IB lokata ping-pong automat?

Data: 2012-11-19 17:27:02
Autor: S
IB lokata ping-pong automat?
Czy da się jakoś zautomatyzować proces zakładania lokaty ping-pong w IdeaBanku czy ręcznie codziennie trzeba ją zakładać na nowo?
--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-11-19 09:21:12
Autor: Konfabulator
IB lokata ping-pong automat?
Obawiam się, że tylko poprzez jakie¶ makro powtarzaj±ce klikanie.

Data: 2012-11-19 18:31:35
Autor: S
IB lokata ping-pong automat?
W dniu 2012-11-19 18:21, Konfabulator pisze:
Obawiam się, że tylko poprzez jakie¶ makro powtarzaj±ce klikanie.

A pieni±dze musz± leżeć 24h czy schodz± dnia następnego rano? Czyli np. zakładam sobie o 20:00 dzi¶ to mi zejd± o 20:00 jutro czy do 9:00 jutro? Próbowałem rozmawiać z konsultantem na ten temat, ale nie był zbyt zorientowany akurat w tym produkcie.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-11-19 18:44:29
Autor: Wojciech Bancer
IB lokata ping-pong automat?
On 2012-11-19, S <as@wp.pl> wrote:

[...]

[...]

Chyba trzeba włożyć przed 21, a rano pieni±dze już masz.
Ale sprawdĽ w regulaminie najlepiej.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-11-23 20:38:02
Autor: Grzexs
IB lokata ping-pong automat?
A pieniądze muszą leżeć 24h czy schodzą dnia następnego rano? Czyli np.
zakładam sobie o 20:00 dziś to mi zejdą o 20:00 jutro czy do 9:00 jutro?
Próbowałem rozmawiać z konsultantem na ten temat, ale nie był zbyt
zorientowany akurat w tym produkcie.

Chyba trzeba włożyć przed 21, a rano pieniądze już masz.
Ale sprawdĹş w regulaminie najlepiej.

Najpóźniej składałem dyspozycję o 20:35 i została założona bez problemu. Rano najwcześniej o 7:30 zdarzyło mi się sprawdzać i już lokata była zlikwidowana.

--
Grzexs

Data: 2012-11-23 21:00:11
Autor: S
IB lokata ping-pong automat?
W dniu 2012-11-23 20:38, Grzexs pisze:

Najpóźniej składałem dyspozycję o 20:35 i została założona bez problemu.
Rano najwcześniej o 7:30 zdarzyło mi się sprawdzać i już lokata była
zlikwidowana.

Miałem już ok. 6:30. Zdecydowałem się założyć konto. W sumie jeśli ktoś codziennie korzysta z konta to robi się z tego całkiem niezły ROR na 7% (w KB tylko do połowy stycznia i max 8000, a tu 20000).

A może ktoś spróbował wysłać przelew z datą przyszłą? Czy najpierw schodzi lokata, potem przelew czy odwrotnie? Dopiero w poniedziałek przetestuję osobiście ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-11-19 21:10:06
Autor: PKL
IB lokata ping-pong automat?
Dnia 19.11.2012 S <as@wp.pl> napisał/a:
Czy da się jako¶ zautomatyzować proces zakładania lokaty ping-pong w IdeaBanku czy ręcznie codziennie trzeba j± zakładać na nowo?

tam jak kojarzę musi być interakcja w postaci wklepania smsu przy zakładaniu,
(mam rację), także taki prosty automat nie będzie i tak pełnym automatem.

Data: 2012-11-19 22:26:27
Autor: Wojciech Bancer
IB lokata ping-pong automat?
On 2012-11-19, PKL <spamPKL@in.lublin.pl> wrote:

[...]

tam jak kojarzę musi być interakcja w postaci wklepania smsu przy zakładaniu,
(mam rację), także taki prosty automat nie będzie i tak pełnym automatem.

Nie ma potwierdzania SMS przy tej lokacie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

IB lokata ping-pong automat?