IBM T42

Data: 2013-02-26 00:23:11
Autor: Filip
IBM T42

Ibm t42. Mam problem - padl caly laptop, wymienilem plyte i dysk z seagate
 na lezak magazynowy hitachi z allegro. Oczywiscie recovery juz nie ma bo
 dysk byl zepsuty. Teraz, powiedzcie mi jak mam zainstalowac system majac
 tylko sam klucz. Skad wziac same pliki bez kupowania nosnika - normalnie go
 nie ma?

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

Data: 2013-02-26 01:45:24
Autor: RadoslawF
IBM T42
Dnia 2013-02-26 01:23, Użytkownik Filip napisał:

[...]

Na grupie dotyczącej tego systemu nie wiedzieli ?

Pozdrawiam

Data: 2013-02-26 09:06:21
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
IBM T42
Dnia 2013-02-26, o godz. 00:23:11
Filip <filip454@filip454.pl> napisał(a):

[...]

Swego czasu 100PLN+VAT za nośniki od serwisu IBM w PL.

Zdrówko

Data: 2013-02-26 09:27:06
Autor: ToMasz
IBM T42
W dniu 26.02.2013 01:23, Filip pisze:

[...]

ja tak męczyłem Acera, ale rozwiązałem problem za pomocą emula czy jak tam się to teraz nazywa. Sciągałem wszystkie obrazy płyt, aż któraś "łyknęłą" kod ze spodu obudowy.
ToMasz

Data: 2013-02-26 10:28:53
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
[...]

Jak nie ma jak są:

http://software.opensuse.org/122/pl

;->

Data: 2013-02-26 11:30:34
Autor: atm
IBM T42

Jak nie ma jak są:

http://software.opensuse.org/122/pl

;->

Etam, tego linuksa mozna sobie w buty wsadzic w wielu profesjonalnych zastosowaniach ;P

Data: 2013-02-26 12:25:46
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 26.02.2013 11:30, atm pisze:

Jak nie ma jak są:

http://software.opensuse.org/122/pl

;->

Etam, tego linuksa mozna sobie w buty wsadzic w wielu profesjonalnych
zastosowaniach ;P

Na pewno będzie lepsze od tego, co tam pierwotnie było ;->

Poza tym inicjator wątku szuka instalki systemu do swojego peceta. Jest system? Jest. Jest instalka? Jest.

:-D

Data: 2013-02-26 17:13:32
Autor: ToMasz
IBM T42
[...]

TAk, ale w profesjonalnych zastosowaniach moĹźesz sobie uĹźywać Twojego komputera + płyta za 100zł z windowsem od IBMa albo microsoftu. Nie dalej jak tydzień temu instalowałem system (oryginał) na PC na nowym dysku SSD. Suse - łyknęło od kopa. Windows? z płyty się nieda, bo płyta sata only,  więc dysk jest niewidziany Metoda F6 + dyskietka - nie da się bo niema stacji dyskietek. no więc przegrałem dane z dysku na dysk, nie startuje. ( tak, domyślałem się Ĺźe tak będzie). Ĺťadne znalezione narzędzie do klonowania/kopiowania/backupu partycji nie zadziałało prawidłowo, bo nowy dysk jest mniejszy.... Trzeba było sterowniki do sata wgrać na płytę razem z windowsem, ale do tego trzeba było mieć... windowsa. czyli nie zainstalujesz "systemu do zastosowani profesjonalnych", jeśli juĹź go nie masz na innym kompie i nie zrobisz sobie płyty instalacyjnej samodzielnie. Śfietnie. Dobrze Ĺźe nie musze profesjonalnie uĹźywać komputera, bo następne suse zainstaluje bezpośrednio z sieci....

ToMasz

Data: 2013-02-26 17:14:41
Autor: atm
IBM T42

Etam, tego linuksa mozna sobie w buty wsadzic w wielu profesjonalnych
zastosowaniach ;P
TAk, ale w profesjonalnych zastosowaniach możesz sobie używać Twojego
[...]
nie startuje. ( tak, domyślałem się że tak będzie). Żadne znalezione
[...]
profesjonalnych", jeśli już go nie masz na innym kompie i nie zrobisz
sobie płyty instalacyjnej samodzielnie. Śfietnie. Dobrze że nie musze
profesjonalnie używać komputera, bo następne suse zainstaluje
bezpośrednio z sieci....

Nie przerabialem jeszcze SSD, wierze Ci na slowo.
Co jednak z tego, ze odpalisz od pierwszego przekrecenia Suse lub inna dystrybucje jesli na tym konczy sie zastosowanie komputera z takim systemem, przynajmniej w wielu dziedzinach. Jesli nie pojawia sie na Linuksa duze, komercyjne pakiety oprogramowania bedzie to nadal niszowy system do mocno waskich zastosowan. W tym przypadku oszczednosc na systemie bedzie niczym w zestawieniu z brakami w oprogramowaniu.

Data: 2013-02-26 20:22:56
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 26.02.2013 17:14, atm pisze:

Co jednak z tego, ze odpalisz od pierwszego przekrecenia Suse lub inna
dystrybucje jesli na tym konczy sie zastosowanie komputera z takim
systemem, przynajmniej w wielu dziedzinach. Jesli nie pojawia sie na

Jesteś uprzejmy być w błędzie.

Linuksa duze, komercyjne pakiety oprogramowania bedzie to nadal niszowy
system do mocno waskich zastosowan. W tym przypadku oszczednosc na
systemie bedzie niczym w zestawieniu z brakami w oprogramowaniu.

ROTFL

Na "dzień dobry" pojedyncza dystrybucja daje mi więcej możliwości do wykorzystania sprzętu niż to twoje święte windows ze stadem komercyjnych pakietów.

Data: 2013-02-26 20:43:39
Autor: atm
IBM T42
On 2013-02-26 20:22, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Mhm, wiesz jak to bylo ze swistakiem ;]

Data: 2013-02-26 17:18:21
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
IBM T42
Dnia 2013-02-26, o godz. 17:13:32
ToMasz <Nieczytam@orange.pl> napisał(a):

> Etam, tego linuksa mozna sobie w buty wsadzic w wielu
> profesjonalnych zastosowaniach ;P
TAk, ale w profesjonalnych zastosowaniach możesz sobie używać Twojego komputera + płyta za 100zł z windowsem od IBMa albo microsoftu. Nie dalej jak tydzień temu instalowałem system (oryginał) na PC na nowym dysku SSD. Suse - łyknęło od kopa. Windows? z płyty się nieda, bo
płyta sata only,  więc dysk jest niewidziany Metoda F6 + dyskietka -
nie da się bo niema stacji dyskietek. no więc przegrałem dane z dysku
na dysk, nie startuje. ( tak, domyślałem się że tak będzie). Żadne
[...]
zastosowani profesjonalnych", jeśli już go nie masz na innym kompie i
nie zrobisz sobie płyty instalacyjnej samodzielnie. Śfietnie. Dobrze
że nie musze profesjonalnie używać komputera, bo następne suse
zainstaluje bezpośrednio z sieci....

Jak już porównujesz to by być sprawiedliwym porównuj systemy mnie
więcej z tego samego roku. Bo na razie porównujesz WinXP który ma ponad
11 lat z OpenSUSE który ma trochę ponad pół roku. Nie dziwne że stary
system nie wspiera nowszych technologii i trzeba kombinować. Win8, Win7
czy nawet Vista raczej by wystartowały.

A akurat w przypadku laptoków IBM czy Lenovo płyta jaką otrzymujesz z
supportu ma akurat sterowniki zintegrowane. Dobrane do konkretnej
konfiguracji sprzętu.

Zdrówko

Data: 2013-02-26 20:32:29
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 26.02.2013 17:18, Maciek Babcia Dobosz pisze:

Jak już porównujesz to by być sprawiedliwym porównuj systemy mnie
więcej z tego samego roku. Bo na razie porównujesz WinXP który ma ponad
11 lat z OpenSUSE który ma trochę ponad pół roku. Nie dziwne że stary

Ździebko kłamiesz.

Susełek za rok będzie miał DWADZIEŚCIA lat, wersja otwarta oddzieliła się (czy może raczej od susełka oddzielono wersję komercyjną a do oryginału dodano "open") ponad sześć lat temu.

Zaś SP3 do XP wydano w 2008 roku, czyli ledwie 5 lat temu. Czyli z XP można porównać susełka w wersji 11 lub 11.2

system nie wspiera nowszych technologii i trzeba kombinować. Win8, Win7
czy nawet Vista raczej by wystartowały.

A ile kosztuje uaktualnienie z pierwszych wersji susełka do nowszych w porównaniu z aktualizacją zakupionego winxp? ;->

A akurat w przypadku laptoków IBM czy Lenovo płyta jaką otrzymujesz z
supportu ma akurat sterowniki zintegrowane. Dobrane do konkretnej
konfiguracji sprzętu.

Jeśli tę płytkę się ma.

Swoją szosą do starych komputerów susełka bym nie polecał, zwłaszcza z KDE, bo to dość "ciężka" dystrybucja. XP też nie jest oszczędne.

Data: 2013-02-27 09:34:40
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
IBM T42
Dnia 2013-02-26, o godz. 20:32:29
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

Ździebko kłamiesz.

Bynajmniej.

Susełek za rok będzie miał DWADZIEŚCIA lat, wersja otwarta oddzieliła się (czy może raczej od susełka oddzielono wersję komercyjną a do oryginału dodano "open") ponad sześć lat temu.

Link rzucony w wątku prowadzi do wersji 12.2. F6 - w Win występowało w
XP sprzed 11 lat. Gdyby dla równowago porównać wersję np. 7.3 z okolic
wypuszczenia XP to wtedy można by jakoś to porównywać. Przypominam że
Windows też ma ~20 lat.

Zaś SP3 do XP wydano w 2008 roku, czyli ledwie 5 lat temu. Czyli z XP można porównać susełka w wersji 11 lub 11.2

O ile ma się wersję z SP3. Z T61 przychodził SP1. Wiem. Bo mam i
sprawdziłem przed chwilą.
A ile kosztuje uaktualnienie z pierwszych wersji susełka do nowszych
w porównaniu z aktualizacją zakupionego winxp? ;->

A skąd mam wiedzieć? Ceny systemów to sprawa tego kto je kupuje.

> A akurat w przypadku laptoków IBM czy Lenovo płyta jaką otrzymujesz
> z supportu ma akurat sterowniki zintegrowane. Dobrane do konkretnej
> konfiguracji sprzętu.

Jeśli tę płytkę się ma.

Ja mam. Dołączoną wtedy do T61 przy zakupie - teraz to nie jest norma.
Ewentualnie mogę wygenerować płytki z partycji recovery. Albo nacisnąć
niebieski przycisk przy starcie i z recovery odpalić instalkę. Akurat
IBM (a potem Lenovo) rozwiązał to w serii Txx całkiem zmyślnie. Inna
sprawa że często sa problemy z niefirmowymi elementami. Np. WiFi innego
producenta wymagają odblokowania programowego.

Zanim napiszesz po raz kolejny o Win zerknij w nagłówek tego posta. ;-)

Zdrówko

Data: 2013-02-27 09:58:09
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 27.02.2013 09:34, Maciek Babcia Dobosz pisze:

[...]

Gdzieś tam powinny być też linki do wersji archiwalnych.

[ciach]

O ile ma się wersję z SP3. Z T61 przychodził SP1. Wiem. Bo mam i
sprawdziłem przed chwilą.

Odradzam korzystanie bez SP3.

A ile kosztuje uaktualnienie z pierwszych wersji susełka do nowszych
w porównaniu z aktualizacją zakupionego winxp? ;->

A skąd mam wiedzieć? Ceny systemów to sprawa tego kto je kupuje.

Nieskończenie razy mniej, bo zero (w odróżnieniu od niezerowej ceny uaktualnienia windows).

[...]

Inicjator nie ma.

ATSD to w sumie tylko się nabijałem z inicjatora wątku, że napisał że "chce system" a nie napisał jaki - i w dodatku chciał porady do konkretnego systemu na złej grupie ;->

Data: 2013-02-27 10:06:32
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
IBM T42
Dnia 2013-02-27, o godz. 09:58:09
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> O ile ma się wersję z SP3. Z T61 przychodził SP1. Wiem. Bo mam i
> sprawdziłem przed chwilą.

Odradzam korzystanie bez SP3.

Korzystać i owszem. Ale nawet beż żadnego SP można zainstalować po czym
dociągnąć konieczne update-y. Jak się się korzysta z lokalnego
repozytorium to nawet nie trzeba z internetem się łączyć.

Nieskończenie razy mniej, bo zero (w odróżnieniu od niezerowej ceny uaktualnienia windows).

Dla kogoś kto nie ma pojęcia o innym systemie te koszty - nawet flaszki
dla kogoś kto pokaże jak coś zrobić - niekoniecznie są zerowe. I proszę
- nie pisz że nie. Za długo siedzę przy różnych linuxach by w to
  uwierzyć. Pierwszy kernel jaki kompilowałem pochodził z drzewa
  0.8x ;-)

ATSD to w sumie tylko się nabijałem z inicjatora wątku, że napisał że "chce system" a nie napisał jaki - i w dodatku chciał porady do konkretnego systemu na złej grupie ;->

Dość jasno napisał że ma klucz seryjny do niego - a to dość
jednoznacznie określa o co chodzi. Zresztą T41 nie były oferowane z
systemami innymi niż MS.

Zdrówko

Data: 2013-02-27 11:53:46
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 27.02.2013 10:06, Maciek Babcia Dobosz pisze:

[...]

A pewnie że tak... Tylko że ten sam problem masz przy np. zainstalowaniu SP3 (inna wersja IE - ludzie mają problemy, bo "trochę inaczej wygląda"). A przejście z XP na Win7.... Uuuuuuu... ;)

[ciach]

[...]

Ależ skąd - napisał tylko, że ma numer seryjny. Nie napisał, że to numer seryjny od XP.

Zresztą T41 nie były oferowane z
systemami innymi niż MS.

Eeeech.... Może tak: klasyczną odpowiedzią byłoby "musisz sobie kupić nowy zasilacz" ;-> Teraz kapewu? ;)

Data: 2013-02-26 18:06:16
Autor: JoteR
IBM T42
"ToMasz" napisał:

Windows? z płyty się nieda, bo płyta sata only,  więc dysk jest
niewidziany
Metoda F6 + dyskietka - nie da  się bo niema stacji dyskietek.

Jak sadzasz przedpotopowy system, to musisz uzbroić się w równie
przedpotopowe narzędzia ;->
A jak masz współczesny sprzęt, to stawiasz równie współczesny system.
Przecież to oczywista oczywistość ;->

no więc przegrałem dane z dysku na dysk, nie startuje. ( tak, domyślałem
się że tak będzie). Żadne znalezione narzędzie do
klonowania/kopiowania/backupu partycji nie zadziałało prawidłowo, bo
nowy dysk jest mniejszy.... Trzeba było sterowniki do sata wgrać na
płytę razem z windowsem, ale do tego trzeba było mieć... windowsa. czyli
nie zainstalujesz "systemu do zastosowani profesjonalnych", jeśli już go
nie masz na innym kompie i nie zrobisz sobie płyty instalacyjnej
samodzielnie. .

Linuksiarskie gadanie, zwłaszcza w dobie pendrajwów 8 GB za 2 dychy w Biedronce i plączących się w Sieci obrazów dyskietek startowych DOS
Może pamiętasz z pmtg moje walki z bootowaniem PC z telefonu komórkowego kilka lat temu? Teraz mogę postawić Windows XP nawet z nawigacji. Ty też ;->

Śfietnie

Że co proszę?

JoteR

Data: 2013-02-26 20:36:13
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 26.02.2013 18:06, JoteR pisze:

Jak sadzasz przedpotopowy system, to musisz uzbroić się w równie
przedpotopowe narzędzia ;->
A jak masz współczesny sprzęt, to stawiasz równie współczesny system.

Skup się...

Masz ten T42, nie masz oryginalnej płytki... Jak najszybciej, najprościej najtaniej uzyskać na tym sprzęcie działający system z oprogramowaniem, jakie zapewne będzie na nim wykorzystywanie (internet, nieduże media, lekkie biuro)... szukając u producenta sprzętu pierwotnego pakietu oprogramowania??

Inicjator wątku nic nie wspominał, że musi to być "jedynie słuszny" system z Redmont - chce tylko "płytkę z systemem".

Data: 2013-02-26 20:45:52
Autor: atm
IBM T42
On 2013-02-26 20:36, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Apropos skupiania: "Teraz, powiedzcie mi jak mam zainstalowac system majac tylko sam klucz."

Data: 2013-02-26 21:31:40
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 26.02.2013 20:45, atm pisze:

Apropos skupiania: "Teraz, powiedzcie mi jak mam zainstalowac system
majac tylko sam klucz."

Klucz zawsze można sobie gdzieś wpisać, w czym problem?

(a ty nadal nie chwytasz.... ;) )

Data: 2013-02-26 22:53:37
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Tue, 26 Feb 2013 21:31:40 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Niestety, ale ATM - BINGO! :P

Data: 2013-02-26 22:52:52
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Tue, 26 Feb 2013 20:36:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Mówiłem chyba, z tego co pamiętam, że chcę z klucza system XP PRO
brandowany IBM? Już sam nie pamiętam, w każdym razie taki chciałbym uzyskać
skądś, ale nie wiem skąd.
Proszę pomóżcie mi - komp jest odrestaurowany, tylko brakuje systemu.
Komputer ma być do zastosowań Microsoft Office i Internet, także XP styknie
:)

Jeszcze zapomniałem - to jest T41.

Pobrałem jakąś płytkę recovery, ale jest tylko z Win 98 :P

Data: 2013-02-26 23:10:05
Autor: atm
IBM T42

[...]

Przy takich zastosowaniach chociaz daj szanse Linuxowi. Zainstaluj Ubuntu na pendrive lub nawet hdd jesli i tak jest czysty i sprawdz
czy nie bedzie to dobre rozwiazanie.

Data: 2013-02-27 09:27:42
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 26.02.2013 22:52, Filip454 pisze:

[...]

Ciągle nie dociera.

Primo: nie, nie pisałeś że chodzi ci o winxp.
Secundo: to nie jest grupa o windows. TERAZ DOTARŁO?

Data: 2013-02-27 14:00:48
Autor: Filip
IBM T42
On 27-02-2013 09:27, Andrzej Lawa wrote:
[...]

-- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy

Ale ja naprawiam komputer, nie Windows.

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———

Data: 2013-02-27 15:23:02
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 27.02.2013 15:00, Filip pisze:

Ale ja naprawiam komputer, nie Windows.

To wymień zasilacz.

Podejrzewam teĹź PEBKAC.

Data: 2013-02-27 18:19:11
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Wed, 27 Feb 2013 15:23:02 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

W dniu 27.02.2013 15:00, Filip pisze:

Ale ja naprawiam komputer, nie Windows.

To wymień zasilacz.

Podejrzewam też PEBKAC.

Jak dla mnie to jawnie piszesz to tylko po to, żeby pospamować sobie.

Na logikę: po co napisałem o kluczu, ano po to, że chyba chcę go jakoś
wykorzystać co nie? Inni się domyślili, ty nie.
Ja podejrzewam PEBKAC występujący u Ciebie.

Data: 2013-02-27 19:37:05
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 27.02.2013 18:19, Filip454 pisze:

Na logikę: po co napisałem o kluczu, ano po to, że chyba chcę go jakoś
wykorzystać co nie? Inni się domyślili, ty nie.
Ja podejrzewam PEBKAC występujący u Ciebie.

OK, będzie wprost, boś tępy: WON NA WŁAŚCIWĄ GRUPĘ O TWOIM SYSTEMIE OPERACYJNYM!

Dotarło?

Data: 2013-02-28 00:12:50
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Wed, 27 Feb 2013 19:37:05 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Ok, będzie wprost, boś głupi: NIE ROZUMIESZ, ŻE PISZĘ O ZEPSUTYM LAPTOPIE,
WIĘC GÓWNIANA RÓŻNICA CZY PECET CZY WINDOWS...

Data: 2013-02-28 00:45:14
Autor: JoteR
IBM T42
"Filip454" napisał:

[...]

Po piersze: nie wydzieraj się tu, po drugie: wytłumacz, dlaczego chcesz stawiać system na - cytuję: "ZEPSUTYM LAPTOPIE".

JoteR

Data: 2013-02-28 11:30:13
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Thu, 28 Feb 2013 00:45:14 +0100, JoteR napisał(a):

"Filip454" napisał:

[...]

To znaczy, nie zepsutym laptopie, ale niedziałającym z powodu braku systemu
;)

*po pierwsze

Data: 2013-02-28 11:52:38
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 28.02.2013 11:30, Filip454 pisze:

To znaczy, nie zepsutym laptopie, ale niedziałającym z powodu braku systemu

To albo chcesz mieć dowolny system, albo idź sobie na właściwą dla wybranego systemu grupę.

Dotrze to do ciebie? Czy ciągle za trudne?

Zeszyty też chodzisz kupować w piekarni i masz pretensje, jak patrzą na ciebie jak na idiotę?

Data: 2013-02-28 12:48:35
Autor: Sławek Maculewicz
IBM T42
Dnia 28-02-2013 o 11:52:38 Andrzej Lawa  <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> napisał(a):

[...]

Coś w tym jest - w piekarni można kupować "na zeszyt" ;-)

--
Brak sygnaturki.

Data: 2013-02-28 13:45:19
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Thu, 28 Feb 2013 12:48:35 +0100, Sławek Maculewicz napisał(a):

[...]

No właśnie, to podobna sytuacja, a że nie miałem czasu subskrybować grupy,
to napisałem na PC. Proste. Bo laptopa muszę szybko oddać userowi.

Data: 2013-02-28 15:10:59
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 28.02.2013 13:45, Filip454 pisze:

Coś w tym jest - w piekarni można kupować "na zeszyt" ;-)

No właśnie, to podobna sytuacja, a że nie miałem czasu subskrybować grupy,

Rany, co za debil... Subskrypcja nowej grupy zajmuje ile? 10 sekund? 20?

Data: 2013-02-28 17:39:46
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Thu, 28 Feb 2013 15:10:59 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Ty jesteś debilem, ciekawe baranie kto by mi na windowsie odpowiedział, jak
tam postów nie było od dłuższego czasu.

Data: 2013-02-28 19:05:30
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 28.02.2013 17:39, Filip454 pisze:
[...]

9:30 dziś rano, kilka postów wczoraj... To jest "dłuższy czas"? Co za tępy chuj z ciebie...

Data: 2013-02-28 23:08:04
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Thu, 28 Feb 2013 19:05:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Z Ciebie jest tępy chuj skoro nie potrafisz zrozumieć że jak już byłem
zasubskrybowany do pecetów, a na androidzie wyszukiwanie grup trwa w chuj
długo to napisałem tutaj, bo to też jest pytanie dot. akurat tego laptopa.

Data: 2013-02-28 23:08:57
Autor: Filip454
IBM T42
[...]

Nazywanie kogoś debilem z tego powodu świadczy o Twojej biedocie
intelektualnej i wypranych manierach. --

Data: 2013-02-28 17:41:23
Autor: Filip454
IBM T42
[...]

Wynoś się lepiej odprowadzać ciepło do bojlera.

Data: 2013-02-28 17:44:28
Autor: Filip454
IBM T42
[...]

Andrzej Ława
Specjalista ds. technologii informatycznych

Telefon: 22 759 91 91 wew. 222
Telefon komórkowy: 500 206 268

Spoko masz numer.

Data: 2013-02-28 17:45:25
Autor: Filip454
IBM T42
[...]

A tu dowód na, że lubisz flejm i Cię to jara:
http://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/grupy-dyskusyjne/pl.misc.budowanie/28684/ot-do-andrzeja-lawa

Data: 2013-02-28 19:11:25
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 28.02.2013 17:45, Filip454 pisze:

http://www.kfd.pl/filip454-m192066.html

(Płeć: Nie powiem)

Tak koksował, że nawet płci już jawnej nie ma ;->

Data: 2013-02-28 23:04:36
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Thu, 28 Feb 2013 19:11:25 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

W dniu 28.02.2013 17:45, Filip454 pisze:

http://www.kfd.pl/filip454-m192066.html

(Płeć: Nie powiem)

Tak koksował, że nawet płci już jawnej nie ma ;->

Buhahaha, akurat nie zakładałem konta na kfd.pl.

Data: 2013-02-28 13:44:25
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Thu, 28 Feb 2013 11:52:38 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Wypchaj się pluszem, już nie potrzebuję Twojej pomocy.

Pisałem O PC, na którym chcę zainstalować system Windows, ale nie o samym
Windowsie, bo tu chodzi stricte o IBM.

Data: 2013-02-28 15:10:14
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 28.02.2013 13:44, Filip454 pisze:

Pisałem O PC, na którym chcę zainstalować system Windows, ale nie o samym
Windowsie, bo tu chodzi stricte o IBM.

Jesteś odporny na wiedzę i trudny do zarąbania.

Czyli beton.

*plonk*

Data: 2013-02-28 17:38:57
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Thu, 28 Feb 2013 15:10:14 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

A ty jesteś zwykłym spamującym trollem, a trolle się tępi

Data: 2013-03-01 09:55:11
Autor: ARO
IBM T42 [OT]
Użytkownik "Filip454" <filip454@filip454.pl> napisał :

A ty jesteś zwykłym spamującym trollem, a trolle się tępi

Odkrycia nie zrobiłeś. Andrzejek znany jest z tego, że wciąga w dyskusję, którą kończy plonkiem rzucając przy tym pare obelg na rozwmówcę - takie ma hobby, jak to troll. Wystarczy poszukac na grupach. Po prostu to kolejna kolina czy inny buzdygan, takim samym chujem podszyty. Najgorsze, że wszędzie go pełno i ktokolwiek prowadząc z nim dyskusje z wora mi go wyciąga.

--
ARQ

Data: 2013-03-01 09:59:52
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42 [OT]
W dniu 01.03.2013 09:55, ARO pisze:
UÂżytkownik "Filip454" <filip454@filip454.pl> napisaÂł :

A ty jesteÂś zwykÂłym spamujÂącym trollem, a trolle siĂŞ tĂŞpi

Odkrycia nie zrobiÂłeÂś. Andrzejek znany jest z tego, Âże wciÂąga w dyskusjĂŞ,
ktĂłrÂą koĂączy plonkiem rzucajÂąc przy tym pare obelg na rozwmĂłwcĂŞ - takie ma
hobby, jak to troll. Wystarczy poszukac na grupach. Po prostu to kolejna
kolina czy inny buzdygan, takim samym chujem podszyty. Najgorsze, Âże
wszĂŞdzie go peÂłno i ktokolwiek prowadzÂąc z nim dyskusje z wora mi go
wyciÂąga.

Chujem to są podszyte takie głąby jak ty, co to nawet kodowania nie potrafią ustawić.

Data: 2013-03-01 13:15:11
Autor: JD
IBM T42 [OT]
W dniu 2013-03-01 09:59, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Na każdej grupie, na której cię widuję, większość twoich postów
to "zawijaj wiersze", "naucz się kodować", i "idź na właściwa grupę",
po czym kończysz wyzywając od debili i chujów.

Nie dziwi mnie więc, że w realnym świecie dostałeś po mordzie :).

A brak odpowiedniego nośnika dla konkretnego modelu laptopa,
można przy odrobinie dobrej woli potraktować jako temat sprzętowy.

JD

Data: 2013-03-01 14:15:12
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42 [OT]
W dniu 01.03.2013 13:15, JD pisze:

Na każdej grupie, na której cię widuję, większość twoich postów
to "zawijaj wiersze", "naucz się kodować", i "idź na właściwa grupę",

Ktoś musi to robić.

po czym kończysz wyzywając od debili i chujów.

Tylko w ramach retorsji.

Nie dziwi mnie więc, że w realnym świecie dostałeś po mordzie :).

Cóż, buractwo lubi przemoc i uznaje ją za argument ostateczny. Zdradza cię uśmieszek.

A brak odpowiedniego nośnika dla konkretnego modelu laptopa,
można przy odrobinie dobrej woli potraktować jako temat sprzętowy.

A kwestię paliwa do samochodu jako problem geologiczny.

Data: 2013-03-01 14:51:00
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42 [OT]
W dniu 01.03.2013 13:15, JD pisze:

Nie dziwi mnie więc, że w realnym świecie dostałeś po mordzie :).

Swoją drogą biorąc pod uwagę, że w powyższym przypadku okazałem "brak kultury" broniąc (skutecznie notabene) własnego mienia przed rabusiem, pozostaje mi tylko życzyć by ciebie ktoś np. wyciągnął z samochodu i solidnie skopał w celu zrabowania owego samochodu. I wtedy będę mógł stwierdzić, żeś cham bo nie oddałeś własnego mienia po dobroci.

Data: 2013-03-01 21:33:20
Autor: JD
IBM T42 [OT]
W dniu 2013-03-01 14:51, Andrzej Lawa pisze:
[...]

jebiemieto

nawet to, że mój czytnik zawinął wiersze za ciebie.

Data: 2013-03-01 22:04:25
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42 [OT]
W dniu 01.03.2013 21:33, JD pisze:
[...]

Przypuszczam, że wiele ciebie jebie. Cóż, wolny kraj - twoje hobby.

nawet to, że mój czytnik zawinął wiersze za ciebie.

Błąd. Ja formatuję prawidłowo. Popatrz na źródła.

Data: 2013-03-02 21:17:39
Autor: Filip454
IBM T42 [OT]
Dnia Fri, 1 Mar 2013 09:55:11 +0100, ARO napisał(a):

UÂżytkownik "Filip454" <filip454@filip454.pl> napisaÂł :

A ty jeste¶ zwyk³ym spamuj±cym trollem, a trolle si蟴鯩

Odkrycia nie zrobi³eœ. Andrzejek znany jest z tego, ¿e wci¹ga w dyskusj誠
kt򲯠ko𢹹 plonkiem rzucaj±c przy tym pare obelg na rozwm򶤪 - takie ma hobby, jak to troll. Wystarczy poszukac na grupach. Po prostu to kolejna kolina czy inny buzdygan, takim samym chujem podszyty. Najgorsze, ¿e wsz飺ie go pe³no i ktokolwiek prowadz±c z nim dyskusje z wora mi go wyci±ga.

Słuchaj ARO, nie wiem czy to źle wypalam, czy co, ale nagrywa pustą płytę
Ashampoo, a systemowa wywala że nieprawidłowy obraz dysku. Ashampoo nagrywa
pusty. Jak to nagrać? Przecież normalnie wypalam obraz, a tu takie kwiatki.

Data: 2013-03-03 18:36:59
Autor: ARO
IBM T42
[...]

Plyta  podpisana jako Bootable nie pokaze zadnego pliku. Szczegoly masz w mejlu.

--
ARQ

Data: 2013-02-28 13:30:35
Autor: Filip454
IBM T42

"Filip454" napisał:

[...]

Ja już skończyłem temat, ARQ właśnie załatwia mi download, a Wy zamiast
pomóc to potraficie tylko spamować, wciąż na siłę followując - to jest
najbardziej żałosne.
Władza to niestety nie wszystko, a ten temat tak odbiegał od tematyki tej
grupy jak ziemniak od ziemi.

Pozdrawiam.

Data: 2013-02-28 13:54:22
Autor: Chris
IBM T42
Filip454 nabazgrał(a):

http://forums.mydigitallife.info/threads/17843-Windows-XP-PRO-SP3-SP2-OEM-CDs-32-bit-64-bit

Data: 2013-02-28 14:13:40
Autor: Filip454
IBM T42

Filip454 nabazgrał(a):

"Filip454" napisał:
[...]

Tez to wcześniej znalazłem Chris, tylko nie do końca ogarniam, muszę pobrać
płytkę do IBM, a tam nie ma linku, czy mogę też do innego czy muszę do IBM?

Data: 2013-02-28 14:15:02
Autor: Filip454
IBM T42

"Filip454" napisał:
[...]

Okej, przeczytałem i już wiem jak, tylko nie ma downloadu (linka) do IBM

Data: 2013-02-28 14:21:32
Autor: Filip454
IBM T42

"Filip454" napisał:
[...]

Chris nie ma tematu w sumie, już znalazłem, tylko muszę sprawdzić czy SLP
się zgadza. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Data: 2013-02-28 15:05:17
Autor: Chris
IBM T42
Filip454 nabazgrał(a):

"Filip454" napisał:
[...]

Ja to robiułem z Sony + Win7 i działało ze zwykłą instalką Windowsa OEM. Teraz nie pamiętam jak to dokładnie było ale wiem że działa to na 100%

Data: 2013-02-28 14:28:29
Autor: Filip454
IBM T42

"Filip454" napisał:
[...]

Ajć, zaspamowałem a okazało się, że linki nie działają żadne:(

Data: 2013-02-28 08:22:05
Autor: Andrzej Lawa
IBM T42
W dniu 28.02.2013 00:12, Filip454 pisze:

Ok, będzie wprost, boś głupi: NIE ROZUMIESZ, ŻE PISZĘ O ZEPSUTYM LAPTOPIE,
WIĘC GÓWNIANA RÓŻNICA CZY PECET CZY WINDOWS...

Na zepsutym laptopie chce system instalować... Niezły z ciebie idiota.

Data: 2013-02-27 09:37:20
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
IBM T42
Dnia 2013-02-26, o godz. 22:52:52
Filip454 <filip454@filip454.pl> napisał(a):

Mówiłem chyba, z tego co pamiętam, że chcę z klucza system XP PRO
brandowany IBM? Już sam nie pamiętam, w każdym razie taki chciałbym
uzyskać skądś, ale nie wiem skąd.

Napisz maila do supportu IBM. Przyślą. Tylko jak pisałem - trzeba
będzie zapłacić zapłacić za nośniki.

Zdrówko

Data: 2013-02-26 23:03:31
Autor: JoteR
IBM T42
"Andrzej Lawa" napisał:

[...]

Skup się. Odpowiadałem ToMaszowi, nie wątkopodawcy. Zresztą mniejsza z tym - zasada, którą podałem, jest prawdziwa również dla laptopów, a może nawet bardziej.

Jak najszybciej, najprościej najtaniej uzyskać na tym sprzęcie działający
system z oprogramowaniem, jakie zapewne będzie na nim wykorzystywanie
(internet, nieduże media, lekkie biuro)

Ja wiem, ja wiem! Mogę? Mogę? Proszęęę...

Trzy, cztery - razem!

PO-STA-WIĆ   LI-NU-CHA!

Tada.wav!

Co wygrałem? ;->

JoteR

Data: 2013-02-26 16:22:59
Autor: Yakhub
IBM T42
W liście datowanym 26 lutego 2013 (01:23:11) napisano:

[...]

MoĹźesz  zamĂłwić nośniki u producenta (drogo), albo uĹźyć jakiegokolwiek
innego nośnika i wpisać numer z naklejki. Niemal zawsze działa.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-02-27 08:41:55
Autor: ARO
IBM T42
Użytkownik "Filip" <filip454@filip454.pl> napisał :

Skad wziac same pliki bez kupowania nosnika - normalnie go
nie ma?

Daj mejla, chyba będę umiał pomóc.

--
ARQ

Data: 2013-02-27 13:59:27
Autor: Filip
IBM T42
On 27-02-2013 08:41, ARO wrote:
U�ytkownik "Filip" <filip454@filip454.pl> napisa� :

Skad wziac same pliki bez kupowania nosnika - normalnie go
nie ma?

Daj mejla, chyba b�d� umia� pom�c.

-- ARQ

filip454@swiatgta.pl

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———

Data: 2013-02-28 22:35:37
Autor: ARO
IBM T42
Użytkownik "Filip" <filip454@filip454.pl> napisał

filip454@swiatgta.pl

Chyba poczty nie przeglądasz.
Wczoraj zostawiłem wiadomość.
Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi.

--
ARQ

Data: 2013-02-28 23:05:46
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Thu, 28 Feb 2013 22:35:37 +0100, ARO napisał(a):

UÂżytkownik "Filip" <filip454@filip454.pl> napisaÂł

filip454@swiatgta.pl

Chyba poczty nie przeglÂądasz.
Wczoraj zostawi³em wiadomo¶䬍
Do dzisiaj nie otrzymaÂłem odpowiedzi.

Wysyłałem 2 wiadomosci, cos mam porypane z konfigiem. Oczywiście się
zgadzam na taki układ jak napisałeś.

Data: 2013-02-28 23:19:02
Autor: Filip454
IBM T42
[...]

Ale wysłałem 2 wiadomości, może siedzą w spamie u Ciebie?

Data: 2013-02-27 14:01:39
Autor: Chris
IBM T42
Filip nabazgrał(a):

[...]

Pierwsza lepsza instalka +

http://forums.mydigitallife.info/threads/10370-Windows-7-OEM-SLP-Key-Collection
http://forums.mydigitallife.info/threads/30641-BIOS-OEM-vs-Loader-in-Thinkpad-T43

Data: 2013-02-27 14:05:12
Autor: Filip
IBM T42
On 27-02-2013 14:01, Chris wrote:
Filip nabazgrał(a):

[...]

-- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.

Tylko mam klucz do xp pro :p

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———

Data: 2013-02-28 08:24:52
Autor: Chris
IBM T42
Filip nabazgrał(a):

[...]

To poszukaj rozwiązania do XP na w/w stronie. Dodam że to wszystko jest w pełni legalne.

Data: 2013-02-28 17:52:47
Autor: Przemek
IBM T42
Tylko mam klucz do xp pro :p
To poszukaj rozwiązania do XP na w/w stronie. Dodam że to wszystko jest
w pełni legalne.

Dokładnie tak, szukasz instalki WinXP jakie posiadasz na nalepce, jak klucz nie działa dzwonisz do MS, przedstawiasz sytuację i pomagają. Nie raz przećwiczone i nie było problemu.
W końcu za system na nalepce zapłaciłeś i masz prawo używać, a to, że MS to utrudnia to nie Twój problem.
Przem

Data: 2013-02-28 18:28:13
Autor: Filip454
IBM T42
Dnia Thu, 28 Feb 2013 17:52:47 +0100, Przemek napisał(a):

[...]

W sumie to IBM utrudnia :D