IBANator - lub coś podobnego?

Data: 2013-09-21 07:24:41
Autor: Sinus
IBANator - lub coś podobnego?
Kiedyś był taki programik IBANator, świetna sprawa. Wbijało się 8 cyfr z numeru konta i było wiadomo jaki to bank i oddział.

Odnalazłem go nawet w czeluściach internetu ale baza banków jest z 2005 roku.. czyli nie ma prawie połowy jednostek.

Jest może jakaś uaktualniona baza lub inny program tudzież strona która w 1sek pokaże jednostkę banku po wbiciu numeru rozliczeniowego? Wiem że można się zalogować do banku na zlecenie nowego przelewu i wbić pełny rachunek, wtedy się pokaże ta informacja. Ale jest to mało wygodne.

--
Pozdrawiam,
Sinus

Data: 2013-09-21 08:19:10
Autor: pws
IBANator - lub coś podobnego?
W dniu sobota, 21 września 2013 16:24:41 UTC+2 użytkownik Sinus napisał:
[...]

Na prawdę tak ciężko przeszukać Google czy nawet grupę...

Chyba najlepsze: http://www.ewib.nbp.pl/

A tutaj alternatywy: http://numerkonta.com/
http://www.konto.uwaga.info/index.php
http://wjakimbanku.pl/
http://numer-konta.pl/index.php

Chyba jest tego jeszcze więcej, ale gorsze no i już wystarczy :)

Data: 2013-09-26 04:16:54
Autor: MacGregor
IBANator - lub coś podobnego?
W dniu sobota, 21 września 2013 17:19:10 UTC+2 użytkownik pws napisał:
> [...]

http://wjakimbanku.pl/

http://numer-konta.pl/index.php

Chyba jest tego jeszcze więcej, ale gorsze no i już wystarczy :)

i jeszcze http://www.kir.com.pl/systems/kir/main.php?do=participantsList&p=uczestnicy  ;-)

IBANator - lub coś podobnego?