IBM T42 zasilany z akumulatora?

Data: 2010-10-28 16:46:50
Autor: Andrzej S.
IBM T42 zasilany z akumulatora?
W dniu 2010-10-28 09:35, Jakub Jewuła pisze:
Witam

Czy ktos moze wie jakie moze byc minimalne napiecie
zasilania tego laptopa? Zasilacz ma nominalnie 16V.

Potrzebuje zasilic go w aucie i wolalbym nie uzywac
jakis przetwornic DC/AC i zasilacza...

Moze ktos wie na 100% czy moge go po prostu bezposrednio
do akumulatora podlaczyc?

Jakub

Sa takie urzadzenia:

http://allegro.pl/zasilacz-samochodowy-do-wszystkich-modeli-laptop-i1283279167.html

Uzywam, jest OK
--
A S

Data: 2010-10-29 12:44:10
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2010-10-28 16:46, Andrzej S. pisze:

http://allegro.pl/zasilacz-samochodowy-do-wszystkich-modeli-laptop-i1283279167.html

Nie mam zaufania do chińskich zasilaczy uniwersalnych, już sama wtyczka
do zapalniczki wygląda na zdjęciu tandetnie, a powinna przenieść > 5A.
Ja kupiłem zasilacz dedykowany do starych Thinkpadów:

http://allegro.pl/zasilacz-samochodowy-do-notebooka-ibm-faktura-vat-i1262115211.html

T.

IBM T42 zasilany z akumulatora?