ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia

Data: 2012-03-13 14:48:55
Autor: atm
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Musze przyznac, ze zaraz po instalacji mam mieszane uczucia:

1. Sama instalacja bezproblemowa - instalowalem na wczesniejszy system.

2. Zaraz po instalacji sprawdzilem kilka pierwszych z brzegu aplikacji,
w tym aparat. Uruchamial sie, wyswietlala sie na krotko informacja o skanowaniu mediow po czym aplikacja zamykala sie. Dzialo sie tak za kazdym razem wiec moge powiedziec, ze aparat byl bezuzyteczny.

3. Podlaczane do PC w trybie storage czasem dzialalo bez problemu a w innych momentach wyswietlenie karty sd i pamieci wewn trwalo bardzo dlugo, po kilku minutach rezygnowalem.

4. Po tych pierwszych kwiatkach zdecydowalem sie na wykasowanie wszystkiego i czysty start. Pierwsze uruchomienie i.... moim oczom ukalaz sie "sliczny" TouchViz z tapeta ktora ma za zadanie zaprezentowac chyba kazdy z dostepnych kolorow w 16M gamie. Nie wiem dlaczego producenci na sile wpychaja swoje launchery. Z przyjemnoscia przywitalbym oryginalny Googla.

5. Po pierwszym uruchomieniu zaczalem instalowac programy via wifi. Po ktoryms wlaczeniu/wylaczeniu wifi przycisk zrobil sie szary i przestal reagowac. Kiedys ta przypadlosc pojawiala sie od czasu do czasu na starym SGS po czym zniknela po ktoryms update. Jesli Samsung przywrocil ficzer zawieszajacego sie wifi to musze im za to serdecznie podziekowac. Mam jednak nadzieje, ze to wystapilo raz i wiecej sie nie powtorzy.

6. Mialem nadzieje, ze bedzie mozliwosc odpalenia aparatu z ekranu zabezpieczonego wzorkiem, poki co nie znalazlem takiej opcji. Byc moze oslabiloby to zabezpieczenia. W kazdym razie szkoda.

7. Po przeinstalowaniu wszystkiego uruchomilem skaner antywir (Dr. Web light). Zablokowalem ekran z dzialajacym skanerem; po kilku minutach wlaczylem ekran, skaner nadal mielil, za to telefon zaczal nieco mulic.
Przy nastepnej proble odblokowaniu ekranu - lipa. Wyswietlal sie ekran wzorka jednak nie zdzialal dotyk. Sprobowalem zrestartowac telefon z menu dostepnego pod guziekiem Power. Owszem, wyswietlilo sie, tyle, ze nie dalo sie wybrac odpowiedniej opcji poniewaz dotyk nadal nie dzialal. Skonczylo sie wyjeciem baterii.

8. Wspomaganie geolokalizacji poprzez uzycie nadajnikow gsm i wifi nadal wioze sie z wyrazeniem zgody na przesyl polozenia do Googla. Szkoda.

Mam nadzieje, ze to wszystkie niespodzianki i dalej bedzie juz tylko lepiej a czesc wymienionych wyzej problemow wystapila tylko raz.
Sam system dziala szybko, zdziwilbym sie jednak gdyby bylo inaczej na SGS2.

Data: 2012-03-13 15:11:00
Autor: Maciek
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Uzytkownik "atm" <_@vp.pl> napisal
2. Zaraz po instalacji sprawdzilem kilka pierwszych z brzegu aplikacji,
w tym aparat.

A trzeba bylo zaczac od wipe, byc moze uniknalbys pierwszych rozczarowan...
(W jaki sposb instalowales? KIES czy ODIN?)

4. Po tych pierwszych kwiatkach zdecydowalem sie na wykasowanie wszystkiego i czysty start.

.... O tak jak w p. 4 :)

7. Po przeinstalowaniu wszystkiego uruchomilem skaner antywir (Dr. Web light). Skonczylo sie wyjeciem baterii.

A sam skaner przystosowany do 4.0?

8. Wspomaganie geolokalizacji poprzez uzycie nadajnikow gsm i wifi nadal wioze sie z wyrazeniem zgody na przesyl polozenia do Googla. Szkoda.

A liczyles na co po 1 marca?

[...]

Ja sprbuje na SGS w wolnej chwili.
A Ty sprbuj dorzucic pare slw o telefonie, jakies nowosci? Moze redial jakos latwiej osiagalny, czy cus? ;)

--
M.

Data: 2012-03-13 15:27:21
Autor: atm
On 2012-03-13 15:11, Maciek wrote:
[...]

Instalowalem przez Kiesa. Unikam podmian ROMu czy nawet rootowania jesli nie ma jakiegos waznego powodu (np poprawa dzialania GPS w SGS, alez to byla porazka ;])

4. Po tych pierwszych kwiatkach zdecydowalem sie na wykasowanie
wszystkiego i czysty start.

... O tak jak w p. 4 :)

Tak, tak, wszystko sie zgadza. Liczylem jednak ze jest 21w, wszystko jest plug and play, chmury i tego typu atrakcje...a tu na dziendobry przeinstalowywanie wszystkiego. Nie lubie, nie lubie no ale nie ma to jak czysty start.

7. Po przeinstalowaniu wszystkiego uruchomilem skaner antywir (Dr. Web
light). Skonczylo sie wyjeciem baterii.

A sam skaner przystosowany do 4.0?

Nie ma info, ze nie jest wiec zakladam ze jest.

8. Wspomaganie geolokalizacji poprzez uzycie nadajnikow gsm i wifi
nadal wioze sie z wyrazeniem zgody na przesyl polozenia do Googla.
Szkoda.

A liczyles na co po 1 marca?

Mialem taka nadzieje. Irytujace, ze w ten sposob Google chce robic machniom. W tym miejscu wychodzi jeden z niewielu plusow Symbiana.

[...]

Rediala nie szukalem bo nigdy ta funkcja nie byla mi potrzebna.
Dorzuce jeszcze dwa punkty:

9. Standardowa przegladarka www nadal nie dopasowuje tekstu do ekranu po powiekszeniu/pomniejszeniu. W zasadzie jest to jedyny ficzer, ktory trzyma mnie przy Operze.

10. Procenty nadal nie sa dostepne w podstawowym ukladzie kalkulatora.

Data: 2012-03-14 09:03:34
Autor: Marek
On Tue, 13 Mar 2012 15:27:21 +0100, atm <_@vp.pl> wrote:
9. Standardowa przegladarka www nadal nie dopasowuje tekstu do
ekranu po
powiekszeniu/pomniejszeniu. W zasadzie jest to jedyny ficzer, ktory trzyma mnie przy Operze.

Mówisz o sgs2?

--
Marek

Data: 2012-03-14 10:15:42
Autor: atm
On 2012-03-14 09:03, Marek wrote:
[...]

Tak, ale tak bylo tez chyba na Defy.

Data: 2012-03-14 13:24:02
Autor: AL
W dniu 2012-03-13 15:27, atm pisze:

[...]

mogles wcrzucic same aplikacje na backup i przywrocic je.
(uzywam MyBackupPro - backup robisz wybranych aplikacji lub ustawien - do chmury lub na karte).
Nie sciagaja sie na nowo z marketu.

7. Po przeinstalowaniu wszystkiego uruchomilem skaner antywir (Dr. Web
light). Skonczylo sie wyjeciem baterii.

A sam skaner przystosowany do 4.0?

Nie ma info, ze nie jest wiec zakladam ze jest.

zauwazylem, ze jesli jakis program jest dostosowany do ICS, to jest o tym wzmianka w opisie lub ostatnich zmianacg aktualizacyjnych.
To przejscie na kompatybilnosc z ICS wszystkich aplikacji moze troche potrwac (a czesc aplikacji bedzie dzialac pewnie bez zazutu i tu i tu).

[...]

a nie jest tak, ze lokalizacja na podst nadajnikow WiFi jest robiona w ten sposob, ze on wysyla do googla jaki to punkt wifi i zwracane sa jego dane polozenia?

A swoja droga - ciekawe na jakiej dokladnie zasadzie Google wie, jakie jest polozenie danego AP.
W domu w pracy jak lacze - to GoogleMap pokazuje dokladnie w jakim jestem miejscu na mapie (i nawet trafnie :). Miesiac temu wzialem z domu jednego z routera i podlaczylem go na miejscu wypoczynku (Slowacja) i sprawdzilem na GoogleMaps polozenie. Ku mojemu zaskoczeniu GoogleMaps pokazal prawidlowa pozycje (w tym czasie GPS w telefonie byl na 100% wylaczony).  Jest gdzies opis tego mechanizmu zapamietywania przez googla pozycji poszczegolnych AP (WiFi)?
(czy przypadkiem nie jest tak, ze telefon pamieta ostatnia swoja pozycje jaka uzyskal via GPS (poprzez nawigacje np), i nastepnie jakiekolwiek poloczenie z uslugami Googla via WiFi (czyli dany AP) powoduje przyporzadkowanie temu AP danych ost.polozenia telefonu?

9. Standardowa przegladarka www nadal nie dopasowuje tekstu do ekranu po
powiekszeniu/pomniejszeniu. W zasadzie jest to jedyny ficzer, ktory
trzyma mnie przy Operze.

2.3.3 - wbudowana przegladarka w DesireZ dostosowuje - i to dziala b.dobrze przy dowolnym powiekszeniu, pomniejszeniu widoku strony - jak i tapnieciem na dana kolumne tekstu.

10. Procenty nadal nie sa dostepne w podstawowym ukladzie kalkulatora.

uzyj RealCalc (zamiast kalkulatora wbudowanego)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-14 14:12:58
Autor: atm
On 2012-03-14 13:24, AL wrote:
[...]

Uzylem do przywrocenia app backup/restore. Niestety po takim przywroceniu aplikacje nie pokazalay sie w Markecie jako zainstalowane, moge wiec przypuszczac ze nie beda updatowane po ukazaniu sie nowszej wersji w Markecie.

[...]

Sprawdzilem drugi raz - ten sam efekt, czyli nieaktywny dotyk. Zainstalowalem avasta, niby ok ale ikonka antywirusa teoretycznie powinna byc widoczna na belce lecz po pewnym czasie ja wcielo. Nie widac tez, zeby avast dzialal jako aplikacja w tle lub serwis...
Ok, avast gdzies tam dziala w tle; podczas uruchamiania ktorejs ze stron pojawila sie na chwile ikonka na belce. W sumie fajnie, ze jest niewidoczny tyle, ze w blad wprowadza opcja "Pokaz ikone powiadomienia: Ikona powiadomienia jest istotna dla bezpieczenstwa urzadzenia" Wczesniej jej nie bylo teraz znow jest. No nic poobserwuje troche zachowanie tego programu.

[...]

Wiesz, zaptaszkowujac to pole pojawia sie info mowiace "Zezwalaj usludze lokalizacyjnej Google na zbieranie anonimowych danych o lokalizacji. Niektore dane moga byc przechowywane na Twoim urzadzeniu. Proces moze przebiegacnawet wowczas, gdy nie sa uruchomione zadne aplikacje". Baaaa, Google poszlo dalej i dodalo nastepne pole tego typu :] "Lokal. i wyszukiwarka Google".

[...]

Mam na mysli pinch to zoom, czyli przyblizenie/oddalenie dwoma palcami.
Sprawdzilem przed chwila jeszcze raz na np applefobia.blox.pl wyswietlajac strone w pelnej wersji (guzik na dole). W androidowej przegladarce nie dziala w Operze formatuje tekst zaleznie od powiekszenia/pomniejszenia.

10. Procenty nadal nie sa dostepne w podstawowym ukladzie kalkulatora.

uzyj RealCalc (zamiast kalkulatora wbudowanego)

:] tak tak, ja uzywam Mobi Calculator Free. Nie wiem tylko w czym im zawadzaly procenty, wczesniej w SGS byly.

Pojawil sie tez w systemie licznik danych, jednak o wiele bardziej podoba mi sie darmowy My Data Manager.

Data: 2012-03-14 15:25:22
Autor: AL
W dniu 2012-03-14 14:12, atm pisze:

[...]

dokladnie to mialem na mysli

[...]

Test funkcji: przyblizenie/oddalenie dwoma palcami
Wlasnie wpisalem w/w strone w przegladarke:
- strona androidowa: dziala poprawnie
- pelna wersja: dziala poprawnie

oczywiscie powyzsze tyczy sie tylko tekstu (nie dotyczy obrazkow :)

[...]

ja tez korzystam z MyDataManager i nie mam do tej aplikacji zadnych uwag - jest OK

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-14 15:54:16
Autor: atm
On 2012-03-14 15:25, AL wrote:
[...]

Byc moze HTC cos u Ciebie ulepszyl :]
Wlaczalem/wylaczalem funkcje Automatycznie dopasowuj strony ale to niczego nie zmienia. Poszukam jeszcze info w sieci, byc moze cos dodatkowo trzeba zmienic. Czy u Ciebie dopasowaywanie tekstu dziala na domyslnych ustawianiach przegladarki?

Data: 2012-03-14 19:34:38
Autor: AL
W dniu 2012-03-14 15:54, atm pisze:

[...]

chyba tak - wnioskuje po tym, ze w/w funkcji, o ktorej piszesz nie mam w opcjach przegladarki

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-14 21:35:16
Autor: atm

tez tak przypuszczam, w kazdym razie problem jest znany od dluzszego czasu: http://www.google.com/support/forum/p/android/thread?tid=5dd8c3a3254c1bc2&hl=en

Data: 2012-03-15 23:51:13
Autor: kakmar
Dnia 14.03.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:
On 2012-03-14 19:34, AL wrote:
[...]

Ciekawe bo u mnie działa, na starej Defy z CM.
<http://desmond.imageshack.us/Himg13/scaled.php?server=13&filename=20120316001.jpg&res=medium>

Może puknij 2x w ekran palcem po powiększeniu. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-16 10:59:47
Autor: atm
On 2012-03-14 19:34, AL wrote:
[...]

Pukalem, choc wg mnie nie powinno tu byc potrzeby pukania, obracania, odstawiania tanca deszczu itp. ;]
W operze dziala to bez zbednych kombinacji, z tego co pamietam Safari tez nie ma z tym problemu.

Data: 2012-03-18 16:51:46
Autor: Skrypk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No po prostu super system ten caly android.

Data: 2012-03-19 00:55:27
Autor: atm
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia

No po prostu super system ten caly android.

Wiedzialem, ze sobie nie odmowisz tej przyjemnosci skomentowania ;P
Mozesz mi podeslac do testow telefon z WP - gwarantuje, ze szybko stworze podobna liste. Moze nawet dluzsza biorac pod uwage to co juz wymieniono we wczesniejszym zestawieniu ilustam drawbackow.

Co do ICSa dorzucilbym jeszcze:
- czasem jest problem z odblokowaniem wzorkiem, zamiast laczyc punkty sa one niejako klikane co w konsekwencji wyswietla info o blednym wzorku. Mialem nadzieje, ze takie rzeczy usuna. No niestety rozczarowalem sie.
-odnosze wrazenie, ze telefon ciagnie wiecej pradu (Samsung chyba podpatrzyl konkurencje i nie chcial zaostawac w tyle...)
W trybie uspienia jest ogolnie ok, jednak gdy telefon jest uzytkowany
wydaje mi sie, ze poziom spada znacznie szybciej.

Data: 2012-03-19 11:30:22
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
No po prostu super system ten caly android.

Wiedzialem, ze sobie nie odmowisz tej przyjemnosci skomentowania ;P
Mozesz mi podeslac do testow telefon z WP - gwarantuje, ze szybko
stworze podobna liste.

Podobnej na pewno nie stworzysz. Żadne takie dziwactwa typu wieszanie, restartowanie i wyciąganie baterii na znanych mi telefonach z WP nie występują.
A tu przecież nie jakiś byle szmelc, tylko przenajświętszy SGS2 z ubóstwianym androidem.

Data: 2012-03-19 12:46:57
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skrypëk nabazgrał(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Bo po prostu nie poprawiają tylko każą się cieszyć tym co jest a to że są dziury i błędy to już ich nie interesuje.

Data: 2012-03-19 12:58:56
Autor: Skrypëk
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Bo po prostu nie poprawiają

Nie wiesza i nie psuje się, bo nie poprawiają? Trolluj hardziej.

Data: 2012-03-19 13:15:49
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skrypëk nabazgrał(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Mi też Android się nie wiesza ale waro mieć możliwość zmiany na lepsze ...

Data: 2012-03-19 13:36:40
Autor: atm
On 2012-03-19 12:58, Skrypëk wrote:
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Tak, Google to potwierdza ;]
http://forums.create.msdn.com/forums/t/87576.aspx
http://tinyurl.com/724gwyk
Naprawde wierzysz, ze to jest idealny pod kazdym wzgledem system?

Data: 2012-03-19 16:40:43
Autor: Skrypëk
On 2012-03-19 12:58, Skrypëk wrote:
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Co potwierdza?
To w tym wątku to problem z aplikacją HTC Sound Enhancer dołączaną do Mozartów. Firma HTC naprawiła problem wycofując tę aplikację z Marketu ;)

http://tinyurl.com/724gwyk
Naprawde wierzysz, ze to jest idealny pod kazdym wzgledem system?

No naprawdę nie ma takich dramatów jakie ty opisujesz z SGS2.

Data: 2012-03-19 16:50:20
Autor: atm
On 2012-03-19 12:58, Skrypëk wrote:
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Poczekaj, gdy po jakims sensownym update kupie sprzet z WP 8-9 nieomieszkam wrzucic tutaj odpowiedniej listy :]

Data: 2012-03-19 16:56:05
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale napiszesz coś z sensem czy przekleisz z jakiegoś androidziarskiego forum dla nastolatków kalumnie w stylu "nie ma widżetów!"?

Data: 2012-03-19 17:00:07
Autor: atm
On 2012-03-19 16:56, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

To jest sformulowanie w dokladnie w Twoim stylu: Android jest brzydki i nie ma kafli, ktore sa mistrzostwem swiata.

Data: 2012-03-19 20:16:23
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 16:56, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie. To jest sformułowanie z linkowanej przez ciebie recenzji, w której dziecko na liście wad napisało "brak widgetów". Równie dobrze mogło napisać "brak logo z robocikiem".
A że android wygląd ma nieciekawy, niespójny i brzydki to ustalono już dawno.
Ale do stabilności wracając: Pszemol ma jednak rację, że ajfon sobie po prostu może pozwolić na niewyciągalną baterię, bo nie jest ten "ficzer" konieczny jak Samsungach. Brak klapki powinien być raczej uznawany za zaletę, a konieczność jej używania powinnna się tych twoich cudownych gimbusiarskich listach znaleźć pośród "wad dyskwalifikujących" jak to sobie cudnie nazywasz.

Data: 2012-03-19 20:35:23
Autor: atm
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 16:56, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Jest takie przyslowie: pies szczeka a karawana idzie dalej. Bez urazy.
Nie chce mi sie z Toba kopac pod stolem ani wracac do przepychanek na argumenty rodem z lat 80/90 gdy szczytem techniki byly Atari i Commodore. Ciesze sie, ze tyle radosci daje Ci WP, mam nadzieje ze tak pozostanie. Ja poki co pozostane przy tym skrzypiacym i zawieszajacym sie Samsungu oraz Nokii niewiemjakiej N8. To czego sie do tej pory dowiedzialem o WP skutecznie mnie powstrzymuje przed przesiadka, ale moze w przyszlosci sprobuje. Z mojej strony EOT w temacie przepychanek.

Data: 2012-03-19 21:50:28
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 16:56, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

I nie wstyd ci takiego dziadostwa ludziom polecać?

Data: 2012-03-19 20:36:54
Autor: Michal Tyrala
 On 2012-03-19 16:56, Skrypk wrote:
> Ale napiszesz co z sensem czy przekleisz z jakiego androidziarskiego
> forum dla nastolatkw kalumnie w stylu "nie ma widetw!"?

 To jest sformulowanie w dokladnie w Twoim stylu: Android jest brzydki i  nie ma kafli, ktore sa mistrzostwem swiata.

Musisz to cos dokarmiac? :/
--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-03-19 00:57:27
Autor: atm
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia

No po prostu super system ten caly android.

To pierwsza strona z brzegu:
http://wmpoweruser.com/tons-of-mango-issues-being-reported/

Data: 2012-03-19 11:35:15
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
No po prostu super system ten caly android.

To pierwsza strona z brzegu:
http://wmpoweruser.com/tons-of-mango-issues-being-reported/

No i tylko pierwsze brzegu - znikająca klawiatura - to faktyczny problem wystepujący ongiś u wszystkich, naprawiony już.
Reszta to drobiazgi jakiegoś konkretnego szajsunga lub HTC.
Ale co z tego, że w WP kiedyś pobito murzyna, gdy SGS2 z najnowszym androidem do użytku się w ogóle nie nadaje?

Data: 2012-03-19 11:44:15
Autor: atm
On 2012-03-19 11:35, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale to samo mozna powiedziec o ICS na SGS2: to problem Samsunga nie Androida. Czepiam sie Androida i Symbiana bo tych systemow uzywam.
Swego czasu korzystalem z PalmOS i WM, tez mialem spora liste nidociagniec sprzetowo-systemowych. iOS na touch2 tez nie byl swiety. Jestem pewien, ze WP nie odbiega w kwestii niedorobek od systemow innych producentow, przeciez to firma ktora stworzyla m.in Viste.
Poza tym Skrypek, nie dostaje pieniedzy za obrone Androida, nie jest to system z ktorym wzialem slub. Jesli mi sie odwidzi to zmienie na iOS (jesli w koncu dorobi sie wiekszego ekranu) lub nawet WP jesli w nastepnej wersji usuna kilka punktow z wczesniejszej listy, ktore dla mnie dyskwalifikowaly ten system. Mam jednak nadzieje, ze nie udzieli mi sie wtedy Twoj duch zagorzalego obroncy jedynego slusznego systemu (ZOJSS) ;]

Data: 2012-03-19 16:54:21
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 11:35, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale wgrałeś jakiś custom ROM czy Szajsung wypuścił taki szajs?

Jestem pewien, ze WP nie odbiega w kwestii niedorobek od systemow
innych producentow, przeciez to firma ktora stworzyla m.in Viste.

Jak najbardziej ma prawo obiegać, odkąd ta firma się wziąła do roboty i tworzy porządne i lubiane produkty jak Windows 7, WP7, Xbox 360 i Kinect.
Vista nie była wcale taka zła - jak chcesz się czepiać staroci, to wyciągnij Windows ME albo Microsoft Bob.

Data: 2012-03-19 17:04:11
Autor: atm
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 11:35, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie pierwszy raz Samsung dal ciala podobnie jak Nokia z Lumia.
Dopiero niedawno uporali sie z bateria... czy usuneli juz problem z jakoscia zdjec i white balance?

[...]

Niech dzialaja, moze za jakis czas uda im sie stworzyc odpowiednio funkcjonalny system a oprocz tego dorobia sie wystarczajaco duzej bazy aplikacji, zeby mozna bylo dopasowac urzadzenie do swoich potrzeb a nie odwrotnie.

Data: 2012-03-19 17:35:16
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 11:35, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale to jedyny poważny problem. I tylko w 800. W Lumii 710 nie ma się do czego przyczepić - stąd takie dobre wynki zadowolenia użytkowników.
No i to bugi wieku dziecęcego, nie zepsucie ponoć działającego produktu jak w SGS2.

czy usuneli juz problem z
jakoscia zdjec i white balance?

Nie zauważyłem takiego. Zdjęcia robi takie jakich się spodziewam po telefonie.

[...]

Ależ wiejski tuning nigdy nie był i nie będzie priorytetem w WP, tylko stworzenie takiego systemu, którego użytkownik nie będzie musiał poprawiać po producencie.

Data: 2012-03-20 00:07:46
Autor: kakmar
Dnia 19.03.2012 Skrypëk <škrypëk@pûbliçenëmy.pl> napisał/a:

Ależ wiejski tuning nigdy nie był i nie będzie priorytetem w WP, tylko stworzenie takiego systemu, którego użytkownik nie będzie musiał poprawiać po producencie.

Problem WP polega na tym że jest niedorobioną betą, do której używania
trzeba się dostosować, albo być bardzo ograniczonym co do możliwości smarttfonów/pda, płacąc jeszcze za testowanie. Ja rozumiem W8beta
wydane na zasadzie, masz czas, ochotę lub interes, bierz i sprawdź jak działa, czy nie działa i czy da się tego używać. Ale WP7 obecnie to żenada, a Lumia jest tego najlepszym przykładem.
Zachwyty fanboyów Xboxa tego nie zmienią. Przygłupia i nachalna reklama Lumii też nikogo oprócz przygłupów w dresach z kapturem, którzy spędzają
czas wolny prasując drugi komplet dresów, nie trafi. Swoją drogą ciekawy target wymyśliła Nokia z kreatywną agencją. Czytam te brednie i zachwyty nad Lumią 800, którą po taniości zapakowano w obudowę z N9, dając tańszy mniejszy ekran z PenTile, oszczędzając na pamięci, całość jest cięższa, itd. Żenada, typowa dla Nokii. Odcina
kupony licząc że przygłupy nie zauważą, A 710 to chyba najbrzydszy telefon jaki się ostatnio pojawił, nie licząc Chińskich wynalazków. Patrząc na nachalną promocję Lumii, mam poważne wątpliwości czy WP8 będzie wartym uwagi systemem dla smartfonu. Obawiam się że docelowym
klientem do którego będzie skierowany ten produkt, będzie ziomal w wyprasowanym dresie z kapturem na głowie, chwalący się podobnym kolegom punktami z jakiejś gry z xboksa, które może pokazać na różowej lummi.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-20 12:44:55
Autor: atm
[...]

Alez mi sie szansa trafia, no chyba skorzystam ;]
http://allegro.pl/nowa-nokia-lumia-800-sprzedam-zamienie-i2211678686.html

Data: 2012-03-20 14:29:14
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Kakmar i reszta oszołomstwa dostanie kurwicy, zostaniesz przeklęty na tej grupie. A jak ci sie nie daj borze spodoba, to już w ogóle.

Data: 2012-03-20 15:00:46
Autor: atm
On 2012-03-20 14:29, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Dopoki nie pojawi sie wiecej aplikacji, z ktorych obecnie korzystam nie bede migrowal.
Oto przyklad:
http://zone.jogger.pl/2011/11/29/poszukiwania-slownika-pod-windows-phone-7-i-rozczarowanie-w/

Data: 2012-03-20 16:19:39
Autor: atm
[...]

Skrypek, czy na WP jest dostepny Colordict?
Bo niby jest:
http://www.appwp.com/tools/colordict-for-windows-phone-7-7317
ale w Markecie brak.

Data: 2012-03-20 16:40:24
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Decyzją autora nie jest dostępny na polskim Markecie.

Data: 2012-03-20 19:53:39
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 16:40, Skrypëk pisze:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

jak i mase innych funkcji w tym systemie

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 21:08:44
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Za jaką masę funkcji tego systemu odpowiada autor aplikacji Colordict?

Data: 2012-03-21 07:35:10
Autor: AL
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

przeciez powinienes wiedziec sam - bo uzywasz WP7 - ze znaczna czesc funkcji dostepnych w US nie jest dostepna w kraju murzynow US - czyli u nas :/

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 10:45:33
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

A ty naiwny myślisz, że wszystkie amerykańskie usługi Apple, Google lub Sony dostępne są również w Polsce? Czy dobrze wiesz że nie, ale liczysz że ktoś się nabierze?

Data: 2012-03-21 11:10:35
Autor: AL
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

te najwazniejsze sa dostepne
(a niedostepnych na googlu czy aplle'u to m.in. obsluga komend glosowych - no chyba, ze po angielsku - to jest)
Natomiast na WP7 wszystkie uslugi bazujace na lokalizacji sa niedostepne - czy juz zostaly poprawione?
Jezyk interfejsu mozesz zmienic na polski?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 11:37:50
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No widzisz. A market w googlu też jest regionalizowany i w polskim "google play" (najbardziej kretyńska nazwa ever) ponoć taka sama bieda jak na polskim XBL i PSN.

Natomiast na WP7 wszystkie uslugi bazujace na lokalizacji sa
niedostepne - czy juz zostaly poprawione?

Uważasz Bing Local Scout za najważniejszą usługę w telefonie? Nie powinieneś się zapędzać, bo w USA ona bije gugla na głowę :>
Fakt, że poza hameryką Bing i Bing Maps jeszcze praktycznie nie fukcjonują. Ale to telefonom wiele nie ujmuje.

Język interfejsu mozesz zmienic na polski?

No już od sierpnia. Znasz WP7 tylko z tak starych obrazków?

Data: 2012-03-21 13:58:25
Autor: AL
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

na tablecie zglosilo mi sie GooglePlay.
W telefonie wciaz wita mnie Android Market.
Nie zauwazylem roznicy w ilosci aplikacji badz jakis problemow z GooglePlay (jedynie interfejsy sa rozne) - wiec nie wiem o czym mowisz :/

A ze market jest regionalizowany - mozliwe - ale region mozesz sobie ustawic sam.
Zreszta podobnie masz w TV z ethernetem - przelaczasz na PL i masz widgety na ten rynek, przelaczasz na Niemcy i sciagaja sie widgety na tamten rynek. I to chyba dobrze - bo po co mi wiadomosci np. z Niemiec.

Natomiast na chwile obecna (moze w przyszlosci sie to zmieni), WP7 jest takim kulejacym troche pomyslem - bo z czesci mozliwosci jakie dostarcza ten telefon (a nie ma ich za duzo) dodatkowo niektore z nich w PL nie beda dzialac prawidlowo.

[...]

ale jak na raie bida

Język interfejsu mozesz zmienic na polski?

No już od sierpnia. Znasz WP7 tylko z tak starych obrazków?

no bo w sklepach i operatorow jakas bida - albo chodze po nieodpowiednich ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 14:26:13
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Wg wikipedii:
- Google Play Movie - Usługa ta jest dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Japonii
- Google Play Music - Usługa dostępna jest jedynie dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych
- E-booki są dostępne w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie oraz Australii

[...]

WP7 jest kulejącym pomysłem, bo Bing Maps i Local Scout nie posiada jeszcze polskich danych, a ciule z Google nie chcą swoich aplikacji portować na WP tak samo jak na ajfona? Za to ostatnio obiecali na WP klienta G+, czyli usługi którą świat ma w dupie.

Język interfejsu mozesz zmienic na polski?

No już od sierpnia. Znasz WP7 tylko z tak starych obrazków?

no bo w sklepach i operatorow jakas bida - albo chodze po
nieodpowiednich ;)

To se chociaż wejdź na jutubę i przestań opowiadać nieaktualne bzdury.

Data: 2012-03-21 17:47:23
Autor: AL
W dniu 2012-03-21 14:26, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Dalej nie wiem o czym piszesz - albo co probujesz udowodnic na sile.
Nie korzystam z uslug zakupow virtualnych (jesli nie trzeba) - wole kupic normalna plyte CD i potem co najwyzej sobie zripowac do mp3 lub flac (lepiej) - tym bardziej, ze cena sciagnietej plyty w mp3 niewiele jest tansza od ceny normalnej/fizycznej plyty.
A w razie czego serwisy typu Amazon mp3, Amazon Kindle dzialaja w PL i z nich korzystam bez przeszkod (rzadko, ale jednak sie zdarza).

Na telefon na pewno nie bede sciagal filmu - bo to sie mija z sensem, skoro zrobie to wia TV lub torrenta i zobaczyc moge na duzym ekranie zamiast na 3.7" :)
Natomiast mam dostep do pelnej polskiej prasy - i aby miec ten dostep wcale nie musze korzystac z uslug googla.
Wystarczy mi, ze sprawnie dziala googlemaps, dziala wyszukiwarka i przeglarka internetowa oraz inne serwisy i programy googla jak np.GoogleEarth, GoogleSky, Goggles,....).

[...]

skoro uzywasz slowo 'ciul' - czy wiesz aby co ono oznacza?

A skoro te zle "ciule z Google'a" nie chca sie dzielic aplikacjami - to dlaczego taka ogromna firma jak M$ nie zakasa rekawow i nie stworzy wlasnego laboratorium aplikacji - jak to zrobil kiedyc Google?
No i dlaczego ktos mialby pomagac konkurencji - w imie czego, bo tu taki jeden ciul z PL by chcial?

[...]

a potem znowu powiesz, ze widzialem tylko na obrazku?

Wystarczy, ze sobie poczytam co jest skopane w WP7 i to juz odrzuca.
Mozesz miec zajebiste kafle (ruszajace sie :-o nawet) co nie przysloni okrojonych mozliwosci na dzien dzisiejszy tego systemu.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 18:21:37
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

A masa ludzi korzysta a nie bawi się w wiejski tuning androida.
I te usługi spopularyzowały smartfony, a nie linuksiarskie pierduty.

Na telefon na pewno nie bede sciagal filmu - bo to sie mija z sensem,
skoro zrobie to wia TV lub torrenta i zobaczyc moge na duzym ekranie
zamiast na 3.7" :)

No jak to?!! Przecież od tego są smartfony, żeby po roku tuningu zastąpiły wszystkie inne urządzenia elektronicze! A dopiero co płakałeś jeden z drugim, że potrzebujesz slotu na dykietki SD, bo się filmy nie mieszczą.

[...]

Do tego wystarczy ajfon, blackberry, symbian, lumia..

[...]

Nie dzielić tylko udostępniać użytkownikom w zamian za dane osobowe.

to dlaczego taka ogromna firma jak M$ nie zakasa rekawow i nie stworzy
wlasnego laboratorium aplikacji - jak to zrobil kiedyc Google?

Ale przecież piszą aplikacje. Na WP, Symbiana, iOSa...

[...]

A będziesz nadal opowiadał głupstwa od roku nieaktualne albo nigdy nie prawdziwe?

Wystarczy, ze sobie poczytam co jest skopane w WP7 i to juz odrzuca.
Mozesz miec zajebiste kafle (ruszajace sie :-o nawet) co nie przysloni
okrojonych mozliwosci na dzien dzisiejszy tego systemu.

Po dokładniejszym zbadaniu sprawy okazuje się, że wszystko ci potrzebne jednak jest ino pod inną marką. Jedyna "wartość" dodana tego całego androida to możliwość łatwiejszego zrootowania i nałapania wirusów. Zdrowym ludziom niepotrzebna.

Data: 2012-03-20 15:06:54
Autor: kakmar
Dnia 20.03.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:

Alez mi sie szansa trafia, no chyba skorzystam ;]
http://allegro.pl/nowa-nokia-lumia-800-sprzedam-zamienie-i2211678686.html

Bezsensu, czarna z niebieskimi kaflami, nie stać Cię pewnie na bardziej stylową:
<http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/08/42/43/2208424368>

ewentualnie jak kafle mają być niebieskie:
<http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/11/11/73/2211117382>

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-20 16:17:29
Autor: atm
On 2012-03-20 16:06, kakmar wrote:
[...]

To byl, zart; osoba wystawiajaca Lumie 800 z WP chce sie zamienic za doplata na skrzypiacego SGS2 :]

Data: 2012-03-20 15:42:33
Autor: kakmar
On 2012-03-20 16:06, kakmar wrote:
[...]

Tak, to powyżej pisałem śmiertelnie poważnie, przeczytaj może jeszcze raz, z obrazkami.

Ech, bo jak wiadomo każdy tylko własne żarty rozumie i zauważa. --
kakmaratagmaildotcom

Data: 2012-03-20 16:56:32
Autor: Skrypëk
On 2012-03-20 16:06, kakmar wrote:
[...]

Żarty to jeszcze trzeba umieć opowiadać, kapitanie sucharze ty.

A ostatnio oglądałem te wszystkie odmiany w sklepie przy okazji jak kupowałem żonie żółtę obudowę do 710 (w dniu premiery był tylko niebieskie i fuksje). 800 Magenta jest całkiem ładna, a przynajmniej w sklepowym świetle jest bardziej czerwona niz kiczowato różowa. A biała/perłowa też wygląda zaskakująco przywoicie i solidnie.

Data: 2012-03-20 19:56:30
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 16:56, Skrypëk pisze:
A biała/perłowa też wygląda zaskakująco przywoicie i solidnie.

i po takim stwierdzeniu kupiles zonie zolta?
jak mogles ;)

rozumiem, ze masz juz ten bialy kondonik na swoja niebieska sweet-lumie?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 21:10:39
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
W dniu 2012-03-20 16:56, Skrypëk pisze:
A biała/perłowa też wygląda zaskakująco przywoicie i solidnie.

800 oglądałem.

i po takim stwierdzeniu kupiles zonie zolta?

Obudowę do 710 kupionej wcześniej. Czytać umisz?

rozumiem, ze masz juz ten bialy kondonik na swoja niebieska
sweet-lumie?

Mam tylko niebieski i nie korzystam. A do przebierania w kondony w kolorach innych niż obudowa nadaje się tylko czarna.

Data: 2012-03-21 11:18:55
Autor: kakmar
Dnia 20.03.2012 Skrypëk <škrypëk@pûbliçenëmy.pl> napisał/a:
[...]

To ile trzeba uzbierać tych achievementów żeby mieć żonę w XboxLive?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-20 14:27:52
Autor: Skrypëk
[...]

Jakoś tak się dziwnie składa, że twierdzą tak tylko znający WP z obrazków w internetach.

Ale WP7 obecnie to żenada, a Lumia jest tego najlepszym przykładem.

Użytkownicy są bardzo zadowoleni. Bardziej niż ajfonów nawet. Androidy zostają daleko w tyle w statystykach.

[...]

Na punkcie każdych reklam i promocji masz taki kompleks, czy tylko telefonów bez androida?

A 710 to chyba
najbrzydszy telefon jaki się ostatnio pojawił,

Ładniejszy niz Samsungi i HTC.

[...]

Ojeju, jakiś ty alternatywny. Jak produkty z których korzystasz pojawia sie w telewizorze, to wyrzucisz je na smietnik? Och ty hipsterze, ty szalony.

Data: 2012-03-20 15:33:03
Autor: kakmar
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Dnia 20.03.2012 Skrypëk <škrypëk@pûbliçenëmy.pl> napisał/a:

Na punkcie każdych reklam i promocji masz taki kompleks, czy tylko telefonów bez androida?

Dziwnie bym się czół, wyciągając w publicznym miejscu telefon, który reklamuje prasowacz w dresie z kapturem.
Ojeju, jakiś ty alternatywny. Jak produkty z których korzystasz pojawia sie w telewizorze, to wyrzucisz je na smietnik? Och ty hipsterze, ty szalony.

Nieposiadanie Xboxa jest jakąś alternatywą, ale nie neguję jego zalet.
Gdybym grał to pewnie bym sobie kupił. Telefon, to dla mnie bardziej
narzędzie niż zabawka i oczekuję od niego, przede wszystkim funkcjonalności a nie ograniczeń. WP7 składa się z samych ograniczeń,
a jedyne co działa to nabłyszczanie kafli. Z androida nie jestem jakoś
specjalnie zadowolony, dwa lata mu zajęło mu zajęcie miejsca TX w kieszeni. Ucieszę się gdy będę miał większy wybór.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-20 16:50:49
Autor: Skrypëk
[...]

Dziwnie bym się czuł, wyciągając w publicznym miejscu telefon, który
reklamuje prasowacz w dresie z kapturem.

A kto powinien reklamować telefon, żebyś się dobrze czuł?
I czy rozmawiałeś o tym ze swoim psychiatrą?

[...]

Sam sobie przeczysz. Dopiero co pitoliłeś, że ważne jest dla ciebie kto go reklamował w telewizorze. Więc jednak chyba lans dla ciebie jest ważniejszy niż funkcjonalność.

WP7 składa się z samych ograniczeń,
a jedyne co działa to nabłyszczanie kafli.

Działa też klawiatura ekranowa szybciej i wygodniej niż w androidach. I w ogóle cały interfejs działa żwawiej. A na ten przykład poczta przez push z wielu kont Exchange, Hotmail, Gmail itd. działa po prostu bez żadnych kombinacji alpejskich. A ostatnio też dzięki poprawkom googlowego API ponoć doszła obsługa kilku kalendarzy na gmailu (nie korzystam, ale dla niektórych to ponoć jakiś szał robi).
No ale o tym wszystkim pewnie nie mówili w reklamach dla proli w które tak się zapatrzyłeś. Tylko te nieszczęsne kafle ci się wdrukowały w twój psychopatyczny umysł.

Data: 2012-03-21 11:10:21
Autor: kakmar
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Dnia 20.03.2012 Skrypëk <škrypëk@pûbliçenëmy.pl> napisał/a:

Działa też klawiatura ekranowa szybciej i wygodniej niż w androidach. I w ogóle cały interfejs działa żwawiej.

Amazing, mają już działającą klawiaturę i przesuwane kafle.

[...]

Awesome, maile i kalendarz też już działają.

No ale o tym wszystkim pewnie nie mówili w reklamach dla proli w które tak się zapatrzyłeś. Tylko te nieszczęsne kafle ci się wdrukowały w twój psychopatyczny umysł.

Może po prostu daj znać na grupie, gdy już WP7 zbliży się możliwościami do jakiegoś smartfona. I będzie to działać tutaj, nie gdzieś za oceanem.
Bo na razie można się pośmiać z WP i Noki, współczuć userom nabitym w butelkę przez bezwzględnych sprzedawców. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-21 12:24:23
Autor: Skrypëk
[...]

No. Nie to co w androidach.

[...]

Może po prostu daj znać na grupie, gdy już android zbliży się
możliwościami do jakiegoś ajfona. I będzie to działać tutaj, nie
gdzieś za oceanem. Bo na razie można się pośmiać z HTC i Samsunga,
współczuć userom nabitym
w butelkę przez bezwzględnych sprzedawców.

Poprawiłem.

Data: 2012-03-20 19:59:39
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 14:27, Skrypëk pisze:
[...]

twierdzisz, ze ci wystawiajacy na alledrogo swoje Lumie z opcja zamiany za doplata na 'demonicznego androida' pewnie tylko znaja swoje lumie z obrazka na pudelku ?

A 710 to chyba
najbrzydszy telefon jaki się ostatnio pojawił,

Ładniejszy niz Samsungi i HTC.

bo rozowy, niebieski czy bialy?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 21:24:54
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

A to oni tu wypisują kalumnie na tej grupie? Twoimi rękami?

A o który konkretnie pytasz?

Data: 2012-04-03 23:27:39
Autor: Skrypëk
[...]

Ej, specjalisto od telefonów z gatunku homo-telewizorus, popatrz:
http://www.youtube.com/watch?v=IMdX42BA5pU
Teraz Lumię ponoć reklamują cycate baby. Czy zmieniło to twoją opinię o tym telefonie? Opowiedz, proszę. Śmiesznie czasem posłuchać opinii proli czerpiących wiedzę o świecie z telewizora i dokonujących wyborów na podstawie reklam w przerwach Tańca z Celebrytami.

Data: 2012-03-20 19:50:47
Autor: AL
W dniu 2012-03-19 17:35, Skrypëk pisze:

Ależ wiejski tuning nigdy nie był i nie będzie priorytetem w WP, tylko
stworzenie takiego systemu, którego użytkownik nie będzie musiał
poprawiać po producencie.

i stworzyli system, w ktorym nic sie nie da poprawic - wiec wszyscy maja tak samo wygladajacy ekran.  Jakie to posuniecie proste i przechytre ze strony M$, nieprawdaz?

Moze jest to powod, ze te telefony z WP7 wciaz doluja w rankingach sprzedazy?
Nie dosc ze wykastrowane z wszystkiego co mozliwe, to jeszcze brak mozliwosci ich personalizacji.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 21:22:47
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Ekran startowy? Każdy może tam sobie ustawić dowolne kafle z danymi i zdjęciami swoimi i swoich znajomych (się tzw. content liczy w tym GUI a nie chrome).
Warunek krytyczny: trzeba posiadać znajomych z wyjściowymi twarzami. Rozumiem, że nie do przeskoczenia dla linuksiarzy i androidziarzy.

Moze jest to powod, ze te telefony z WP7 wciaz doluja w rankingach
sprzedazy?

A masz na to jakieś wsparcie czy może jednak zmyślasz jak zwykle?

Data: 2012-03-21 07:43:32
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 21:22, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

no statystyki - tez masz te linki - w koncu nawet sam je wklejales (za ost. miesiac czyli luty 2012 WP7 sprzedalo sie 50x mniej niz szajsowatych androidow)
Kolejek jak przed sklepami Apple nie widac po kolejnych premierach - znaczy, ze telefony nie sa jakos reglamentowane i popytu specjalnie na nie nie ma.

Wiec jaki moze byc powod tego stanu rzeczy?

W innych krajach jakos sprzedaz ruszyla, bo M$ wywalil mase kasy i daja Xboxa w zestawie (podobnie jak samsung pierwsze galaxytab w hiszpani oferowal z dod. klawiatura i stacja dokujaca) - ale to pewnie na naszym rynku nie przejdze (moze zastanowilbym sie nad xboxem (choc nie ciagnie mnie do gier) wlasnie jesli zestaw bylby w okazyjnej cenie a przy okazji przetestowalbym ten system, tylko obawiam sie, ze lista wad WP7 moglaby sie jeszcze zwiekszyc :/ ).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 11:18:52
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Zwykłych telefonów też nadal sprzedało się wielokrotnie więcej niż smartfonów.
Czy to znaczy, że android dołuje w sprzedaży? Nie.

Modeli telefonów z WP7 jest mało, nie ma tanich szajsów jak z androidem, nie każdy operator oferuje najnowsze modele (albo w ogóle żadne), kiepsko były dotychczas promowane, nikt ich nie zna bo mało kto miał się okazję zapoznać, a w internecie pożyteczni idioci wypisują kalumnie, bo nienawidzą konkurencji i chieliby by agencja reklamowana Google zmonopolizowała rynek swoim spywarem.

A ajfon (mimo że wciąż najbardziej popularny na świecie, jak bardzo by androidziarze nie zaklinali rzeczywistości) jest po prostu drogi, niemodny i ma za mały ekran. Lud się powoli przerzuca na szajsungi by mieć większe, ładniejsze obrazki, a nie w imię jakiejś chorej androidziarskiej ideologii.

Data: 2012-03-21 14:07:46
Autor: AL
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

ja porownywalem jedynie te co maja tzw system operacyjny w srodku
Nawiasem mowiac tel z symbianem nadal mialy 15x przewage w sprzedazy niz z WP7.

[...]

a moze osoby decydujace, ktore modele maja wejsc na polski rynek to idioci, ze nie dostrzegli takiego idealu jak lumia z WP7?
A moze jednak nie idioci - tylko stwierdzili, ze jeszcze za wczesnie by wchodzic na sile z WP7 na rynek - bo za duze ryzyko, ze bedzie klapa?

[...]

a myslisz, ze marketoidzi w Apple'u co robia - spia?
Gdyby tylko wielkosc ekranu byl problemem - to mialbys najnowszego iPhona z 5" ekranem - to przeciez najmniejszy problem.
3.7-4" to IMHO wystarczajacy ekran na telefon-smartfon.
Osoby, ktore chca miec wiekszy ekran - ma wybor: 4.3,5" i potem caly tabun tabletow >= 7".

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 17:29:02
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Bo jest ich dużo i są tanie. Androida też jeszcze niedawno wyprzedzały.

[...]

Nie ideału ale to dobre telefony. I dostrzegli, bo już wszyscy operatorzy mają w ofercie.
Wcześniej nie mogli, bo Lumii nie było. Nie dotarło do ciebie, że sprzedaż w Polsce formalnie ruszyła 4 lutego roku bieżącego?

[...]

Ten najważniejszy umarł, a pozostali najwyraźniej śpią gdy im Samsung rynek zabiera.

Gdyby tylko wielkosc ekranu byl problemem - to mialbys najnowszego
iPhona z 5" ekranem - to przeciez najmniejszy problem.
3.7-4" to IMHO wystarczajacy ekran na telefon-smartfon.

Teraz to już bredzisz jak Pszemol ;)
Ajfon już przestał zachwycać, znudziło się ludziom dziubdzianie w przeglądarce internetowej na ekranie 3,5''.

Data: 2012-03-21 18:00:33
Autor: AL
W dniu 2012-03-21 17:29, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

android tez niedawno startowal (niecale 2 lata).
Symbian na rynku jest juz od dobrych paru lat - wiec nie dziwi, ze wciaz jeszcze jest obecny.
Natomiast zadziwiajace, ze klienci nie postrzegli sie na takim swietnym systemie jak WP7 - wszak mowiles, ze najmniejsza lumia to przeciez taniocha (600pln ?) - wiec co tu jesnak nie chalo.
Jak pojawil sie iPhone za > 2000pln to byly kolejki.
Lumia za 600pln z switasnymi kaflami WP7 nie budzi niestety zadnych emocji.

[...]

Okolo tygodzien temu bylem w salonie Tmobile.
Ani jednego telefonu z WP7 nie bylo - a to juz przeciez bylo ponad miesiac jak wprowadzono je na rynek.
Myslisz, ze wszystko zostalo wykupione - wlacznie z makietami?

[...]

moze w koncu dostrzega nowego konkurenta - Lumie.
Na razie chyba tez uwazaja, ze nie ma co sie spieszyc z rozwojem i ich pozycja nie jest zagrozona.

[...]

klienci ci to mowia, czy sobie sam wymysliles?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 18:29:56
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
Bo jest ich dużo i są tanie. Androida też jeszcze niedawno
wyprzedzały.
android tez niedawno startowal (niecale 2 lata).

Wg wikipedii 3,5 roku. Dlaczego znowu próbujesz mnie okłamać?

Natomiast zadziwiajace, ze klienci nie postrzegli sie na takim
swietnym systemie jak WP7

Nie mieli jeszcze okazji. No i w większości wcale ich to nie interesuje, czy co mają w tym telefonie nazywa się bada, srada czy droid.

wszak mowiles, ze najmniejsza lumia to
przeciez taniocha (600pln ?)

Popieprzyły ci się numery modeli z cenami. Nie pij tyle i nie kłam.

[...]

Wróżką nie jestem.
Mam w twoim imieniu zadzwonić do tego konkretnego salonu i zapytać?

[...]

Serio? Tak intepretujesz spadającą sprzedaż ajfona i rosnącą sprzedaż samsungów z androidami?

[...]

Nie projektuj na mnie swoich skłonności do kłamstw i fałszowania historii.

Data: 2012-03-23 00:03:11
Autor: atm
[...]

Z ciekawosci spojrzalem na zdjecia z Lumii 800 w zestawieniu z N8 i SGS2. White balance jest do niczego (chyba ze juz poprawili). Czolo kobitki po prawej wyglada jakby ja wyjeli prosto z chlodni. Zreszta cz-b fotka w prawym gornym narozniku tez mocno zaniebieszczona a i mocny
kolorowy szum widac na niebie tego zdjecia. Dziekuje, postoje.
Tym razem Nokia nie popisala sie.

Data: 2012-03-23 00:05:01
Autor: atm
[...]

Lumia 800:
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=3621&idPhone2=4240&idPhone3=3252

N9 nie wypadla lepiej, tyle ze zamiast niebieskiego dominuje rozowy:
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=3621&idPhone2=3398&idPhone3=3252

Data: 2012-03-23 00:30:15
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

A jeśli za tydzień z nowym firmware będzie dobry white balance, to do czego się w akcie desperacji jeszcze przyczepisz?

Data: 2012-03-23 00:34:43
Autor: atm
On 2012-03-23 00:30, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Moze bedzie, moze nie bedzie. Dla mnie to nie ma znaczenia. Fakt faktem, ze na dzien dzisiejszy zdjecia sa ponizej przecietnej.
Prosze Cie - jakiej desperacji? Desperacja jest rowniez karmienie watku o przypadlosciach update SGS2, ktorego sam posiadam?

Data: 2012-03-23 09:23:49
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-23 00:30, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Problem dotyczy ponoć trybu auto. Jak żeś taki wymagający fotograf, to w menu wybierz sobie rodzaj oświetlenia.

A jeśli za tydzień z nowym firmware będzie dobry white balance, to do
czego się w akcie desperacji jeszcze przyczepisz?

Moze bedzie, moze nie bedzie.

Będzie. Jak nie za tydzien to za dwa.

Dla mnie to nie ma znaczenia. Fakt
faktem, ze na dzien dzisiejszy zdjecia sa ponizej przecietnej.

Jak z każdego telefonu. Powyżej przeciętnej to może robi 808 PureView.

Prosze Cie - jakiej desperacji?

No tej które każe ci się czepiać pierdół. Nieidealne kolory na zdjęciu z telefonu to jednak trochę innej klasy problem niż telefon palący się, zawieszający, zamulający, resetujący...

Data: 2012-03-23 10:04:58
Autor: atm
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-23 00:30, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Alez ja nie chce niczego wybierac, apart w komorce to nie lustrzanka. Tutaj chce sie zdac na automatyke i otrzymac efekt co najmniej jak z SGS2.

A jeśli za tydzień z nowym firmware będzie dobry white balance, to do
czego się w akcie desperacji jeszcze przyczepisz?

Moze bedzie, moze nie bedzie.

Będzie. Jak nie za tydzien to za dwa.

Ciekaw jestem zatem dlaczego do tak wielkiej rangi podnosisz kwestie wspomniane przeze mnie lub na forum odnosnie problemow z SGS2 po update?
"Będzie. Jak nie za tydzien to za dwa."
Poki co teoretycznie trzykrotnie wydluzyli czas pracy na baterii w Lumii 800. Czy w praktyce oznacza to, ze teraz dziala zamiast 12 godzin 36 czy tez zamiast 3 dni 9 dni. Bo wiesz SGS2 pomimo obciazenia tymi paskudnymi reklamami, zjadajacymi 50% baterii chodzi pod rozsadnym obciazeniem do 3 dni...

Dla mnie to nie ma znaczenia. Fakt
faktem, ze na dzien dzisiejszy zdjecia sa ponizej przecietnej.

Jak z każdego telefonu. Powyżej przeciętnej to może robi 808 PureView.

Nie jak z kazdego. Zarowno SGS2 jak i N8 rozkladaja L800/N9 na lopatki.
iP4S tez radzi sobie sporo lepiej.

Prosze Cie - jakiej desperacji?

No tej które każe ci się czepiać pierdół. Nieidealne kolory na zdjęciu z
telefonu to jednak trochę innej klasy problem niż telefon palący się,
zawieszający, zamulający, resetujący...

Tak tak, zapomniales jeszcze wspomniec o skrzypieniu.

Data: 2012-03-23 10:39:30
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-23 00:30, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

I gdyby nie te internety, to byś nawet nie zauważył różnicy.
A mnie ludzie jakoś nie wychodzą sini na zdjęciach.

[...]

Bo to są problemy utrudniające korzystanie z telefonu.
Tymczasem minimalnie zły odcień zdjęcia to nie jest żadna drama, się naprawia guzikiem "popraw" w aparacie.

"Będzie. Jak nie za tydzien to za dwa."

Prorokiem nie jestem, nie wiem kiedy przyleci do środkowej Europy. Gotowy jest, w Singapurze i w UK już dostali.

Poki co teoretycznie trzykrotnie wydluzyli czas pracy na baterii w
Lumii 800. Czy w praktyce oznacza to, ze teraz dziala zamiast 12
godzin 36 czy tez zamiast 3 dni 9 dni.

Zależy od praktyki.

Bo wiesz SGS2 pomimo obciazenia tymi paskudnymi
reklamami, zjadajacymi 50% baterii chodzi pod rozsadnym obciazeniem do 3
dni...

I co tego, jak wszystko się w nim jebie :>

[...]

Ale widziałeś na własne oczy? I jakby ci pokazać kilka próbek, to byś bezbłędnie rozpoznał które jest które? Czy tak tylko przyklaskujesz przekolorowanym opiniom z internetów?

[...]

Przymknąłem oko na to. Drobiazg w porównaniu ze spustoszeniem jakiego dokonał robot 4.0 w twoim telefonie.

Data: 2012-03-23 11:05:54
Autor: atm
[...]

Widzialem na wlasne oczy zdjecia z Desire, dwoch modeli Defy, kilku N8, SGS, SGS2. Nie odbiegaly od tego co jest prezentowane na tej stronie wiec nie widze powodu, zeby L800/N9 byly wyjatkami.

[...]

No wlasnie w moim telefonie nie jest zle. Wiekszosc wymienionych przeze mnie usterek nie powtorzyla sie. Wzroslo jednak zuzycie energii - teraz juz 3 dni sa malo realne, dwa spokojnie.

Data: 2012-03-23 12:47:26
Autor: atm
[...]

Apropos, dzwiek juz poprawili?
http://wp7world.pl/problem-z-bateria-w-lumii-800-rozwiazany-teraz-jeszcze-dzwiek-i-aparat/
Swoja droga niezla alfe na rynek wypuscili, nabywca na dziendobry dostal sprzet, w ktorym krotko trzymala bateria, dzwiek na wyjsciu sluchawkowym do niczego i jakosc zdjec ponizej przecietnej.

"I nie wstyd ci takiego dziadostwa ludziom polecać? " ;]

Data: 2012-03-23 12:53:25
Autor: atm
[...]

Tada, alfa przechodzi w bete:
http://www.mobiletechworld.com/2012/03/02/new-nokia-lumia-800-firmware-fixes-most-of-the-issues/

Data: 2012-03-23 13:09:52
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
atm nabazgrał(a):

[...]

To jest jak z windowsem, zanim nie wyjdą conajmniej 3 serwis packi to nie ma prawa dobrze działać.

Data: 2012-03-23 15:35:55
Autor: atm
On 2012-03-23 12:53, atm wrote:

[...]

miejmy nadzieje, ze uda im sie jeszcze cos wydac zanim zwina interes ;]
http://www.engadget.com/2012/03/22/nokia-drops-another-1-000-employees/

Data: 2012-03-23 16:13:11
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

W porównaniu do telefonów które się mulą, wieszają, restartują i trzeba wyciągać baterię to super telefon.

nabywca na dziendobry
dostal sprzet, w ktorym krotko trzymala bateria, dzwiek na wyjsciu
sluchawkowym do niczego

Nie do niczego tylko do słuchania. Nie każdy ma taki słucha absolutny jak anroidziarze.

i jakosc zdjec ponizej przecietnej.

Mi jakoś nigdy nie wyszły niebieskie. (i od kiedy to SGS2 jest wzorcem przeciętności?)

Strasznie dramatyzujesz z powodu na siłę szukanych detali.

Data: 2012-03-20 19:48:12
Autor: AL
W dniu 2012-03-19 16:54, Skrypëk pisze:
[...]

Vista to bylaa akurat syf nad syfy.
Tylko czlowiek, ktory uzywa systemu do obslugi poczty... tfu outlooka, iE i zune nie potrafi tego niestety zauwazyc.

Klienci jakos wymusili na M$ downgrade z Visty do XPP i ochoczo z tej opcji korzystali.

Jak tam sprzedaz WP7 - stanela w miejscu?
Moze w koncu bedziesz dorzucal Xboxa za 1pln do telefonow z WP7 - moze wowczas sprzedaz i zainteresowanie ruszy ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 19:53:37
Autor: JoteR
[OT] ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
"AL" napisał:

Vista to bylaa akurat syf nad syfy.
Tylko czlowiek, ktory uzywa systemu do obslugi poczty... tfu outlooka, iE i zune nie potrafi tego niestety zauwazyc.

Człowiek potrafi zauważyć, że w Viście żadnego Outlooka nie było.
Linuksiarze nie, bo i skąd?

JoteR

Data: 2012-03-20 20:08:15
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 19:53, JoteR pisze:
"AL" napisał:

[...]

akurat jestem z tych co skorzystali ochoczo z downgradu
A Outlooka najczesciej dostajesz 'w prezencie' od firmy razem z pakietem Office'a. Na szczescie nie zawsze trzeba z niego korzystac.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 21:14:47
Autor: Skrypëk
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
"AL" napisał:

[...]

Na pewno nie z linusiarskich forów, na których przeczytać można tylko "vista syf! linuks super system kurwo!". A i tak wszyscy na kradzionym XP jadą.

Data: 2012-03-21 07:53:03
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 21:14, Skrypëk pisze:
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
"AL" napisał:

[...]

Szanowny kolego Skrypku. Jak napisalem - notebooka mam nabytego z Vista (T61) i z usmiechem na twaarzy i ulga downgradowalem po paru dniach uzywania do XPP (na szczescie byla taka mozliwosc).
Wiekszosc klientow robi dokladnie to samo i warunkiem czesto bylo, ze dany system musi miec mozliwosc downgradu z Visty do XPP (wiec nie tylko ja mam takie urojenia). Zreszta XPP przezyl Viste na rynku - to tez o czyms swiadczy.

A linuxa mam juz tylko na virtualnej maszynie - celem mozliwosci przeteestowania niektorych rozwiazan - na codzoen raczej juz nie uzywam.
Choc znam sporo osob co jak najbardziej uzywa i sobie chwali.

Nowa, mobilna stacje robocza (jak i stacjonarne komputery w pracy i w domu) mam juz na Win7 - i tu pochwala dla M$, ktory wzial widocznie sobie do serca uwagi uzytkownikow i zrobil OS, na ktory spokojnie mozna sie przesiasc (choc czasami potrafi wkurzyc - ale jesli da sie z tym zyc, to sie czepial nie bede).

Obawiam sie troche, czy Win8 nie bedzie znowu krokiem w tyl (pozyjemy zobaczymy) - jakos nie lubie tych 'amerykanskich' koncepcji i uszczesliwiania uzytkownikow na sile.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 11:16:57
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Urojenia masz, że klienci coś wymusili. Tymczasem korzystali jedynie z praw istniejących już wcześniej.

Zreszta XPP przezyl Viste na rynku - to
tez o czyms swiadczy.

Sporo ludzi nadal bez problemu używa fabrycznej Visty na laptopach, przyzwyczaili się i bardzo im nie brakuje drobiazgów dodanych w win7.  Nie wszyscy wymienili komputery na nowe po premierze siódemki ani nie kupili aktualizacji do win7 w promocji w karfurze po 199zł.

mam juz na Win7 - i tu pochwala dla M$, ktory wzial widocznie
sobie do serca uwagi uzytkownikow

No jak śmiesz tak mówić. Przecież to podła firma, która robi ludziom na złość w zamian że jej za to płacą. Nie to co Google, który ludziom za darmo niesie szczęście z nieba.

Obawiam sie troche, czy Win8 nie bedzie znowu krokiem w tyl

Zapomnicie w ogóle o WP7, tak będziecie zajęci gardłowaniem na wszystkich forach "win8 to syf nad syfy!"

Data: 2012-03-21 17:04:53
Autor: AL
W dniu 2012-03-21 11:16, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

jakbys bral udzial w jakimkolwiek publicznym przetargu dla instytucji - to bys sie zdziwil jakie warunki pojawialy sie w SIWZ'ach (downgrade do XP to byl niemal obowiazek).

[...]

tak, ci domowi - to owszem - nie mieli wyboru i uzywali to co im producent wcisnal (a M$ mial duze parcie na Viste i zamkniecie XP - a jednak jakos sie to mu nie udalo - co swiadczy raczej na niekorzysc Visty i potwierdzenie wczesniejszych slow).
(Nie bede wcale odkrywczy, jesli powiem, ze sa programy, ktore chodza na XP i Win7, natomiast na Viscie nie daja rady - nawet w trybie kompatybilnosci z XP).

Ci instytucjonalni (biznes i uczelni) jak najbardziej woleli downgradowac sie do XPP niz uzywac niedorobionej Visty

[...]

no uzywam i windowsów i linuxa (ostatnio wlasniwie tylko windowsa) i nie czuje sie przywiazany do jakiegokolwiek systemu operacyjnego.
I potrafie zauwazyc i dobre i zle cechy jednego i drugiego systemu - w przeciwienstwie do ciebie, ty widzisz czarno bialo, tzn :biale jest to co ja mam, a reszta czarne i syf.

Obawiam sie troche, czy Win8 nie bedzie znowu krokiem w tyl

Zapomnicie w ogóle o WP7, tak będziecie zajęci gardłowaniem na
wszystkich forach "win8 to syf nad syfy!"

jest W8 ma bazowac rowniez na kaflach - to wlasnie obawiam sie tej pseudo rewolucji na sile wpychanej przez M$ calemy swiatu.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 17:34:31
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

No i co z tego? Microsoft nie zmienił z tej okazji zasad licencjonowania.

Ci instytucjonalni (biznes i uczelni) jak najbardziej woleli
downgradowac sie do XPP niz uzywac niedorobionej Visty

Instytucjonalni lubili też downgradować nowe maszyny z XP do windows 2000, by ujednolicić ze starymi.
I nic nie musieli wymuszać, downgrade rights istniały od zawsze.

I potrafie zauwazyc i dobre i zle cechy jednego i drugiego systemu - w
przeciwienstwie do ciebie, ty widzisz czarno bialo, tzn :biale jest to
co ja mam, a reszta czarne i syf.

A kto wypisuje "vista to syf nad syfy"? Projektujesz na mnie swój własny fanatyzm.

Obawiam sie troche, czy Win8 nie bedzie znowu krokiem w tyl

Zapomnicie w ogóle o WP7, tak będziecie zajęci gardłowaniem na
wszystkich forach "win8 to syf nad syfy!"

jesli W8 ma bazowac rowniez na kaflach -

Nie na samych kaflach tylko metro. To trochę więcej zmian niż tylko kafle zamiast ikon.

Data: 2012-03-20 21:18:48
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Nie stać się na Outlooka i dorabiasz ideologię?

Klienci jakos wymusili na M$ downgrade z Visty do XPP i ochoczo z tej
opcji korzystali.

Downgrade rights istniały wcześniej niż Vista i zawsze dotyczyły tylko wersji Pro.

Jak tam sprzedaz WP7 - stanela w miejscu?

Wręcz przeciwnie. Mocno wzrosła po premierze Lumii. I jeszcze się polepszy po premierze Lumii 900, zwłaszcza w USA (bo tam operatorzy nie dostali 800).

Data: 2012-03-21 08:00:28
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 21:18, Skrypëk pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

nie, no skad - staram sie tego potwora uzywac jak najrzadziej i tylko szkoda, ze firma nie zdecydowala sie przejsc na Zimbre VMVARE (jakas niekompatybilnosc no i szefostwo) miast na Exchanga - bo moze wowczas nie musialnbym z tego korzystac.

Klienci jakos wymusili na M$ downgrade z Visty do XPP i ochoczo z tej
opcji korzystali.

Downgrade rights istniały wcześniej niż Vista i zawsze dotyczyły tylko
wersji Pro.

a ja tylko takie mialem (dlatego napisalem XPP a nie XPH)

Jak tam sprzedaz WP7 - stanela w miejscu?

Wręcz przeciwnie. Mocno wzrosła po premierze Lumii. I jeszcze się
polepszy po premierze Lumii 900, zwłaszcza w USA (bo tam operatorzy nie
dostali 800).

statystyki za luty 2012 temu przecza - no chyba ze wzrost w m-cu lutym z 0 do 2mln to jest ten skok (przy jednoczesnym sprzedazy innych systemow paredziasiat razy wiekszym).
Ale OK - zobaczymy.
Jesli kolejna generacja WP bedzie pozbawiona wad to czemu nie - slubu z zadnym OS nie bralem (a Android to na razie jedyny sensowny system po ponad 10-cio letnim uzywaniu PalmOS'a. Ponad rok z Androidem wystarczy by potwierdzic powyzsze zdanie.)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 11:07:14
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

No i co byś z tego miał poza zaspokojeniem potrzeby dziecęcego buntu przeciw MS?

[...]

No to czemu zmyślasz, że klienci coś wymusili?

[...]

Statystyki skąd? Bo na ten przykład w Polsce premiera była 4 lutego.

Jesli kolejna generacja WP bedzie pozbawiona wad to czemu nie

No przecież nie będzie widgetów, nie będzie logo robocika i nie będzie spyware z google. Same wady.

- slubu
z zadnym OS nie bralem (a Android to na razie jedyny sensowny system
po ponad 10-cio letnim uzywaniu PalmOS'a. Ponad rok z Androidem
wystarczy by potwierdzic powyzsze zdanie.)

To jeszcze gorsze wyznanie niż te dotychczasowe, że potrzeba aż miesiąca by go polubić.

Data: 2012-03-21 17:14:28
Autor: AL
W dniu 2012-03-21 11:07, Skrypëk pisze:

[...]

skoro obracasz sie w tzw 'low-endzie' i ludziom wciskasz same low-endowe produkty (obecnie z WP7) - to i nie wiesz co sie dzieje w firmach czy roznych instytucjach.

[...]

popatrz w swoich wiadomosciach 'Wyslane' - sam je tu przytaczales parenascie dni temu.

Jesli kolejna generacja WP bedzie pozbawiona wad to czemu nie

No przecież nie będzie widgetów, nie będzie logo robocika i nie będzie
spyware z google. Same wady.

bedzie za to filtracja M$ - oczywiscie w imie dobra uzytkownika:
http://simblog.pl/wp7-sledzi-swoich-uzytkownikow-na-kazdym-kroku-i-nawet-o-tym-nie-informuje
[...]

przejscie na nowy system zawsze budzi obawy: przenoszenie danych, znalezienie odpowiednikow aplikacji dotad uzywanych oraz pewne rozwiazania sprzetowe.

WP7 nie spelnilby tych zalozen juz na samym starcie - wiec w obecnej formie nawet szans by nie mial by go nawet rozwazac.
Na chwile obecna uwazam, ze Symbian badz iOS ma wieksze mozliwosci niz WP7 - z mojego punktu widzenia (ty potrzebujesz do zycia xbox live - wiec, no coz .... ;)
Widocznie masz sporo czasu na granie, skoro klienci omijaja twoj sklepik z lumiami :-P

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 17:41:16
Autor: Skrypëk
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

W tej chwili obracam się dla sportu wśród kłamców i fałszerzy historii jak ty. Wyjaśnij niby co klienci wymusili z okazji Visty albo skończ kłamać.

[...]

Ja przytaczałem wzrost w lutym z 0 do 2 mln?

[...]

To jest nieprawda.

[...]

To widać po tym jakiej sraki dostajecie na widok reklam nowych telefonów. Tylko nie wiem po co to panika, skoro nikt was do kupna nie zmusza. Boicie się, że Nokia wam tego androida zabierze?

WP7 nie spelnilby tych zalozen juz na samym starcie

Ależ milionom ludzi spełnia i nie czują potrzeby babrania się w androida. I nie przeszkadza im również brak darmowego Angry Birds, które dla androidziarzy zdaje się być kluczowym elementem smartfona.

Data: 2012-03-21 08:44:54
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
AL nabazgrał(a):

[...]

Po SPxx zaczeła podobno nawet dobrze działać bo zbliżyła się już do jakości W7.

Tylko czlowiek, ktory uzywa systemu do obslugi poczty... tfu outlooka,

Ja używam OE i uważam że nie ma lepszego czytnika dla normalnego użytkowania. Oczywiście trzeba go dopieścić ale działa rewelacyjnie, żałuję że nie ma OE na W7.

Data: 2012-03-21 11:08:46
Autor: Skrypëk
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
AL nabazgrał(a):

[...]

Nie zasługujesz na smartfona. Jesteś zbyt mało alternatywny.

Data: 2012-03-21 11:28:42
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skrypëk nabazgrał(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
AL nabazgrał(a):
[...]

I kto to mówi ...

Data: 2012-03-21 11:40:49
Autor: Skrypëk
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
AL nabazgrał(a):
[...]

Androidziarze to mówią.

A wiesz w ogóle co to za program ten przez ciebie wypomniany?

Data: 2012-03-21 11:47:05
Autor: Chris
[...]

Ale o co chodzi bo coś bełkoczesz ....

A wiesz w ogóle co to za program ten przez ciebie wypomniany?

Ja wiem a ty  ??

Data: 2012-03-21 11:58:56
Autor: Skrypëk
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Że nie wolno na tej grupie przyznawać się do używania ormalnych popularnych produktów jak IE i OE, bo to znaczy że się nie znasz i dostajesz -200 punktów do respektu i karmy. Nie wolno chwalić produktów MS a już szczególnie Visty, bo to oznacza że opłacanym agentem jesteś.

Zagadką natomiast jest, dlaczego android - mainstreamowy już i masowy jak telewizja dla proli - nadal uznawany jest za coś "hip" i alternatywnego.

A wiesz w ogóle co to za program ten przez ciebie wypomniany?

Ja wiem a ty?

No używam to wiem.

Data: 2012-03-21 12:09:38
Autor: Chris
[...]

Jak dla mnie OE jest rewelacyjny ale już Live Mail jest zwalony jeśli chodzi o obsługę grup dyskusyjnych, było dobrze to namieszali .
Nie wiem czemu ale Live Mail mi co jakiś czas skakał z obciążeniem procesora do 100% i to w regularnych odstępach. Na nowym systemie (nowy sprzęt nowy W7 64bit) niby już tego nie było po 2 dniach starań nie dałem rady i poszedł do kosza za duża kobyła i za mało żeczy można ustawić po swojemu albo jest to problematyczne.

Co do Androida to używam dla tego że potrzebuję mieć dostęp do internetu i stron www a na razie tylko Android daje mi możliwość w miarę komfortowej pracy na względnie dużym wyświetlaczu 4.3"

Data: 2012-03-21 12:29:20
Autor: Skrypëk
Chris <spam@spam.net> wrote:
Co do Androida to używam dla tego że potrzebuję mieć dostęp do
internetu i stron www a na razie tylko Android daje mi możliwość w
miarę komfortowej pracy na względnie dużym wyświetlaczu 4.3"

Czyli w dupie masz te wszystkie rzekomo cudowne właściwości androida i wybrałbyś ajfona gdyby miał większy ekran, albo jakieś HD7 lub Titana, gdyby było gdzie je obejrzeć.

Wyręczając androidziarzy: nie zasługujesz na smartfona, nie znasz się, wystarczy ci zwykły dumbmfon, skoro nie kukasz romów.

Data: 2012-03-21 12:53:21
Autor: Chris

Chris <spam@spam.net> wrote:
[...]

Marka mi obojętna, dalej mam w szufladzie PDA z WM6 tylko że to już nie ta epoka ale w Monopoly grało się super :)

Wyręczając androidziarzy: nie zasługujesz na smartfona, nie znasz się, wystarczy ci zwykły dumbmfon, skoro nie kukasz romów.

Sorry ... znam się .. :) a potrzebuję wygodne narzędzie do pracy i na razie tylko telefony z androidem dają mi taką możliwość.

Data: 2012-03-21 13:32:01
Autor: Skrypëk
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
[...]

Nie tylko telefony z androidem mają ekrany 4,3'' lub większe.

Ale że ajfony po tylu latach mają nadal jedynie 3,5'' to już w ogóle żal.pl
Jak już tak naprawdę nie mieli pomysłu na "piątkę", to mogli chociaż  zrobić 4XL i by sprzedaż była amejzing a nie dropping.

Data: 2012-03-21 13:53:41
Autor: Chris
[...]

Z ciekawości pokaż inne .. :)  i nie chodzi mi o stary Windows Mobile bo już troszkę zalatuje z niego starością.

Ale że ajfony po tylu latach mają nadal jedynie 3,5'' to już w ogóle
żal.pl Jak już tak naprawdę nie mieli pomysłu na "piątkę", to mogli
chociaż  zrobić  4XL i by sprzedaż była amejzing a nie dropping.

Długo się zastanawiałem czy może jednak iphona ale zwyciężyła właśnie wielkość ekranu, no i iphon nie ma flasha.

Data: 2012-03-21 16:09:25
Autor: Skrypëk
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Z ciekawości pokaż inne .. :)

Znam tylko HTC HD7, Titan, Titan II, Lumia 900 i jakieś Samsungi Ale ten ostatni ma  nazewnictwo i dostępność są ostro zamotane, największy to chyba Focus S sprzedawany w amerykańskim AT&T.
Nie wiem jak z innymi systemami, czy są modele większe niż 4''.

Nie bój, androidowi też zabiorą.

Data: 2012-03-21 18:40:01
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
W dniu 2012-03-21 16:09, Skrypëk pisze:
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

To dalej aktualne ? bo nie mam do czynienia z WP .. skończyłem na WM6

brak polskiej wersji językowej i słownika dla Windows Phone 7
brak polskiej wersji sklepu z aplikacjami dla Windows Phone 7

[...]

Nie zabiorą, co najwyżej nie będzie nowych wersji.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-03-21 19:31:53
Autor: Skrypëk
Chris <spam@spam.de> wrote:
[...]

Z WM toto nie ma nic wspólnego.

brak polskiej wersji językowej i słownika dla Windows Phone 7
brak polskiej wersji sklepu z aplikacjami dla Windows Phone 7

Nieaktualne jak większość narzekań.
Tymczasem mobilny IE9 jest chyba obecnie najszybszą przeglądarką mobilną (och jak się androidziarze zesrają zaraz).

[...]

Nic to nie pomoże, jak stara wersja przestanie nowe strony otwierać.

Data: 2012-03-21 15:10:00
Autor: ALEX MR
W dniu Śr 21 03 2012 8:44, Chris pisze:

Ja używam OE i uważam że nie ma lepszego czytnika dla normalnego
użytkowania. Oczywiście trzeba go dopieścić ale działa rewelacyjnie,
żałuję że nie ma OE na W7.

Windows Live Mail sprawdziłeś?

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-03-21 15:17:11
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
ALEX MR nabazgrał(a):

[...]

Tak, niestety to już nie to samo, miało być podobnie a wyszło straszne gówno :( parę rzeczy jest dobrych i poprawionmych ale sporo (większość) spieprzona, i niestety tyczy to obsługi list dyskusyjnych bo sam mailer jest OK. Do tego nie znalazłem obsługi sig-ów nie mam pojęcia gdzie to ukryli, tak samo pisanie pod cytatem o ile pamiętam to WLM uparcie chciał pisać nad ...

Data: 2012-03-21 15:56:03
Autor: Skrypëk
ALEX MR <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote:
[...]

WLM nie nadaje sie zupełnie do grup dyskusyjnych, ta funkcjonalność została komplenie zepsuta.

Data: 2012-03-21 20:25:12
Autor: Mark
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> w wiadomości news:jkc0tn$5nc$1inews.gazeta.pl
napisał(a):
Ja używam OE i uważam że nie ma lepszego czytnika dla normalnego użytkowania. Oczywiście trzeba go dopieścić ale działa rewelacyjnie,
żałuję  że nie ma OE na W7.
Można używać Windows Mail z Visty (jest to praktycznie to samo co OE) - nie mylić Windows Live Mail.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2012-03-22 08:26:12
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Mark nabazgrał(a):

napisał(a):
[...]

Powiedz mi jeszcze jak wygląda sprawa grup dyskusyjnych, czy automatycznie wstawia znacznik odpowiedzi pod postem czy uparcie na górze ??

Data: 2012-03-22 11:00:07
Autor: Skrypëk
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Mark nabazgrał(a):

napisał(a):
[...]

Ma opcję wstawianie na dole.
Tylko że:
- by działał w win7 trzeba kraść pliki z Visty
- wygląda wstrętnie ta karykatura OE
- uwielbia generować błędy w mshtml.dll

Data: 2012-03-22 11:48:20
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skrypëk nabazgrał(a):

Mark nabazgrał(a):
napisał(a):
[...]

Czyli znowu protezxa :(  było dobrze to popsuli :)

Data: 2012-03-22 12:34:06
Autor: J.F
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
Skrypëk nabazgrał(a):
[...]

Panowie, o czym wy tu .....  OE jest passe, nie supportowany, wkrotce zaniknie.
Windows Mail jest podobnie passe. Teraz kroluje Windows Live Mail.

A do newsow to on pasuje jak wol do karety. To juz nawet proteza nie jest - litania bledow bylaby za dluga na TG.
Ech, patrze i widze jak 20 lat rozwoju informatyki poszlo sie j.....

Ale coz - MS zaliczy pare lat narzekania, a potem bedzie mogl spokojnie sprzedawac nowe lepsze wersje przez kolejne 20 lat :-)

J.

Data: 2012-03-22 19:49:33
Autor: Mark
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> w wiadomości
news:4f6af846$0$26444$c3e8da3$fe7f15f4news.astraweb.com napisał(a):
- wygląda wstrętnie ta karykatura OE
Przesada.

- uwielbia generować błędy w mshtml.dll
Jakieś bzdury. U mnie działa bez problemów.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2012-03-22 20:31:03
Autor: Skrypëk
Mark <tenchi@pnet.pl> wrote:
[...]

A u mnie nie chce.
I nie bzdury, bo problemy WM vs. IE9 to znana atrakcja.

Data: 2012-03-22 11:11:45
Autor: Waldek Godel
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Dnia Thu, 22 Mar 2012 08:26:12 +0100, Chris napisa(a):

Powiedz mi jeszcze jak wyglda sprawa grup dyskusyjnych, czy automatycznie wstawia znacznik odpowiedzi pod postem czy uparcie na grze ??

Jak kogo zdecydowanie przerasta uycie Pierdziptaka czy Dialoga, to zawsze
mona uy CTRL+END.
Jeszcze s tajemne ustawienia w TOOLS|OPTIONS|ADVANCED.
A jak ju wszystko przeronie, zawsze mona uy narzdzia, np. takiego:
http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Pawe "robbo" Kamiski aka Jan

Data: 2012-03-22 12:19:50
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Waldek Godel nabazgra(a):

[...]

Ptaszka uywam w domu ale nie pasuje mi do koca wygoda programu, nie potrzene mi takie kobyy :)

Jeszcze s tajemne ustawienia w TOOLS|OPTIONS|ADVANCED.
A jak ju wszystko przeronie, zawsze mona uy narzdzia, np. takiego:
http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

Mam z OE , bez tego nie da si pracowa na tym :) i to jest najleszy pakiet dla mnie OE + OPT

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2012-03-22 23:38:22
Autor: atm
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skrypek, tak na poprawienie humoru:
http://forum.android.com.pl/f167/problemy-z-sgs2-po-update-do-ics-152688/
Niestety u mnie ficzer polegajacy na grzaniu sie telefonu nie dziala, musze napisac do Samsunga, ze cos skopali.

Data: 2012-03-23 00:30:49
Autor: Skrypk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

To nie jest smieszne, to jest przykre jak sie ludzie dali wmanewrowac w te niedorobione przereklamowane Szajsungi za zlotwkie z kontraktem na dwa lata ;)
Tymczasem Nokia sie nie pali podczas ladowania i klawiatura dziala swietnie.

Data: 2012-03-23 00:37:13
Autor: atm
On 2012-03-23 00:30, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

te niedorobione przereklamowane Szajsungi za zlotówkie z kontraktem na
dwa lata ;)
Tymczasem Nokia sie nie pali podczas ladowania i klawiatura dziala
swietnie.

Eeeee, no nie badz taki hej do przodu. Ficzer zwiazany z grzaniem jest coraz popularniejszy. WP, zeby nie zostawac w tyle tez bedzie musial dolaczyc ;]
http://applefobia.blox.pl/2012/03/Grzalka-i-wachlarz.html

Data: 2012-03-23 09:41:10
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-23 00:30, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

wmanewrowac w te niedorobione przereklamowane Szajsungi za zlotówkie
[...]

To ani ficzer ani bug. To po prostu niewłaściwe użytkowanie. A z "artykułu" wynika, że urządzenie doskonale się przed nim broni.

A prawidłowo robi np. ta pani: http://www.youtube.com/watch?v=rIrvamOXqxs

Data: 2012-03-23 10:48:23
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skrypk nabazgral(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Eksplodujaca-komorka-zabila-farmera,wid,12583639,wiadomosc.html?ticaid=1e243
Indyjski farmer odnisl powazne obrazenia w nastepstwie ktrych zmarl po tym, jak jego Nokia 1209 wybuchla podczas prowadzonej przez niego rozmowy - poinformowal serwis Times of India.

http://www.egospodarka.pl/26339,Wybuchajace-baterie-BL-5C-w-telefonach-Nokia,1,15,1.html
Wybuchajace baterie BL-5C w telefonach Nokia
W Polsce zanotowano pierwszy przypadek eksplozji baterii pochodzacej z wadliwej serii BL-5C montowanej w telefonach komrkowych Nokia - podaje "Dziennik Polski".
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Kobieta_poparzona_przez_wybuchajaca_baterie_Nokii-1130.html
Wypadek mial miejsce podczas ladowania aparatu. Bateria eksplodowala, nadpalajac dywan i fragment parkietu. Na szczescie nikomu nic sie nie stalo - opisuje swj przypadek jeden z dziennikarzy "Dziennika Polskiego", ktrego telefon mial awarie.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2012-03-23 11:44:17
Autor: Skrypk
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypk nabazgral(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

A jakies swiezsze przypadki niz 2007? Wtedy to i laptopy Sony wybuchaly.

Data: 2012-03-23 12:26:29
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skrypk nabazgral(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypk nabazgral(a):
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]
kia,1,15,1.html Wybuchajace baterie BL-5C w telefonach Nokia
[...]

Cytuje:
"Tymczasem Nokia sie nie pali podczas ladowania i klawiatura dziala
swietnie."

Nic nie bylo o modelu oraz o dacie :)

ps. mj Sony tez sie grzal do pki nie poczul rury odkurzacza :) od tego czasu znowu jest OK.

Data: 2012-04-03 16:47:16
Autor: atm
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Po pierwszych testach odnioslem wrazenie, ze telefon znacznie gorzej radzi sobie z zarzadzaniem energia. Wydaje sie jednak, ze po update
system potrzebowal kilku ladowan do kalibracji odczytu baterii.
Obecnie chodzi bez ladowania 3 doby i 5h. Pozostalo jeszcze 19%, zatem
jest szansa ze dociagnie do pelnych 4 dob.
Fakt, ze ostatnio malo uzywam telefonu:
-ekran: 2h 35min
-wifi: ok 1h
-kilkanascie smsow
-rozmowy glosowe 1h
-instalacja updateow kilku aplikacji
-filmiki z youtube ok 25min

Data: 2012-04-03 17:47:16
Autor: Skrypk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Wifi, esemesy i okazjonalne rozmowy to drobiazgi. Najwiecej pradu ciagnie non-stop wlaczone 3G. Wylaczenie transmisji danych wydluza czas pracy baterii trzykrotnie (tylko po co wtedy smartfon ? :P )
Znajomy z SGS2 biega z wlaczonym non-stop 3G i wylaczonymi WiFi. Na 2.3.5 wyciagal raptem dwie doby (wiec te twoje trzy dni to jakies oszukane).
Nie wiem czy mu sie skrcilo w 4.0.3, bo dopiero co zainstalowal za moja namowa (nawet nie wiedzial ze takie cos jak ICS wyszlo). Liczylem na to, ze cos mu sie popieprzy po aktualizacji i bede mial ubaw, ale niestety wszystko mu dziala.
Ponoc jeszcze teraz przylecial jakis update firmwaru z Szajsunga nota bene.

Data: 2012-04-03 18:18:57
Autor: atm
On 2012-04-03 17:47, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie wiem czy mu sie skrócilo w 4.0.3, bo dopiero co zainstalowal za moja
[...]

No tak, najpierw wieszam psy na update a teraz koloryzuje czas pracy.... ;P
Dobrze, ze wspomniales o 3G: transmisje danych po sieci mam wylaczona ale tryb pracy sieci ustawiony jest na automatyczny GSM/WCDMA.

Data: 2012-04-03 20:10:06
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
No tak, najpierw wieszam psy na update a teraz koloryzuje czas
pracy.... ;P Dobrze, ze wspomniales o 3G: transmisje danych po sieci
mam wylaczona

I dlatego ci działa aż trzy dni. Ale telefon z wyłączoną transmisją danych to nie smartfon - gdybyś poprawnie używał, to jak każdy inny trzymałby tylko dobę. :P
I do tego się już każdy przyzwyczaił, że smartfony się podłącza co noc do ładowarki i nie oczekuje cudów. Problem jest przereklamowany dla osób które sypiają w miejscach z dostępem do prądu elektrycznego (tak, nie znam się na mobilności, bo w lesie nie sypiam).

Data: 2012-04-03 20:48:31
Autor: atm
On 2012-04-03 20:10, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Jakie to szczescie, ze nie mam iP4, ktory trzeba odpowiednio trzymac czy tez innego telefonu, ktory powinno sie odpowiednio uzywac... ;]
Jak ja lubie ta swobode.
Mowiac powaznie nie widze w moich zastosowaniach realnego powodu, zeby miec caly czas wlaczone dane pakietowe. Jak sam zauwazyles zre to znacznie wiecej pradu, na codzien nie uzywam komunikatorow, prognoza pogody aktualizowana co godzine tez mi nie jest potrzeba. Zas w momencie gdy chce miec dostep do sieci wlaczam dane pakietowe i po sprawie.

[...]

Dla mnie ladowanie ogolnie rzecz biorac tez nie jest problemem. Laduje przewaznie co dwa dni.

Data: 2012-04-03 21:43:37
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-03 20:10, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

A to ciekawe co ty mówisz, wiesz? Bo zrobiłeś z nienajgorszego smartfonu jakąś offline popierdółkę ze słownikami i zasłaniasz się jakąś swobodą, której mi odmawiasz jeden z drugim. Bo mi nie wolno powiedzieć, że mam w dupie jakieś słowniki, że mi smartfon służy do tego do czego zawsze służył z definicji: dzwonienia, poczty i kalendarza synchronizowanych z serwerem (na bieżąco a nie dwa razy dziennie) i internetu. Bo stado skretyniałych androidziarzy sie zlatuje i wmawiają mi, że nie zasługuję na smartfona. Bo jakieś gremium androidowych lemingów sobie uroiło, że smartfony teraz służą do czego innego (bo tuningowanie androida ogłoszono AMEJZING).
I jeszcze jeden z drugim będzie pierdolił, że smartfon używany jako smartfon (z definicji) smartfonem nie jest, a jego offline popierdółka z fart-appsami jest smartfonem.  Co za banda psychopatów. kyrje elejson.

Mowiac powaznie nie widze w moich zastosowaniach realnego powodu, zeby
miec caly czas wlaczone dane pakietowe.

Jakby to ujęli androidziarze: masz amatorskie, gówniarskie zastosowania, nie ogarniasz smartfonów. Powinieneś sobie kupić Ipod Touch i tam instalować sobie swoje słowniczki i inne pierdy.

Zas w
momencie gdy chce miec dostep do sieci wlaczam dane pakietowe i po
sprawie.

Bosze..
Kupić smartfona za dwa tysiące by internet na nim włącząć raz na parę godzin i czasem robić z niego pendrajwa - that's so fucking gay.

Data: 2012-04-03 22:10:43
Autor: atm
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-03 20:10, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Alez Ty masz traume z tymi telefonami. Uzywam jak mi sie podoba, instalujac aplikacje wg wlasnego uznania, korzystam z internetu albo i nie i innym guzik do tego. Zauwaz, ze nigdy w swoich wypowiedziach nie forsowalem pogladu, ze Android jest jedynym rozsadnym rozwiazaniem. Co wiecej, w ktoryms z tematow powyzej przyznalem iz dla osoby pytajacej WP moze byc rozsadniejszym rozwiazaniem. Znam wady i mocne strony kilku systemow, wiekszosc organoleptycznie, WP jeszcze nie mialem i poki co nie zanosi sie na zmiane, gdy poznalem ograniczenia tego systemu. Na chwile obecna NIE JEST TO SPRZET DLA MNIE. Koniec kropka. Obecnie tylko Android na lepszym telefonie z wiekszym ekranem spelnia moje oczekiwania, czy masz z tym problem?
Od lat mialem jakiegos palmtopa, pozniej do kompletu doszla komorka i troche za duzo tego sie robilo. Smarfon rozwiazal ten problem. SGS2 na dzisiaj jest dla mnie najlepszym wyborem, a ze zawsze znajdzie sie jakas wada? Coz, nie ma sprzetu idealnego zarowno jesli chodzi o przypadlosci techniczne jak i filozofie systemu.
Stworzyles sobie "onych" w postaci androidziarzy, ktorzy chca wteptac w ziemie Twoja Lumie. Dla mnie to obojetne jakiego producenta bedzie to sprzet i jakim systemem bedzie napedzany. Wazne, zeby dzialal tak jak ja chce.

Data: 2012-04-03 22:34:43
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-03 20:10, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie traumę z telefonami tylko z ubaw z palmiarzami, którzy próbują światu wmówić, że smartfony służą do dłubania w systemie i słownikach.

Uzywam jak mi sie podoba,
instalujac aplikacje wg wlasnego uznania, korzystam z internetu albo i
nie i innym guzik do tego.

No masz prawo używać kiepskiego smartfonu jak palma. A ja mam prawo z tego szydzić.

Obecnie tylko Android na lepszym telefonie z wiekszym ekranem spelnia
moje oczekiwania, czy masz z tym problem?

Ale trzeba było od razu mówić, że ty nie potrzebujesz smartfona. Uniknęlibyśmy niepotrzebnych nieporozumień.

Od lat mialem jakiegos palmtopa, pozniej do kompletu doszla komorka i
troche za duzo tego sie robilo. Smarfon rozwiazal ten problem. SGS2 na
dzisiaj jest dla mnie najlepszym wyborem,

No teraz to się układa w spójną całość. SGS2 się nadaje dla ludzi niewymagających porządnego smartfona, których zadowala nieudana hybryda telefonu z palmem.

Stworzyles sobie "onych" w postaci androidziarzy, ktorzy chca wteptac
w ziemie Twoja Lumie.

Nie moją Lumię, tylko mnie. Za to że chcę mieć dobry smartfon a nie jakieś niewiadomoco nieudolnie udające telefon i palmtop w jednym. I każdego, kto ośmieli się stwierdzić, że android wcale nie jest najlepszym systemem na smartfony. Bo przecież nigdy nie był: w czasach gdy cały świat przerzucał się na ajfona - wówczas najlepszy i najwygodniejszy smartfon - android był popierdółką niepotrafiącą nawet into EAS. No i do dzisiaj jedynie nadgania, bo za dużo by chciał robić naraz.

Data: 2012-04-03 22:40:13
Autor: atm
[...]

Tak tak Skrypek, najwazniejsze jest byc przekonanym co do swojej wiary. Zatem zycze Ci wielu niezapomnianych chwil z Balmerem... przepraszam - z WP i milej nocy :]

Data: 2012-04-03 22:46:00
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

i nie dać palmiarzom wmawiać sobie głupot na temat smartfonów.

Data: 2012-04-03 18:20:36
Autor: atm
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia

wszystko mu dziala.
Ponoc jeszcze teraz przylecial jakis update firmwaru z Szajsunga nota bene.

Dzieki za info o aktualizacji, wlasnie zaciagam, jakas mala paczka 11MB

Data: 2012-04-03 19:17:57
Autor: atm
[...]

Po update antywirusa skanowanie przebiega bez problemu.

ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia