IB - lokata elastyczna 3,6% i nowe trendy

Data: 2014-08-08 10:37:52
Autor: ikarek
IB - lokata elastyczna 3,6% i nowe trendy
Użytkownik "S" <as@wp.pl> napisał w wiadomości news:ls1vde$2pv$1node1.news.atman.pl...
Nie wiem czy zauważyliście nowy trend w Idea Banku. Od pewnego czasu proponują lokaty, których zerwanie nie powoduje utraty odsetek. Najpierw była w lipcu wakacyjna (chyba 4M), gdzie do końca sierpnia można zerwać przy zachowaniu odsetek, potem swobodna z takimi samymi zasadami, a od dziś elastyczna. Nie dość, że 3,6% na 4M czyli w czubie to jeszcze w dowolnej chwili można zerwać i zachować odsetki. W zasadzie lepiej niż na dowolnym koncie oszczędnościowym. Czyżby to jakiś nowy pomysł IB na przyciągniecie klientów?

Może, ale mnie nie przyciągnęli ostatnio, bo mieli same dziwolągi:
mało korzystne lokaty, których oprocentowanie miałoby być
podwyższane wskutek spełnienia jakichś warunków, zaszyfrowanych
pod postacią bełkotliwych definicji na 2 stronach maszynopisu.

IB - lokata elastyczna 3,6% i nowe trendy