I znów naród ma mieć biednych na swoich karkach

Data: 2011-09-23 22:44:43
Autor: boukun
I znów naród ma mieć biednych na swoich karkach
Ruszyła akcja "Podziel się posiłkiem"
Żywność dla dzieci w sklepach na terenie całego kraju zbierają w piątek i sobotę wolontariusze Banków Żywności. Najbardziej potrzebne są artykuły o długim terminie ważności, takie jak: olej, konserwy, dżemy, soki.

31 tys. wolontariuszy w ponad 2 tys. sklepów zbiera żywność do specjalnie oznakowanych koszy - poinformowali organizatorzy.

Po segregacji i zważeniu artykuły zostaną przekazane bezpośrednio organizacjom i instytucjom, które na co dzień zajmują się dożywianiem dzieci. Są wśród nich szkoły, świetlice, domy dziecka, towarzystwa przyjaciół dzieci oraz stowarzyszenia pomagające dzieciom i młodzieży.

Najbardziej pożądane są produkty z długim terminem ważności, np.: olej, cukier, konserwy mięsne, rybne i warzywne, odżywki dla dzieci, soki i dżemy.

W niektórych warszawskich marketach w zbiórkę zaangażują się także celebryci.

W ubiegłym roku w ramach akcji zebrano 488 ton żywności. Celem programu oprócz zbiórki żywności jest budowanie świadomości społecznej dotyczącej problemu niedożywienia dzieci oraz aktywizowania lokalnych liderów i organizacji, by niedożywieniu przeciwdziałać.
http://tvp.info/informacje/ludzie/ruszyla-akcja-podziel-sie-posilkiem/5303169

Ale stworzyli zajebisty system... Naród ma wyżywić darmozjadów u władzy i jeszcze ich ofiary...

boukun

Data: 2011-09-23 22:55:17
Autor: pluton
I znów naród ma mieć biednych na swoich karkach
Ruszyła akcja "Podziel się posiłkiem"

Znow bedziesz objadal ciezko pracujacych Polakow...

Nullification

Data: 2011-09-23 23:03:52
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-23 22:55, pluton pisze:
Ruszyła akcja "Podziel się posiłkiem"

Znow bedziesz objadal ciezko pracujacych Polakow...

Objada ciężko pracującą żonę...

Data: 2011-09-23 23:11:11
Autor: pluton
I znów naród ma mieć biednych na swoich karkach

> Znow bedziesz objadal ciezko pracujacych Polakow...

Objada ciężko pracującą żonę...

Biedna ta zona, nie dosc, ze musi karmic meza-darmozjada,
to jeszcze premier i prezydent okradaja ja kazac placic
podatki.

Nullification

Data: 2011-09-23 23:16:13
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-23 23:11, pluton pisze:
[...]

I jak kurwa żyć? Heheh Jak boukun :) Nic nie robić i żyć...

Data: 2011-09-23 23:19:50
Autor: pluton
I znów naród ma mieć biednych na swoich karkach

I jak kurwa żyć? Heheh Jak boukun :) Nic nie robić i żyć...

Moglby chociaz jakis namiot foliowy postawic i wyludzac odszkodowania.

Nullification

Data: 2011-09-24 00:03:42
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j5isv1$mm0$2news.onet.pl...
[...]

Jak premier & Co. (klika)...

boukun

Data: 2011-09-24 00:23:21
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-24 00:03, boukun pisze:

[...]

Zostań premierem, tego ci życzę :> Po samej przejażdżce busem padłbyś na ryj :>

Data: 2011-09-24 00:38:24
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j5j0su$4la$1news.onet.pl...
[...]

Kurwa, to musi być ciężkie... Dobrze, że robi to tylko, żeby wygrać koryto na następne cztery lata...

boukun

Data: 2011-09-24 00:44:54
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-24 00:38, boukun pisze:

[...]

Ty musisz tylko wygładzić murek :>

Data: 2011-09-24 00:46:12
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j5j25a$7l9$1news.onet.pl...
[...]

Murek to było ze trzy lata temu, teraz to było wykańczanie poddasza...

Jutro będzie najświeższy klip...

boukun

Data: 2011-09-24 01:02:20
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-24 00:46, boukun pisze:

[...]

Czekam :>

I znów naród ma mieć biednych na swoich karkach