IBM T60 - co podobnego?

Data: 2011-01-01 22:43:48
Autor: bart_h
IBM T60 - co podobnego?
Pytania takie padajÄ… raz za razem, ale zaryzykujÄ™:
chcę kupić notebooka za ca 1000 - 1200 zł. Netbooki nie nadają się do pracy, a nowego 'normalnego' raczej nie dostanę. Pasują mi IBM T60 (sporo ofert poleasingowych) - mam taki służbowo i myślę o zakupie takiego do domu, ale chciałbym zapytać czy jest coś podobnego w tych okolicach cenowych? Raczej solidny, 2GB RAM, wifi, procek dwurdzeniowy >=1,6GHz, ekran 14-15", no i dobra współpraca z linuksem. Ew. czego się wystrzegać?

Data: 2011-01-02 19:40:05
Autor: ąćęłńóśźż
IBM T60 - co podobnego?
W sensie cały czarny, matowy i dobra niegumowata klawiatura?
HP Compaq np. serii nc.
Ale jakość matrycy odbiega niestety od niemal dowolnego oddzielnego monitora LCD.
Podobnie zresztÄ… jak IBM/Lenovo.

-- -- -

Data: 2011-01-02 20:57:06
Autor: astro
IBM T60 - co podobnego?
±ćęłń󶼿 wrote in <news:ifqgor$6i9$1news.net.icm.edu.pl>
W sensie cały czarny, matowy i dobra niegumowata klawiatura?
HP Compaq np. serii nc.

Mam zle skojarzenia zwiazane z zawiasami w tej serii (zarowno NC jak i NX).
https://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/msg/44d6e87c5a0ebb97

Alternatywa dla ThinkPada T60 jest Dell Latitude D630.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-01-03 00:45:32
Autor: ±ćęłń󶼿
IBM T60 - co podobnego?
A to prawda ;-)
Ale jak kto¶ nie jeĽdzi z notkiem po wybojach, to da radę.

-- -- -

Data: 2011-01-03 14:33:46
Autor: Chopin
IBM T60 - co podobnego?
W dniu 2011-01-03 00:45, ±ćęłń󶼿 pisze:
A to prawda ;-)
Ale jak kto¶ nie jeĽdzi z notkiem po wybojach, to da radę.

-- -- -

| Mam zle skojarzenia zwiazane z zawiasami w tej serii.

Autor w±tku rozgl±da się m.in. za sprzętem po leasingowym więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że wła¶ciel tak go traktował :-).

--
Pozdrawiam,
Chopin

IBM T60 - co podobnego?