I znowu pytanie o przerzutkę do klamek szosowych i ramy trekingowej

Data: 2017-04-05 10:19:43
Autor: cytawa
I znowu pytanie o przerzutkę do klamek szosowych i ramy trekingowej
Piecia aka dracorp pisze:

Witam Ponownie uderzam do Was z zapytaniem. Bo jednak mam dość
ciągłego obcierania wózka przedniej przerzutki o łańcuch. Aktualnie
mam klamkomanetki szosowe 3x9, plus zestaw przerzutek nieszosowych w
ramie Accent Nordkap.

A dokladnie w czym masz problem z obcieraniem. Fakt, ze czasem ustawienie przerzutki by pracowala prawidlowo na skrajnych polozeniach jest ciezkie. Zwlaszcza, gdy lewa manetka nie ma 'miedzyindeksow'.
Szosowe manetki na 3 biegi sa szczegolnie trudne. Czasami udaje sie niezle ustawic przerzutki przy lekkim rozgieciu wozka. Mozna tez kombinowac z mocowaniem linki, tak by ramie dzwigni nieco zmienic. Ja bym sie bawil.

Jan Cytawa

Data: 2017-04-05 04:34:45
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu środa, 5 kwietnia 2017 10:19:49 UTC+2 użytkownik cytawa napisał:

[...]
Już wierciłem otwór w ramieniu przerzutki żeby zmienić przełożenie. Częściowo to pomogło. Z wyginaniem to już muszę pomyśleć czy warto iść w tym kierunku.
Głównie chodzi o to też że w razie awarii kupuję nową i nie muszę nic kombinować. Bo będą poza domem, w innym mieście za dużo nie zdziałam.

--
Piotr

I znowu pytanie o przerzutkę do klamek szosowych i ramy trekingowej