I znów siê PiSowi socjalistyczna rewolucja nie uda³a...

Data: 2011-05-22 23:17:41
Autor: Zennon
I znów siê PiSowi socjalistyczna rewolucja nie uda³a...
....kibole wydygali, pryszczaci internauci wydygali i jeszcze wyroki za³api±. Za co siê Ci go¶cie nie wezm±, to spartol± ;)

Zennon

Data: 2011-05-22 14:33:45
Autor: Hans Kloss
www.antykomor.eu
On 22 Maj, 23:17, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
...kibole wydygali, pryszczaci internauci wydygali i jeszcze wyroki za³api±.
Za co siê Ci go¶cie nie wezm±, to spartol± ;)
 Wydygali jak cholera ;))
http://marekwitek.salon24.pl/309102,antykomor-eu-dziala-i-czeka-na-wynik-egzaminu-panstwa
J-23

Data: 2011-05-22 23:46:03
Autor: Lorn
www.antykomor.eu
Address.invalid>  wrote:
[...]

Bardzo dobrze... £atwiej bêdzie was wy³apaæ ;-p

Data: 2011-05-22 14:51:32
Autor: Hans Kloss
www.antykomor.eu
On 22 Maj, 23:46, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Bardzo dobrze... £atwiej bêdzie was wy³apaæ ;-p
 Wy³apaæ to  mo¿esz  najwy¿ej wszy na jajach swojego mê¿a. To jest
wasz koniec, tuskomato³y ;), ludzie znios± wiele ale nie pozwol± ¿eby
rz±dzili nimi durnie z których mo¿na sobie do woli kpiæ, szydziæ i
drzeæ ³acha- w dodatku maj±c do tego powodów od metra ;)
J-23

Data: 2011-05-22 23:57:57
Autor: Lorn
www.antykomor.eu
W dniu 2011-05-22 23:51, Hans Kloss pisze:
On 22 Maj, 23:46, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Bardzo dobrze... £atwiej bêdzie was wy³apaæ ;-p
  Wy³apaæ to  mo¿esz

Nie was wy³apiê... :>

> ludzie znios± wiele

Najwyra¼niej ju¿ maja was dosyæ i siê za wasz± chamówê wziêli ostro... Byle tak dalej...

rz±dzili nimi durnie z których mo¿na sobie do woli kpiæ, szydziæ i
drzeæ ³acha- w dodatku maj±c do tego powodów od metra ;)

Odpal pochodniê :>

Data: 2011-05-23 17:43:36
Autor: hesk
www.antykomor.eu
On Sun, 22 May 2011 23:46:03 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-05-22 23:33, Hans Kloss pisze:
>   Wydygali jak cholera ;))
> http://marekwitek.salon24.pl/309102,antykomor-eu-dziala-i-czeka-na-wynik-egzaminu-panstwa

Bardzo dobrze... £atwiej bêdzie was wy³apaæ ;-p

 podobno temu kibolowi ksywa "staruch" albo "zyleta"  sam szef policji kupil bilet na mecz. za kilka dni  poszedl na zielona trawke. brawo tusk. trzeba ukrecic
 leb tej zdziczalej hydrze! im predzej tym lepiej.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-22 23:48:31
Autor: Jaksa
I znów się PiSowi socjalistyczna rewolucja nie udała...
On Sun, 22 May 2011 23:17:41 +0200, Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> wrote:

...kibole wydygali, pryszczaci internauci wydygali i jeszcze wyroki  zaÅ‚apiÄ…. Za co siÄ™ Ci goÅ›cie nie wezmÄ…, to spartolÄ… ;)

Zennon

tak zennus, obetrzyj pot z czola, to jeszcze nie dzisiaj,
JESZCZE nie ten dzien

ale on nadejdzie..

Jaksa

Data: 2011-05-23 00:07:04
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-22 23:48, Jaksa pisze:
On Sun, 22 May 2011 23:17:41 +0200, Zennon
<Zennon@use-author-supplied-address.invalid> wrote:

...kibole wydygali, pryszczaci internauci wydygali i jeszcze wyroki
załapią. Za co się Ci goście nie wezmą, to spartolą ;)

Koniec świata? :>

Data: 2011-05-23 00:12:22
Autor: Jaksa
On Mon, 23 May 2011 00:07:04 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Koniec Swiata Zydoubecji.

Tak, nadejdzie, mam czuja ze niedlugo.
Moze byc troche gwaltownie i szyby moga leciec w oknach.

Takie swoiste catharsis Narodu.

Jaksa

Data: 2011-05-23 00:17:33
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-23 00:12, Jaksa pisze:
[...]

Może twoje szyby poleca jak pierdniesz... :> Taka z ciebie tuba narodu jak z Jarusia król polski...

Data: 2011-05-23 00:26:39
Autor: Jaksa
On Mon, 23 May 2011 00:17:33 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

U ciebie moga nie tylko szyby poleciec, ale i zeby Pornus.

Ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo,
wtedy bedzie ci latwiej stawiac laske klientom

Jaksa

Data: 2011-05-23 00:30:14
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-23 00:26, Jaksa pisze:
[...]

Czekam by z takim jak ty o filozofii z *bejzbolem* podyskutować... :>

Ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo,

Twoj obity ryj?

Data: 2011-05-23 00:36:14
Autor: Jaksa
On Mon, 23 May 2011 00:30:14 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Nie ludz sie, kij ci nic nie pomoze.

Jaksa

Data: 2011-05-23 00:39:49
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-23 00:36, Jaksa pisze:
[...]

Pomoże... Nauczy takiego jak ty i tobie podobnych filozofii o życiu...

Data: 2011-05-23 00:47:02
Autor: Jaksa
On Mon, 23 May 2011 00:39:49 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Nie pomoze, polamalbys tylko kija sobie.

Musialbys wziac ze 20 kumpli, by byla jakas rownowaga.

Jaksa

Data: 2011-05-23 00:52:05
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-23 00:47, Jaksa pisze:
[...]

Na jednego wystarczy... Wy jak rozumiem w grupie czujecie się mocni... :> Tchórzliwe gnojki...

Data: 2011-05-23 00:54:36
Autor: Jaksa
On Mon, 23 May 2011 00:52:05 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Na jednego wystarczy... Wy jak rozumiem w grupie czujecie siÄ™ mocni...

Na mnie nie koniecznie. Moj rekord to jak gonilem cos ze 20 chlopa na raz.
No ale bylem wkurwiony.

Jaksa

Data: 2011-05-23 00:59:43
Autor: Lorn

wrote:

[...]

Oo możemy to sprawdzić :>

Moj rekord to jak gonilem cos ze 20 chlopa na raz.

ZrywajÄ…c 20 pieczarek w minutÄ™... Gratuluje.

No ale bylem wkurwiony.

Gdyby mi nie zapłacili, też byłbym wkurwiony...

Data: 2011-05-23 01:07:41
Autor: Jaksa

wrote:

[...]

Pewnie. Ile bierzesz na klate?

Moj rekord to jak gonilem cos ze 20 chlopa na raz.

ZrywajÄ…c 20 pieczarek w minutÄ™... Gratuluje.

Nie kojarze twojego slangu, cieciu.
Twoj message minal mnie.

Jaksa

Data: 2011-05-23 01:11:18
Autor: Lorn

wrote:

[...]

Wystarczy mi bejsbol na twoje zęby :>

Moj rekord to jak gonilem cos ze 20 chlopa na raz.

ZrywajÄ…c 20 pieczarek w minutÄ™... Gratuluje.

Nie kojarze twojego slangu, cieciu.
Twoj message minal mnie.

BoÅ› ciul nazistowski :>

Data: 2011-05-23 01:23:25
Autor: Jaksa

wrote:

[...]

To bedzie ci potrzebna drabina, albo bardzo dlugi kij.

Jaksa

Data: 2011-05-23 01:47:31
Autor: Lorn

wrote:

[...]

Wystarczy mi bejsbol... Przy moich 190cm ten kij będzie tylko Przedłużeniem ramienia... :P

I znów siê PiSowi socjalistyczna rewolucja nie uda³a...