I znow ta N-ka

Data: 2012-08-31 11:54:43
Autor: tyran
I znow ta N-ka
Witam

I znow zaczyna sie zabawa z N-ka. W zeszlym roku wyslalem
wypowiedzenie, dopiero po tym laskawie otrzymalem rozsadna cene za
podstawowe pakiety (54zl) z umowa na rok. Dzisiaj do mnie dzwonia z
informacja, ze umowa dobiega konca i moge dostac kolejna za 69zl
(podstawowe + npremium) lub utrzymac istniejaca za 54zl na kolejne
18miesiecy. Jesli nie wybiore zadnej, abonament wyniesie 98zl. Czy znow mam sie bawic w wypowiadanie .. czemu tam wiecznie te
promocje? Czy nie moze byc jak mam w PLUSGSM lub Netia .. wygasa mi
umowa to przechodzi na czas nieokreslony i dalej place jak placilem. Jakies rady?

--
tyran

Data: 2012-08-31 12:18:33
Autor: pawell32
I znow ta N-ka
W dniu 2012-08-31 11:54, tyran pisze:

[...]

no takich ludzi mÄ…drych zatrudniajÄ….
widać liczą na naiwność, wystarczy zapomnieć i płacisz więcej.
proponują Ci 54 zł, a dla nowych jest 49,90 :-)
ja nawet bym nie dyskutował. wypowiedziałbym i wziął nowy,
choć uwzględniając aktywację wyjdzie podobnie.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-08-31 12:39:29
Autor: tyran
I znow ta N-ka
On Fri, 31 Aug 2012 12:18:33 +0200
pawell32 <pawell@net-sat.pl> wrote:

> [...]

> promocje? Czy nie moze byc jak mam w PLUSGSM lub Netia .. wygasa
> mi umowa to przechodzi na czas nieokreslony i dalej place jak

no takich ludzi m±drych zatrudniaj±.
widaæ licz± na naiwno¶æ, wystarczy zapomnieæ i p³acisz wiêcej.
proponuj± Ci 54 z³, a dla nowych jest 49,90 :-)
ja nawet bym nie dyskutowa³. wypowiedzia³bym i wzi±³ nowy,
choæ uwzglêdniaj±c aktywacjê wyjdzie podobnie.

Najgorsze jest to, ze musze druga TV wziasc do drugiego mieszkania ..
a nie mam zamiaru co roku palowac sie z dwoma abonentami i ich
przedluzaniem czy po darmowych 4 miesiacach pamietac by wylaczac
pewne pakiety.

A interesuja mnie glownie bajki, sport, discovery, zadko filmy ..
generalnie pakiet podstawowy .. do 50zl z nagrywaniem.

--
tyran

Data: 2012-08-31 12:21:50
Autor: Waldek Godel
I znow ta N-ka
Dnia Fri, 31 Aug 2012 12:39:29 +0200, tyran napisa³(a):

[...]

Dlatego we¼ cyfrê z multiroomem, zap³acisz tylko jeden abonament. Multiroom
w cyfrze to dwie niezale¿ne karty, których mo¿na u¿ywaæ gdziekolwiek.
Obs³uga jest tak samo chamska jak w ence, ale przynajmniej bêdzie tylko
jedna umowa do obs³ugi

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2012-08-31 13:46:11
Autor: pawell32
I znow ta N-ka
W dniu 2012-08-31 12:39, tyran pisze:
[...]

z tego co pamiêtam chyba od tego odeszli i pakiety promo
mia³y siê same wy³±czaæ

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-08-31 20:08:21
Autor: Cavallino
I znow ta N-ka

U¿ytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

A interesuja mnie glownie bajki, sport, discovery, zadko filmy ..
generalnie pakiet podstawowy .. do 50zl z nagrywaniem.

Kupujesz w³asny sprzêt, bierzesz TnK lub inny prepaid i po sprawie.

Data: 2012-09-01 10:52:21
Autor: sat_diver
I znow ta N-ka
Nastał dzień 2012-08-31 20:08, Cavallino donosi, że:

Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości grup

A interesuja mnie glownie bajki, sport, discovery, zadko filmy ..
generalnie pakiet podstawowy .. do 50zl z nagrywaniem.

Kupujesz własny sprzęt, bierzesz TnK lub inny prepaid i po sprawie.

Popieram:
Z prepaidów chyba najkorzystniej w tej chwili wziąć TnK i zrobić
bezpłatną migrację na SmartHD
Chyba w tej chwili najtańszy prepaid z HD - przy zasileniach na 1, 3, 6
miesiÄ…ce ceny te same co w zwykÅ‚ym TnK  - 16-20 zÅ‚/mc.
No i nieparowana karta - działa w zasadzie w każdym tunerze z Conax,
można podzielić splitterem lub tunerami z sharingiem.
Kanały:
- 5 kanałów HD
- Wszystkie podstawowe w tym kanały TVN, Polsat, publiczna
- Discovery, Kino Polska, Seriale, AXN
- Sport: nSport, Orange Sport, TVP Sport
- bajki: Disney Channel + pasma dla dzieci w innych stacjach (np. TVS 18-20)
Cała oferta:
https://n.pl/nsklep/Content/pdf/Rozklad_kanalow_z_oferty_smart_HD.pdf

Data: 2012-09-01 18:12:05
Autor: Cavallino
I znow ta N-ka

Użytkownik "sat_diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5041cccd$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dobrze rozumiem, coś zmienili i wszystkie kanały HD z oferty TnK HD masz na nieparowanej karcie?

Data: 2012-09-01 18:19:53
Autor: sat_diver
I znow ta N-ka
Nastał dzień 2012-09-01 18:12, Cavallino donosi, że:

[...]

Nastał dzień 2012-09-01 18:12, Cavallino donosi, że:>>> Kupujesz własny sprzęt, bierzesz TnK lub inny prepaid i po sprawie.
[...]

Nie wszystkie, ale 5: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, a pakiet SD jest rozszerzony o kanały Polsatu, TVP Seriale, AXN, Orange sport.
Karta ta sama z TnK HD.
Linka do listy kanałów dałem w poprzednim poście.

Data: 2012-09-01 20:58:41
Autor: Cavallino
I znow ta N-ka

[...]

LOL !!!!
Normalnie bez Polsatu w HD to żyć się nie da.....
ResztÄ™ to u konkurencji w HD dajÄ… za friko praktycznie.

a pakiet SD jest rozszerzony o kanały Polsatu, TVP Seriale, AXN, Orange sport.
Karta ta sama z TnK HD.
Linka do listy kanałów dałem w poprzednim poście.

Nie no, pewnie że lepiej mieć niż nie mieć, ale myślałem że coś poważnego jest w HD niepoparowane.

Data: 2012-09-01 22:09:52
Autor: sat_diver
I znow ta N-ka
Nastał dzień 2012-09-01 20:58, Cavallino donosi, że:

[...]

Karta ta sama z _TnK_SD_ - oczywiście - mój błąd .

Data: 2012-09-07 17:55:57
Autor: z
I znow ta N-ka
W dniu 2012-09-01 22:09, sat_diver pisze:

Karta ta sama z _TnK_SD_ - oczywi¶cie - mój b³±d .

I tu mam pytanie o to parowanie :-)
https://n.pl/nsklep/promocje/smarthd/zamow
Mam kartê SD, robiê migracjê do Smart, i co wtedy z tym parowaniem?
Sparuje mi siê z obecnie posiadanym tunerem (jaki¶ stary przerobiony pionier)?
Rozumiem ¿e nale¿a³oby najpierw zakupiæ tuner i potem robiæ migracjê.
Kurde... Który tuner wybraæ ¿eby mia³ dvb-t + nagrywanie na dysk zewnêtrzny?

Data: 2012-09-07 21:20:03
Autor: pawell32
I znow ta N-ka
On 07.09.2012 17:55, z wrote:

[...]

przecie¿ jak karta jest parowana to tego nie robisz tylko operator.
skoro nie masz od nich karty z modu³em lub dekoderem, wiêc parowania nie ma.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

I znow ta N-ka