I znowu... Porsche :)

Data: 2011-12-08 01:03:07
Autor: Pa_blo
I znowu... Porsche :)
Nasi dzielni policjanci zlapali nastepnego potencjalnego morderce!

http://moto.onet.pl/10930657,18652,4,filmy.html?node=18652#play

Jechal 219 km/h gdzie mozna 120 ...

Pewnie przedszkole i szkola tam byla... WOW jaka tragedia!

Niedawno dwoch dzielnych policjanow zmierzylo mi temperature na Bukowskiej w Poznaniu.

Kiedy stwierdzilem, ze 50% z nich stoi tam dla podreperowania wlasnego budzetu a pozostale 50% w sumie nie wie, ale raczej dla podreperowania budzetu panstwa, starsznie sie oburzyli i poczestowali mnie 8 punktami :)

Nie mialem czasu na targowanie sie, ale pewnie lykneliby 50 zl jak gajory ze standardowym tekstem "a juto pochwalisz sie kolegom przy wodce"...

Po 30 latach brania lapowek taki "policjant" zaslania sie swoja patryjotyczna postawa - biedny jestem bo w policji pracowalem...

--
Picasso

Data: 2011-12-08 08:40:50
Autor: Tomek