I znowu o katastrofie !!.

Data: 2011-01-18 14:47:40
Autor: cyc
I znowu o katastrofie !!.
Wrawie sa dwa pytanie kluczowe .
Jedno brzmi ,dlaczego samolot ladowal mimo braku uniemozliwiajacych to warunkow i drugie , dlaczego kontrolerzy nie wyrazili sprzeciwu na ten manewr .
Na obydwa pytania jest jedna odpowiedz !.
Naciski !.
Z jednej strony niepodwazalne juz w swietle udostepnionych nam nagran naciski psychiczne na pilota samolotu , ktory musial wyladowac bo w przeciwnym wypadku mogl pozegnac sie ze swoja zawodowa kariera i skonczyc jako instruktor dla adeptow lotow szybowcowych z drugiej strony naciski na konrolerow ze strony Moswy , ktora chcac uniknac miedzynarodowego skandalu jaki rozpetalby Kaczynski gdyby nie wyladowal w Smolencku , nakazala oddanie decyzji o ladowaniu w rece pilota !.
W kazdy przypadku wina lezy po stronie polskiej choc w drugim nieformalnie !.

cyc

Data: 2011-01-18 14:59:57
Autor: mi
I znowu o katastrofie !!.
On 18.01.2011 14:47, cyc wrote:
Na obydwa pytania jest jedna odpowiedz !.
Naciski !.

Propagandowa mendo

Masz jakieś dowody czy tylko łżesz? Nawet raport MAK nie stwierdził ŻADNYCH nacisków, to tylko wymysł propagandystów spod znaku GWna, TV24 i podobnych szczekaczek.

mi

Data: 2011-01-18 15:20:43
Autor: Bogdan Idzikowski
I znowu o katastrofie !!.

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ih46cn$t4s$3news.onet.pl...
On 18.01.2011 14:47, cyc wrote:
[...]

Sraj na muchy, będzie wiosna!

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-01-18 15:22:21
Autor: mi
I znowu o katastrofie !!.
On 18.01.2011 15:20, Bogdan Idzikowski wrote:
Sraj na muchy, będzie wiosna!

O, kolega-propagandysta przyszedł.

mi

Data: 2011-01-18 17:44:10
Autor: cyc
I znowu o katastrofie !!.

U¿ytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ih46cn$t4s$3news.onet.pl...
On 18.01.2011 14:47, cyc wrote:
Na obydwa pytania jest jedna odpowiedz !.
Naciski !.

Propagandowa mendo

Masz jakie¶ dowody czy tylko ³¿esz? Nawet raport MAK nie stwierdzi³ ¯ADNYCH nacisków, to tylko wymys³ propagandystów spod znaku GWna, TV24 i podobnych szczekaczek.

mi

Prawda dla pisolubcow jest porazajaca a przez to niewygodna ale mam was w dupie !.
Bede rzucal  wam ja w twarz tak dlugo az zrozumiecie ,z e jestescie zakala narodu i jego najwiekszym zlem !.
Konusy a szczegolnie ten zyjacy to dla narodu strychnina , jeszcze wieksza niz Rydzyk .

cyc

Data: 2011-01-18 17:54:44
Autor: mi
I znowu o katastrofie !!.
On 18.01.2011 17:44, cyc wrote:
Bede rzucal  wam ja w twarz tak dlugo az zrozumiecie ,z e jestescie zakala
narodu i jego najwiekszym zlem !.

Propagandowa mendo

Zakałą narodu i największym złem są pożyteczni idioci, którzy:
- łżą propagandowo
- nie podają argumentów dla swoich tez
- stawiajÄ… tezy wbrew faktom

mi