IATA cofnie licnecje OLT

Data: 2012-07-24 21:01:44
Autor: Docent Zylber
IATA cofnie licnecje OLT
Data: 2012-07-24 15:14:05
Autor: TJ_Blues
IATA cofnie licnecje OLT
On Tuesday, July 24, 2012 3:01:44 PM UTC-4, Docent Zylber wrote:
??

http://www.tvn24.pl/biznes-gospodarka,6/nie-zloza-sprawozdania-moga-stracic-licencje,266816.html

Pocz�tek ko�ca "Z�otej lini"?

Docent

Jakiesprzemyslenia na ten temat? Czy tylko tak sobie gadasz zeby gadac? No jak pilot zawodowy moze pomylic IATA z ULC?

cheers

Data: 2012-07-25 02:43:47
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
IATA cofnie licnecje OLT
Powitanko,

Jakiesprzemyslenia na ten temat?

Naprawde jestes ciekaw przemyslen Koliny?
Prosze bardzo, moge wygenerowac: Jezdem bieglym ksiengowym i kapitanem i mogem powedziedz ze nasza firma jezd we doprej kadyci finanzowej.
Czy jakos tak;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2012-07-24 18:32:08
Autor: TJ_Blues
IATA cofnie licnecje OLT
On Tuesday, July 24, 2012 8:43:47 PM UTC-4, Pawel O'Pajak wrote:
Powitanko,

> [...]

Prosze bardzo, moge wygenerowac: Jezdem bieglym ksiengowym i kapitanem i mogem powedziedz ze nasza firma jezd we doprej kadyci finanzowej.

-- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Tak na prawde to mnie przemyslenia Koliny nie interesuja. Ale troche mi sie nudzilo i chcialem sie posmiac :-) Bo poczatek byl zacny IATA vs. Urzad Lotnictwa Cywilnego. Moze IATA z Montrealu przeniola sie do Kwidzynia? A CIA to oddzial CBS... :-)

cheers TJ

Data: 2012-07-25 09:08:14
Autor: Docent Zylber
IATA cofnie licnecje OLT
Czy jakos tak;-)

żałosne.....
A na styronie IATA masz procedure wylistowano, zgodnie z ktora ULT składa na zakończenie postempowanie admisistracyjnego formalny wyniosek do IATA
http://www.iata.org/about/Pages/corporate-structure.aspx

a teraz przepro¶....

Docent

Data: 2012-07-25 14:08:34
Autor: KiloSierra
IATA cofnie licnecje OLT
W dniu 12/07/25 09:08, Docent Zylber pisze:
[...]

a teraz przeproĹ›....

Docent

ROTFL

Data: 2012-07-25 16:17:26
Autor: Docent Zylber
IATA cofnie licnecje OLT
ROTFL

dobrze by¶poznał Angielski choć w stopniu Podstawowym, by zrozumiec link....

Docent

Data: 2012-07-25 10:38:40
Autor: TJ_Blues
IATA cofnie licnecje OLT
Docencie Kolina, wyglada na to, ze nie zna pan angielskiego a polski u pana jest na poziomie trzeciej klasy szk. podstawowej. I dzieki temu ROTFL jest w pelni prawne z wszystkimi mozliwymi certyfikatami IATA, ICAO, FAA, ULC Ministerstwa Niemadrych Krokow... ;-)

Cheers TJ

Data: 2012-07-25 21:09:56
Autor: Docent Zylber
IATA cofnie licnecje OLT
Docencie Kolina, wyglada na to, ze nie zna pan angielskiego a polski u pana jest na poziomie trzeciej klasy szk. podstawowej.
LOL (ang.) ciekawe jesli-nie zna angielskiego to jak moge byc Piotem?

Docent

Data: 2012-07-29 12:02:47
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
IATA cofnie licnecje OLT

Powitanko,

 a polski u pana jest na poziomie trzeciej klasy szk. podstawowej.

Oj chyba nie znasz poziomu szkolnictwa. Nawet teraz, przy tak zanizonym poziomie dzieciaki z II klasy pisza znacznie lepiej niz Kolina, takze te z roznymi problemami z klasy integracyjnej mojego Syna.
Kolina jest jedyny w swoim rodzaju, nothing compares...

Data: 2012-07-25 17:49:11
Autor: grzech
IATA cofnie licnecje OLT
W dniu 2012-07-25 16:17, Docent Zylber pisze:
ROTFL

dobrze by¶poznał Angielski choć w stopniu Podstawowym, by zrozumiec link....

Docent

Kolina. Jako wybitny prawnik europejski i wybitny specjalista od lotnictwa dobrze by¶poznał choć w stopniu Podstawowym czym rożni się licencja od koncesji.

Data: 2012-07-25 17:56:56
Autor: JJR
IATA cofnie licnecje OLT
Użytkownik "grzech" <grzechnet@gazeta.pl> napisał
Kolina. Jako wybitny prawnik europejski i wybitny specjalista od lotnictwa dobrze by¶poznał choć w stopniu Podstawowym czym rożni się licencja od koncesji.

No co¶ ty. On jest na tyle wybitnym ekspertem, że już dawno wyrósł z przejmowania się takimi trywialno¶ciami. Kto¶ maj±cy tak szerokie horyzonty nie może pętać sobie nóg szczegółami, bo przeszkadzaj± w tworzeniu strategicznych wizji.

--
pzdr,
Jędrzej

'Człowiek, który nie potrafi wyobrazić sobie konia galopuj±cego na pomidorze jest idiot±' - Andre Breton

IATA cofnie licnecje OLT