I znów kawałek świata został uporządkowany ;)

Data: 2010-06-11 10:58:31
Autor: J.F.
I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał
Robię wczoraj wieczorne zakupu w Tesco, wracam na parking i patrzę że kawałek dalej do auta audi A4 pakują sie dwie kobiety z czego jedna z dzieciakiem na ręku (ok.1,5 roku). Jakie było moje zdziwienie gdy okazało się że z tym dzieckiem kobieta usiadła na przednim fotelu.

Taa .. a ja mlodosc spedzilem na przednim fotelu, bez fotelika, bez pasa, i to jakos nie byla zbrodnia przeciw ludzkosci ..

J.

Data: 2010-06-11 10:48:54
Autor: kamil

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:hustrj$qkj$1news.onet.pl...
[...]

2008r:    19mln samochodow, 49tys wypadkow, 5,437 zabitych
1985:    7.1mln samochodow, 36 tys wypadkow, 4,688 zabitych

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-11 12:03:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
I znów kawałek świata został uporządko wany ;)
Hello kamil,

Friday, June 11, 2010, 11:48:54 AM, you wrote:

[...]

[...]

Mowa o młodości Jarka - musisz się bardziej cofnąć w statystykach...

Swoją drogą - dość przerażające, że przy takiej pustce na drogach aż
tyle ofiar było...

--
Best regards,

Data: 2010-06-11 11:11:16
Autor: kamil
"RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> wrote in message news:1929230331.20100611120351pik-net.pl...

1985:    7.1mln samochodow, 36 tys wypadkow, 4,688 zabitych

Mowa o młodości Jarka - musisz się bardziej cofnąć w statystykach...

Nie wiem, czy az tak daleko przekazy ustne siegaja. ;)

Swoją drogą - dość przerażające, że przy takiej pustce na drogach aż
tyle ofiar było...

Przy byle stluczce w miescie dzieciak wylatywal przed maske glowa do przodu, do tego brak pasow i stefy zgnotu w maluchach 'od zderzaka do silnika' tez pewnie swoje wykosily..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-13 07:11:15
Autor: J.F.
I znów kawałek œwiata został uporzšdkowany ;)
On Fri, 11 Jun 2010 11:11:16 +0100,  kamil wrote:
[...]

Niby tak, ale tej stluczki nie bylo.

do tego brak pasow i stefy zgnotu w maluchach 'od zderzaka do silnika' tez pewnie swoje wykosily..

A maluch sie w praktyce okazywal dosc bezpieczny.

Wezmy taka Austrie przez ostatnich 10 lat - tez im ubylo 30% fiar.
A wypadkow jakies 10%. Lepsze samochody ? Czy lepsze drogi ?

Bo jesli chodzi o moje odczucia odnosnie kraju - z przybycia
samochodow to glownie predkosc spadla. Teraz czesciej jade 70 w
sznureczku bo nie mam innego wyjscia. Znikli piesi z drog
zamiejscowych, znikly nieoswietlone furmanki, prrzybylo troche
autostrad, obwodnic ..

J.

Data: 2010-06-11 12:13:38
Autor: kogutek
> [...]

2008r:    19mln samochodow, 49tys wypadkow, 5,437 zabitych
1985:    7.1mln samochodow, 36 tys wypadkow, 4,688 zabitych

Jeden statystkyk utopił się w jeziorze o średniej głębokości 2mm. Dane które
podałeś mówią o tym ile osób przeniosło się do krainy w której wszyscy mają
miejsca parkingowe i paliwo jest gratis. Po dokładnej interpretacji może się na
przykład okazać że takich czystych wypadków w których zginęli ludzie w 2008 było
trzy razy więcej niż w 85.  --

Data: 2010-06-11 11:44:34
Autor: kamil
"kogutek" <kogutek4@vp.pl> wrote in message news:60b5.00000a26.4c120c52newsgate.onet.pl...

[...]

Nikt nie broni Tobie zinterpretowac, ale jesli twierdzisz ze dzieciaki skaczace po tylnej kanapie bez pasow sa tam bezpieczne, to ja juz nic nie bede mowic.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-11 12:30:14
Autor: mleko
On 2010-06-11 11:48, kamil wrote:

2008r: 19mln samochodow, 49tys wypadkow, 5,437 zabitych
1985: 7.1mln samochodow, 36 tys wypadkow, 4,688 zabitych

2030r: 40mln samochodow, 500 wypadkow, 2 zabitych.
I post na grupie:
Temat:
Znow kawalek swiata zostal uporzadkowany
Tresc:
Siedzialem sobie w samochodzie i zauwazylem, ze gosc obok mnie, samodzielnie prowadzil pojazd, wiec musial miec obejscie elektroniki. Oczywiscie zglosilem i po 5 minutach zostal aresztowany.  Na szczescie nie zdazyl nikogo zabic. Mysle, ze 5 lat odsiadki, za ten haniebny czyn nauczy go rozumu.

Data: 2010-06-11 16:20:53
Autor: Sylwester Łazar
I znów kawałek świata został uporządk owany ;)

Użytkownik mleko <mleko@mleko.ml> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:hut37r$an2$1@news.onet.pl...
On 2010-06-11 11:48, kamil wrote:

> 2008r: 19mln samochodow, 49tys wypadkow, 5,437 zabitych
> 1985: 7.1mln samochodow, 36 tys wypadkow, 4,688 zabitych

2030r: 40mln samochodow, 500 wypadkow, 2 zabitych.
I post na grupie:
Temat:
[...]

I o to chodzi ! :-)
Jest jednak trochę ludzi, którzy mają coś pod sufitem i potrafią w dwóch
zdaniach,
w dodatku na wesoło
podsumować temat.
Dzięki.
S.

Data: 2010-06-11 12:01:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
I znów kawałek świata został uporządko wany ;)
Hello J.F.,

Friday, June 11, 2010, 10:58:31 AM, you wrote:

[...]

Jasne. I jeździło tak strasznie dużo samochodów wtedy, nieprawdaż?

Jarku, stary koń z Ciebie, za czasów Twojej młodości na drogach więcej
furmanek niż samochodów jeździło :P

--
Best regards,

I znów kawałek świata został uporządkowany ;)