojka dzieciakow w fotelikach z tylu, a z przodu kobieta trzymala na kolanach trzeciego. Niestety zanim sie zatrzymalem, dodzwonilem sie na policje, podalem wszystkie dane lacznie z numerem kolnierzyka i w koncu moglem wyjasnic o co chodzi i w ktorym kierunku samochod pojechal, tamci pewnie zdazyli miasto trzy razy objechac.

Czekam teraz na notke z informacja, ze zgloszenie umorzono bo nikogo nie znaleziono.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-10 12:35:25
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Czekam teraz na notke z informacja, ze zgloszenie umorzono bo nikogo nie znaleziono.

Jak zgłaszasz telefonicznie to nic nie dostaniesz. Jakbyś powiedział, że koleś jedzie pijany to byś zobaczył co się dzieje ;d wtedy policja z pod ziemi wychodzi.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-10 11:40:43
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c10bff0$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
kamil pisze:
[...]

Trzeba bedzie nastepnym razem, ewentualnie wyciagnac kluczyki i czekac. Zeby bylo zabawniej, jakies 500m dalej w bocznej uliczce jest komisariat.

Taka glupote akurat trzeba tepic, jesli ktos chce sobie glowe o deske rozbic to jego problem, ale nie lubie kiedy dzieci cierpia za kretynizm rodzicow.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-10 14:08:10
Autor: kogutek
> [...]

Taka glupote akurat trzeba tepic, jesli ktos chce sobie glowe o deske rozbic to jego problem, ale nie lubie kiedy dzieci cierpia za kretynizm rodzicow.

Przestańcie pieprzyć bo się rzygać chce. Jak już kablować to na wszystkich, Źle
stanął telefon, jedzie 51 na 50 telefon, skręcił z nie tego pasa telefon. A może
z tego dzieciaka za 25 lat hitler albo inny stalin wyrośnie. Może skynet założy
i za 30 lat będą terminatory na ludzi polować. I to była jedna jedyna szansa
żeby go zgładzić. Następnej matka natura mieć nie będzie.  --

Data: 2010-06-10 13:35:47
Autor: kamil
"kogutek" <kogutek44@op.pl> wrote in message news:60b5.00000988.4c10d5aanewsgate.onet.pl...

Przestańcie pieprzyć bo się rzygać chce. Jak już kablować to na wszystkich, Źle
stanął telefon, jedzie 51 na 50 telefon, skręcił z nie tego pasa telefon. A może

Znaczy ze przed toba pijany jedzie od kraweznika do kraweznika tez nie zglosisz?

Przeciez wiekszos z nich "20 lat tak juz jezdze bez prawa jazdy i nic mi sie nie stalo". Statystycznie sa pewnie mniej niebezpieczni od biernego palenia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-10 15:09:20
Autor: kogutek
> [...]

Przeciez wiekszos z nich "20 lat tak juz jezdze bez prawa jazdy i nic mi sie nie stalo". Statystycznie sa pewnie mniej niebezpieczni od biernego palenia.

Przy ilościach łapanych po wódzie, kiedy w tv trąbią ze będą łapali, wynika że
zawsze obok mnie jedzie ktoś kto jest na mniejszym lub większym gazie. Wystarczy
to zrozumieć i problemy natury etycznej albo moralnej w tym zakresie przestają
istnieć. Jak ja zobaczę takiego od krawężnika do krawężnika to znaczy ze zanim
wsiadł do samochodu widziało go kilka osób. Oni mu pozwolili a ja mam być tym
jedynym sprawiedliwym wśród narodów Świata. Jak się widzi takiego podpadającego
i dużo wskazuje ze jest trachnięty to jak się ma starą brykę, a tamtego jest
sztuka nówka i do tego droga. To jak mu się umiejętnie podstawić to jest 99%
szansy że w zamian za nie wzywanie policji odkupi od nas uszkodzony samochód na
jego 4 krotną wartość rynkową. Wypłaci kasę od ręki i nie będzie się dopytywał
ile oleju bierze albo dlaczego jest na aucie dużo szpachli. A jak zadzwonić no
nawet zegarka nie dadzą.

Data: 2010-06-10 14:20:54
Autor: kamil
"kogutek" <kogutek44@op.pl> wrote in message news:60b5.00000991.4c10e400newsgate.onet.pl...

[...]

Wczoraj wieczorem na spacerze zobaczylem starego dziada obmacujacego na lawce na oko 13-letnia dziewczynke. Widac, ze byla zastraszona i niezbyt jej sie to podobalo. Park raczej ruchliwy, wiec na pewno wczesniej go juz z 20 osob widzialo, wiec niby dlaczego mam byc tym sprawiedliwym i zglaszac?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-10 15:25:37
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
[...]

Nie patrz na innych działaj. Tak jak Ty myśli każdy i dlatego nic się się nie zmienia.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-10 15:51:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
I znów kawałek świata został uporządko wany ;)
Hello krzysiek82,

Thursday, June 10, 2010, 3:25:37 PM, you wrote:

kamil pisze:
[...]

Chyba czegoś nie załapałeś...

--
Best regards,

Data: 2010-06-10 15:59:30
Autor: krzysiek82
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
RoMan Mandziejewicz pisze:
Chyba czegoś nie załapałeś...

przeczytałem twoją wypowiedź dwa razy i chyba jednak załapałem.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-10 17:27:51
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, June 10, 2010, 3:59:30 PM, you wrote:

Chyba czegoś nie załapałeś...
przeczytałem twoją wypowiedź dwa razy i chyba jednak załapałem.

Moją? Przeczytaj wypowiedź poprzednika i to w jakim kontekście padła.

--
Best regards,

Data: 2010-06-10 19:41:30
Autor: kogutek
> [...]

Wczoraj wieczorem na spacerze zobaczylem starego dziada obmacujacego na lawce na oko 13-letnia dziewczynke. Widac, ze byla zastraszona i niezbyt jej sie to podobalo. Park raczej ruchliwy, wiec na pewno wczesniej go juz z 20 osob widzialo, wiec niby dlaczego mam byc tym sprawiedliwym i zglaszac?

Nie krzyczała ratunku to co się wtrącać. Pomocy udziela się wtedy jak
poszkodowany tego chce a nie wtedy jak przypadkowemu przechodniowi się wydaje ze
jej potrzebuje. Dlatego 20 normalnych nie pakujących się z buciorami w cudze
sprawy nie zareagowało. Ja znam tą historię. Osa wpadła dziewczynie po sukienkę
i jej dziadek próbował ją wypłoszyć. Z daleka wyglądało to nieciekawie. Potem
osa użądliła dziewczynkę a że była uczulona ja jad to przyjechało pogotowie. Do
czasu przyjazdu pogotowia dziadek ją reanimował. Jak przyjechało pogotowie to
dziadek dostał od wysiłku zawału i odwieźli go do szpitala. Ci co się
przyglądali reanimacji i nie pomogli starszemu człowiekowi to mówili. Lepiej Ci. --

Data: 2010-06-11 12:40:58
Autor: Adams
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał
[...]
[...]
Sluchaj no Pan!
Dziadek dostal zawalu z wrazenia, reainmacja to rzecz wtorna i zapewniam
Pana ze ow dziadek nie dopuscilby nikogo innego do reanimowania
wlasnej wnuczki - gdyby cos jej sie stalo mialby do konca zycia wyrzuty sumienia.
Prosze nie manipulowac informacjami i zaczac uzywac glowy.

EOT.

Data: 2010-06-11 09:19:48
Autor: Heraklit
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
Był 10 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 15:20 *kamil* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]

żeby sobie udowodnić, że masz jeszcze ludzkie cechy.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-06-11 09:19:24

Data: 2010-06-11 09:29:02
Autor: kamil

"Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> wrote in message news:1bb6p70rkrq1a.xab3bzintcuj.dlg40tude.net...
[...]

Alez ty ciemny jestes, przeczytaj w jakim kontekscie padla moja wypowiedz.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-11 12:15:42
Autor: Heraklit
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
Był 11 czerwiec (piątek), gdy o godzinie 10:29 *kamil* w pocie czoła
naskrobał(a):

Alez ty ciemny jestes, przeczytaj w jakim kontekscie padla moja wypowiedz.

grzeczny bądź. Tak, się zorientowałem w tych "zawiłych" argumentach i
kontekście Twej wypowiedzi.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-06-11 12:12:36

Data: 2010-06-10 14:16:19
Autor: krzysiek82
kogutek pisze:
[...]

Ja w takich sytuacjach piję melisę, pomaga mam zawsze ze sobą w termosie :) To nie jest kablowanie a informowanie to jest subtelna różnica.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-10 16:35:18
Autor: Adams

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c10d797$0$17096$65785112news.neostrada.pl...
kogutek pisze:
[...]

To jest chamskie kablowanie,
Gdyby facet mial jaja (a takich po prostu on nie ma),
o dobro dziecka mialby na uwadze to podszedlby grzecznie
do kobiet i zwrocil uwage jeszcze przed wyjazdem z parkingu,
a tak zachowal sie jak ostatnia swinia i kapus nie wiedzac czy czasem
dziecko celowo nie jest tak przewozone z roznych powodow o
ktorych on z powodu ciasnego mozgu a wiec i plytkiej wyobrazni
nie ma pojecia.
Do pelni szczescia brakowalo tylko tego zeby dziecko zabrali na izbe
dziecka a rodzicow zatrzymali w areszcie, Pan i wielu innych
byliby z siebie dummni.

PS. Uzywanie klaksonu w terenie zabudowanym i miganie swiatlami
jest karane.

Data: 2010-06-10 16:53:40
Autor: krzysiek82
Adams pisze:
To jest chamskie kablowanie,

nie zgadzam się, po prostu chciał dać nauczkę komuś kto na nią zasługiwał. Zwrócenie uwagi nic by nie zmieniło bo niby skąd nagle by się znalazł fotelik? Sądzę, iż mandat zmotywuje do zakupu takowego.

PS. Uzywanie klaksonu w terenie zabudowanym i miganie swiatlami
jest karane.

nie jest karane, jeśli chce się kogoś ostrzec przed niebezpieczeństwem lub poinformować służby porządkowe (np policję) o mającym właśnie miejsce wykroczeniu. Dowodem na to jest to, że autor wątku nie dostał mandatu.

Data: 2010-06-10 21:07:50
Autor: kogutek
Adams pisze:
> [...]

nie jest karane, jeśli chce się kogoś ostrzec przed niebezpieczeństwem lub poinformować służby porządkowe (np policję) o mającym właśnie miejsce wykroczeniu. Dowodem na to jest to, że autor wątku nie dostał mandatu.
Jak miał dostać mandat za zmyśloną historię. Nawija makaron na uszy aż dym idzie.

Data: 2010-06-10 17:31:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
I znów kawałek świata został uporządko wany ;)
Hello Adams,

Thursday, June 10, 2010, 4:35:18 PM, you wrote:

[...]

[...]

Może nie zdążył?

[...]

Co trzeba mieć zamiast mózgu, żeby wozić dziecko przed sobą w
samochodzie? Co powiedzieć o wyobraźni tej "matki"?

Do pelni szczescia brakowalo tylko tego zeby dziecko zabrali na izbe
dziecka a rodzicow zatrzymali w areszcie, Pan i wielu innych
byliby z siebie dummni.

Przeginasz.

PS. Uzywanie klaksonu w terenie zabudowanym i miganie swiatlami
jest karane.

Pogóglaj: "stan wyższej konieczności".

--
Best regards,

I znów kawałek świata został uporządkowany ;)