ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia

Data: 2012-03-18 16:51:46
Autor: Skryp雓
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
atm <_@vp.pl> wrote:
Musze przyznac, ze zaraz po instalacji mam mieszane uczucia:

1. Sama instalacja bezproblemowa - instalowalem na wczesniejszy
system. 2. Zaraz po instalacji sprawdzilem kilka pierwszych z brzegu
aplikacji, w tym aparat. Uruchamial sie, wyswietlala sie na krotko informacja o
skanowaniu mediow po czym aplikacja zamykala sie. Dzialo sie tak za
kazdym razem wiec moge powiedziec, ze aparat byl bezuzyteczny.

3. Podlaczane do PC w trybie storage czasem dzialalo bez problemu a w
innych momentach wyswietlenie karty sd i pamieci wewn trwalo bardzo
dlugo, po kilku minutach rezygnowalem.

4. Po tych pierwszych kwiatkach zdecydowalem sie na wykasowanie
wszystkiego i czysty start. Pierwsze uruchomienie i.... moim oczom
ukalaz sie "sliczny" TouchViz z tapeta ktora ma za zadanie
zaprezentowac chyba kazdy z dostepnych kolorow w 16M gamie. Nie wiem
dlaczego producenci na sile wpychaja swoje launchery. Z przyjemnoscia
przywitalbym oryginalny Googla.

5. Po pierwszym uruchomieniu zaczalem instalowac programy via wifi. Po
ktoryms wlaczeniu/wylaczeniu wifi przycisk zrobil sie szary i przestal
reagowac. Kiedys ta przypadlosc pojawiala sie od czasu do czasu na
starym SGS po czym zniknela po ktoryms update. Jesli Samsung
przywrocil ficzer zawieszajacego sie wifi to musze im za to
serdecznie podziekowac. Mam jednak nadzieje, ze to wystapilo raz i
wiecej sie nie powtorzy. 6. Mialem nadzieje, ze bedzie mozliwosc odpalenia aparatu z ekranu
zabezpieczonego wzorkiem, poki co nie znalazlem takiej opcji. Byc moze
oslabiloby to zabezpieczenia. W kazdym razie szkoda.

7. Po przeinstalowaniu wszystkiego uruchomilem skaner antywir (Dr. Web
light). Zablokowalem ekran z dzialajacym skanerem; po kilku minutach
wlaczylem ekran, skaner nadal mielil, za to telefon zaczal nieco
mulic. Przy nastepnej proble odblokowaniu ekranu - lipa. Wyswietlal
sie ekran wzorka jednak nie zdzialal dotyk. Sprobowalem zrestartowac
telefon z menu dostepnego pod guziekiem Power. Owszem, wyswietlilo sie, tyle, ze
nie dalo sie wybrac odpowiedniej opcji poniewaz dotyk nadal nie
dzialal. Skonczylo sie wyjeciem baterii.

No po prostu super system ten caly android.

Data: 2012-03-19 00:55:27
Autor: atm
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia

No po prostu super system ten caly android.

Wiedzialem, ze sobie nie odmowisz tej przyjemnosci skomentowania ;P
Mozesz mi podeslac do testow telefon z WP - gwarantuje, ze szybko stworze podobna liste. Moze nawet dluzsza biorac pod uwage to co juz wymieniono we wczesniejszym zestawieniu ilustam drawbackow.

Co do ICSa dorzucilbym jeszcze:
- czasem jest problem z odblokowaniem wzorkiem, zamiast laczyc punkty sa one niejako klikane co w konsekwencji wyswietla info o blednym wzorku. Mialem nadzieje, ze takie rzeczy usuna. No niestety rozczarowalem sie.
-odnosze wrazenie, ze telefon ciagnie wiecej pradu (Samsung chyba podpatrzyl konkurencje i nie chcial zaostawac w tyle...)
W trybie uspienia jest ogolnie ok, jednak gdy telefon jest uzytkowany
wydaje mi sie, ze poziom spada znacznie szybciej.

Data: 2012-03-19 11:30:22
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
No po prostu super system ten caly android.

Wiedzialem, ze sobie nie odmowisz tej przyjemnosci skomentowania ;P
Mozesz mi podeslac do testow telefon z WP - gwarantuje, ze szybko
stworze podobna liste.

Podobnej na pewno nie stworzysz. 呕adne takie dziwactwa typu wieszanie, restartowanie i wyci膮ganie baterii na znanych mi telefonach z WP nie wyst臋puj膮.
A tu przecie偶 nie jaki艣 byle szmelc, tylko przenaj艣wi臋tszy SGS2 z ub贸stwianym androidem.

Data: 2012-03-19 12:46:57
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skryp毛k nabazgra艂(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Bo po prostu nie poprawiaj膮 tylko ka偶膮 si臋 cieszy膰 tym co jest a to 偶e s膮 dziury i b艂臋dy to ju偶 ich nie interesuje.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Data: 2012-03-19 12:58:56
Autor: Skryp毛k
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skryp毛k nabazgra艂(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Bo po prostu nie poprawiaj膮

Nie wiesza i nie psuje si臋, bo nie poprawiaj膮? Trolluj hardziej.

Data: 2012-03-19 13:15:49
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skryp毛k nabazgra艂(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
Skryp毛k nabazgra艂(a):
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Mi te偶 Android si臋 nie wiesza ale waro mie膰 mo偶liwo艣膰 zmiany na lepsze ...

Data: 2012-03-19 13:36:40
Autor: atm
On 2012-03-19 12:58, Skryp毛k wrote:
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skryp毛k nabazgra艂(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Tak, Google to potwierdza ;]
http://forums.create.msdn.com/forums/t/87576.aspx
http://tinyurl.com/724gwyk
Naprawde wierzysz, ze to jest idealny pod kazdym wzgledem system?

Data: 2012-03-19 16:40:43
Autor: Skryp毛k
On 2012-03-19 12:58, Skryp毛k wrote:
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skryp毛k nabazgra艂(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Co potwierdza?
To w tym w膮tku to problem z aplikacj膮 HTC Sound Enhancer do艂膮czan膮 do Mozart贸w. Firma HTC naprawi艂a problem wycofuj膮c t臋 aplikacj臋 z Marketu ;)

http://tinyurl.com/724gwyk
Naprawde wierzysz, ze to jest idealny pod kazdym wzgledem system?

No naprawd臋 nie ma takich dramat贸w jakie ty opisujesz z SGS2.

Data: 2012-03-19 16:50:20
Autor: atm
On 2012-03-19 12:58, Skryp毛k wrote:
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skryp毛k nabazgra艂(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Poczekaj, gdy po jakims sensownym update kupie sprzet z WP 8-9 nieomieszkam wrzucic tutaj odpowiedniej listy :]

Data: 2012-03-19 16:56:05
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale napiszesz co艣 z sensem czy przekleisz z jakiego艣 androidziarskiego forum dla nastolatk贸w kalumnie w stylu "nie ma wid偶et贸w!"?

Data: 2012-03-19 17:00:07
Autor: atm
On 2012-03-19 16:56, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

To jest sformulowanie w dokladnie w Twoim stylu: Android jest brzydki i nie ma kafli, ktore sa mistrzostwem swiata.

Data: 2012-03-19 20:16:23
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 16:56, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie. To jest sformu艂owanie z linkowanej przez ciebie recenzji, w kt贸rej dziecko na li艣cie wad napisa艂o "brak widget贸w". R贸wnie dobrze mog艂o napisa膰 "brak logo z robocikiem".
A 偶e android wygl膮d ma nieciekawy, niesp贸jny i brzydki to ustalono ju偶 dawno.
Ale do stabilno艣ci wracaj膮c: Pszemol ma jednak racj臋, 偶e ajfon sobie po prostu mo偶e pozwoli膰 na niewyci膮galn膮 bateri臋, bo nie jest ten "ficzer" konieczny jak Samsungach. Brak klapki powinien by膰 raczej uznawany za zalet臋, a konieczno艣膰 jej u偶ywania powinnna si臋 tych twoich cudownych gimbusiarskich listach znale藕膰 po艣r贸d "wad dyskwalifikuj膮cych" jak to sobie cudnie nazywasz.

Data: 2012-03-19 20:35:23
Autor: atm
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 16:56, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Jest takie przyslowie: pies szczeka a karawana idzie dalej. Bez urazy.
Nie chce mi sie z Toba kopac pod stolem ani wracac do przepychanek na argumenty rodem z lat 80/90 gdy szczytem techniki byly Atari i Commodore. Ciesze sie, ze tyle radosci daje Ci WP, mam nadzieje ze tak pozostanie. Ja poki co pozostane przy tym skrzypiacym i zawieszajacym sie Samsungu oraz Nokii niewiemjakiej N8. To czego sie do tej pory dowiedzialem o WP skutecznie mnie powstrzymuje przed przesiadka, ale moze w przyszlosci sprobuje. Z mojej strony EOT w temacie przepychanek.

Data: 2012-03-19 21:50:28
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 16:56, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

I nie wstyd ci takiego dziadostwa ludziom poleca膰?

Data: 2012-03-19 20:36:54
Autor: Michal Tyrala
 On 2012-03-19 16:56, Skryp雓 wrote:
> Ale napiszesz co z sensem czy przekleisz z jakiego androidziarskiego
> forum dla nastolatk體 kalumnie w stylu "nie ma wid縠t體!"?

 To jest sformulowanie w dokladnie w Twoim stylu: Android jest brzydki i  nie ma kafli, ktore sa mistrzostwem swiata.

Musisz to cos dokarmiac? :/
--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-03-19 00:57:27
Autor: atm
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia

No po prostu super system ten caly android.

To pierwsza strona z brzegu:
http://wmpoweruser.com/tons-of-mango-issues-being-reported/

Data: 2012-03-19 11:35:15
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
No po prostu super system ten caly android.

To pierwsza strona z brzegu:
http://wmpoweruser.com/tons-of-mango-issues-being-reported/

No i tylko pierwsze brzegu - znikaj膮ca klawiatura - to faktyczny problem wystepuj膮cy ongi艣 u wszystkich, naprawiony ju偶.
Reszta to drobiazgi jakiego艣 konkretnego szajsunga lub HTC.
Ale co z tego, 偶e w WP kiedy艣 pobito murzyna, gdy SGS2 z najnowszym androidem do u偶ytku si臋 w og贸le nie nadaje?

Data: 2012-03-19 11:44:15
Autor: atm
On 2012-03-19 11:35, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale to samo mozna powiedziec o ICS na SGS2: to problem Samsunga nie Androida. Czepiam sie Androida i Symbiana bo tych systemow uzywam.
Swego czasu korzystalem z PalmOS i WM, tez mialem spora liste nidociagniec sprzetowo-systemowych. iOS na touch2 tez nie byl swiety. Jestem pewien, ze WP nie odbiega w kwestii niedorobek od systemow innych producentow, przeciez to firma ktora stworzyla m.in Viste.
Poza tym Skrypek, nie dostaje pieniedzy za obrone Androida, nie jest to system z ktorym wzialem slub. Jesli mi sie odwidzi to zmienie na iOS (jesli w koncu dorobi sie wiekszego ekranu) lub nawet WP jesli w nastepnej wersji usuna kilka punktow z wczesniejszej listy, ktore dla mnie dyskwalifikowaly ten system. Mam jednak nadzieje, ze nie udzieli mi sie wtedy Twoj duch zagorzalego obroncy jedynego slusznego systemu (ZOJSS) ;]

Data: 2012-03-19 16:54:21
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 11:35, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale wgra艂e艣 jaki艣 custom ROM czy Szajsung wypu艣ci艂 taki szajs?

Jestem pewien, ze WP nie odbiega w kwestii niedorobek od systemow
innych producentow, przeciez to firma ktora stworzyla m.in Viste.

Jak najbardziej ma prawo obiega膰, odk膮d ta firma si臋 wzi膮艂a do roboty i tworzy porz膮dne i lubiane produkty jak Windows 7, WP7, Xbox 360 i Kinect.
Vista nie by艂a wcale taka z艂a - jak chcesz si臋 czepia膰 staroci, to wyci膮gnij Windows ME albo Microsoft Bob.

Data: 2012-03-19 17:04:11
Autor: atm
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 11:35, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie pierwszy raz Samsung dal ciala podobnie jak Nokia z Lumia.
Dopiero niedawno uporali sie z bateria... czy usuneli juz problem z jakoscia zdjec i white balance?

[...]

Niech dzialaja, moze za jakis czas uda im sie stworzyc odpowiednio funkcjonalny system a oprocz tego dorobia sie wystarczajaco duzej bazy aplikacji, zeby mozna bylo dopasowac urzadzenie do swoich potrzeb a nie odwrotnie.

Data: 2012-03-19 17:35:16
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-19 11:35, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale to jedyny powa偶ny problem. I tylko w 800. W Lumii 710 nie ma si臋 do czego przyczepi膰 - st膮d takie dobre wynki zadowolenia u偶ytkownik贸w.
No i to bugi wieku dziec臋cego, nie zepsucie pono膰 dzia艂aj膮cego produktu jak w SGS2.

czy usuneli juz problem z
jakoscia zdjec i white balance?

Nie zauwa偶y艂em takiego. Zdj臋cia robi takie jakich si臋 spodziewam po telefonie.

[...]

Ale偶 wiejski tuning nigdy nie by艂 i nie b臋dzie priorytetem w WP, tylko stworzenie takiego systemu, kt贸rego u偶ytkownik nie b臋dzie musia艂 poprawia膰 po producencie.

Data: 2012-03-20 00:07:46
Autor: kakmar
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Dnia 19.03.2012 Skryp毛k <職kryp毛k@p没bli莽en毛my.pl> napisa艂/a:

Ale偶 wiejski tuning nigdy nie by艂 i nie b臋dzie priorytetem w WP, tylko stworzenie takiego systemu, kt贸rego u偶ytkownik nie b臋dzie musia艂 poprawia膰 po producencie.

Problem WP polega na tym 偶e jest niedorobion膮 bet膮, do kt贸rej u偶ywania
trzeba si臋 dostosowa膰, albo by膰 bardzo ograniczonym co do mo偶liwo艣ci smarttfon贸w/pda, p艂ac膮c jeszcze za testowanie. Ja rozumiem W8beta
wydane na zasadzie, masz czas, ochot臋 lub interes, bierz i sprawd藕 jak dzia艂a, czy nie dzia艂a i czy da si臋 tego u偶ywa膰. Ale WP7 obecnie to 偶enada, a Lumia jest tego najlepszym przyk艂adem.
Zachwyty fanboy贸w Xboxa tego nie zmieni膮. Przyg艂upia i nachalna reklama Lumii te偶 nikogo opr贸cz przyg艂up贸w w dresach z kapturem, kt贸rzy sp臋dzaj膮
czas wolny prasuj膮c drugi komplet dres贸w, nie trafi. Swoj膮 drog膮 ciekawy target wymy艣li艂a Nokia z kreatywn膮 agencj膮. Czytam te brednie i zachwyty nad Lumi膮 800, kt贸r膮 po tanio艣ci zapakowano w obudow臋 z N9, daj膮c ta艅szy mniejszy ekran z PenTile, oszcz臋dzaj膮c na pami臋ci, ca艂o艣膰 jest ci臋偶sza, itd. 呕enada, typowa dla Nokii. Odcina
kupony licz膮c 偶e przyg艂upy nie zauwa偶膮, A 710 to chyba najbrzydszy telefon jaki si臋 ostatnio pojawi艂, nie licz膮c Chi艅skich wynalazk贸w. Patrz膮c na nachaln膮 promocj臋 Lumii, mam powa偶ne w膮tpliwo艣ci czy WP8 b臋dzie wartym uwagi systemem dla smartfonu. Obawiam si臋 偶e docelowym
klientem do kt贸rego b臋dzie skierowany ten produkt, b臋dzie ziomal w wyprasowanym dresie z kapturem na g艂owie, chwal膮cy si臋 podobnym kolegom punktami z jakiej艣 gry z xboksa, kt贸re mo偶e pokaza膰 na r贸偶owej lummi.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-20 12:44:55
Autor: atm
[...]

Alez mi sie szansa trafia, no chyba skorzystam ;]
http://allegro.pl/nowa-nokia-lumia-800-sprzedam-zamienie-i2211678686.html

Data: 2012-03-20 14:29:14
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Kakmar i reszta oszo艂omstwa dostanie kurwicy, zostaniesz przekl臋ty na tej grupie. A jak ci sie nie daj borze spodoba, to ju偶 w og贸le.

Data: 2012-03-20 15:00:46
Autor: atm
On 2012-03-20 14:29, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Dopoki nie pojawi sie wiecej aplikacji, z ktorych obecnie korzystam nie bede migrowal.
Oto przyklad:
http://zone.jogger.pl/2011/11/29/poszukiwania-slownika-pod-windows-phone-7-i-rozczarowanie-w/

Data: 2012-03-20 16:19:39
Autor: atm
[...]

Skrypek, czy na WP jest dostepny Colordict?
Bo niby jest:
http://www.appwp.com/tools/colordict-for-windows-phone-7-7317
ale w Markecie brak.

Data: 2012-03-20 16:40:24
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Decyzj膮 autora nie jest dost臋pny na polskim Markecie.

Data: 2012-03-20 19:53:39
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 16:40, Skryp毛k pisze:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

jak i mase innych funkcji w tym systemie

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 21:08:44
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Za jak膮 mas臋 funkcji tego systemu odpowiada autor aplikacji Colordict?

Data: 2012-03-21 07:35:10
Autor: AL
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

przeciez powinienes wiedziec sam - bo uzywasz WP7 - ze znaczna czesc funkcji dostepnych w US nie jest dostepna w kraju murzynow US - czyli u nas :/

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 10:45:33
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

A ty naiwny my艣lisz, 偶e wszystkie ameryka艅skie us艂ugi Apple, Google lub Sony dost臋pne s膮 r贸wnie偶 w Polsce? Czy dobrze wiesz 偶e nie, ale liczysz 偶e kto艣 si臋 nabierze?

Data: 2012-03-21 11:10:35
Autor: AL
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

te najwazniejsze sa dostepne
(a niedostepnych na googlu czy aplle'u to m.in. obsluga komend glosowych - no chyba, ze po angielsku - to jest)
Natomiast na WP7 wszystkie uslugi bazujace na lokalizacji sa niedostepne - czy juz zostaly poprawione?
Jezyk interfejsu mozesz zmienic na polski?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 11:37:50
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No widzisz. A market w googlu te偶 jest regionalizowany i w polskim "google play" (najbardziej krety艅ska nazwa ever) pono膰 taka sama bieda jak na polskim XBL i PSN.

Natomiast na WP7 wszystkie uslugi bazujace na lokalizacji sa
niedostepne - czy juz zostaly poprawione?

Uwa偶asz Bing Local Scout za najwa偶niejsz膮 us艂ug臋 w telefonie? Nie powiniene艣 si臋 zap臋dza膰, bo w USA ona bije gugla na g艂ow臋 :>
Fakt, 偶e poza hameryk膮 Bing i Bing Maps jeszcze praktycznie nie fukcjonuj膮. Ale to telefonom wiele nie ujmuje.

J臋zyk interfejsu mozesz zmienic na polski?

No ju偶 od sierpnia. Znasz WP7 tylko z tak starych obrazk贸w?

Data: 2012-03-21 13:58:25
Autor: AL
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

na tablecie zglosilo mi sie GooglePlay.
W telefonie wciaz wita mnie Android Market.
Nie zauwazylem roznicy w ilosci aplikacji badz jakis problemow z GooglePlay (jedynie interfejsy sa rozne) - wiec nie wiem o czym mowisz :/

A ze market jest regionalizowany - mozliwe - ale region mozesz sobie ustawic sam.
Zreszta podobnie masz w TV z ethernetem - przelaczasz na PL i masz widgety na ten rynek, przelaczasz na Niemcy i sciagaja sie widgety na tamten rynek. I to chyba dobrze - bo po co mi wiadomosci np. z Niemiec.

Natomiast na chwile obecna (moze w przyszlosci sie to zmieni), WP7 jest takim kulejacym troche pomyslem - bo z czesci mozliwosci jakie dostarcza ten telefon (a nie ma ich za duzo) dodatkowo niektore z nich w PL nie beda dzialac prawidlowo.

[...]

ale jak na raie bida

J臋zyk interfejsu mozesz zmienic na polski?

No ju偶 od sierpnia. Znasz WP7 tylko z tak starych obrazk贸w?

no bo w sklepach i operatorow jakas bida - albo chodze po nieodpowiednich ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 14:26:13
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Wg wikipedii:
- Google Play Movie - Us艂uga ta jest dost臋pna tylko w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Japonii
- Google Play Music - Us艂uga dost臋pna jest jedynie dla mieszka艅c贸w Stan贸w Zjednoczonych
- E-booki s膮 dost臋pne w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie oraz Australii

[...]

WP7 jest kulej膮cym pomys艂em, bo Bing Maps i Local Scout nie posiada jeszcze polskich danych, a ciule z Google nie chc膮 swoich aplikacji portowa膰 na WP tak samo jak na ajfona? Za to ostatnio obiecali na WP klienta G+, czyli us艂ugi kt贸r膮 艣wiat ma w dupie.

J臋zyk interfejsu mozesz zmienic na polski?

No ju偶 od sierpnia. Znasz WP7 tylko z tak starych obrazk贸w?

no bo w sklepach i operatorow jakas bida - albo chodze po
nieodpowiednich ;)

To se chocia偶 wejd藕 na jutub臋 i przesta艅 opowiada膰 nieaktualne bzdury.

Data: 2012-03-21 17:47:23
Autor: AL
W dniu 2012-03-21 14:26, Skryp毛k pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Dalej nie wiem o czym piszesz - albo co probujesz udowodnic na sile.
Nie korzystam z uslug zakupow virtualnych (jesli nie trzeba) - wole kupic normalna plyte CD i potem co najwyzej sobie zripowac do mp3 lub flac (lepiej) - tym bardziej, ze cena sciagnietej plyty w mp3 niewiele jest tansza od ceny normalnej/fizycznej plyty.
A w razie czego serwisy typu Amazon mp3, Amazon Kindle dzialaja w PL i z nich korzystam bez przeszkod (rzadko, ale jednak sie zdarza).

Na telefon na pewno nie bede sciagal filmu - bo to sie mija z sensem, skoro zrobie to wia TV lub torrenta i zobaczyc moge na duzym ekranie zamiast na 3.7" :)
Natomiast mam dostep do pelnej polskiej prasy - i aby miec ten dostep wcale nie musze korzystac z uslug googla.
Wystarczy mi, ze sprawnie dziala googlemaps, dziala wyszukiwarka i przeglarka internetowa oraz inne serwisy i programy googla jak np.GoogleEarth, GoogleSky, Goggles,....).

[...]

skoro uzywasz slowo 'ciul' - czy wiesz aby co ono oznacza?

A skoro te zle "ciule z Google'a" nie chca sie dzielic aplikacjami - to dlaczego taka ogromna firma jak M$ nie zakasa rekawow i nie stworzy wlasnego laboratorium aplikacji - jak to zrobil kiedyc Google?
No i dlaczego ktos mialby pomagac konkurencji - w imie czego, bo tu taki jeden ciul z PL by chcial?

[...]

a potem znowu powiesz, ze widzialem tylko na obrazku?

Wystarczy, ze sobie poczytam co jest skopane w WP7 i to juz odrzuca.
Mozesz miec zajebiste kafle (ruszajace sie :-o nawet) co nie przysloni okrojonych mozliwosci na dzien dzisiejszy tego systemu.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 18:21:37
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

A masa ludzi korzysta a nie bawi si臋 w wiejski tuning androida.
I te us艂ugi spopularyzowa艂y smartfony, a nie linuksiarskie pierduty.

Na telefon na pewno nie bede sciagal filmu - bo to sie mija z sensem,
skoro zrobie to wia TV lub torrenta i zobaczyc moge na duzym ekranie
zamiast na 3.7" :)

No jak to?!! Przecie偶 od tego s膮 smartfony, 偶eby po roku tuningu zast膮pi艂y wszystkie inne urz膮dzenia elektronicze! A dopiero co p艂aka艂e艣 jeden z drugim, 偶e potrzebujesz slotu na dykietki SD, bo si臋 filmy nie mieszcz膮.

[...]

Do tego wystarczy ajfon, blackberry, symbian, lumia..

[...]

Nie dzieli膰 tylko udost臋pnia膰 u偶ytkownikom w zamian za dane osobowe.

to dlaczego taka ogromna firma jak M$ nie zakasa rekawow i nie stworzy
wlasnego laboratorium aplikacji - jak to zrobil kiedyc Google?

Ale przecie偶 pisz膮 aplikacje. Na WP, Symbiana, iOSa...

[...]

A b臋dziesz nadal opowiada艂 g艂upstwa od roku nieaktualne albo nigdy nie prawdziwe?

Wystarczy, ze sobie poczytam co jest skopane w WP7 i to juz odrzuca.
Mozesz miec zajebiste kafle (ruszajace sie :-o nawet) co nie przysloni
okrojonych mozliwosci na dzien dzisiejszy tego systemu.

Po dok艂adniejszym zbadaniu sprawy okazuje si臋, 偶e wszystko ci potrzebne jednak jest ino pod inn膮 mark膮. Jedyna "warto艣膰" dodana tego ca艂ego androida to mo偶liwo艣膰 艂atwiejszego zrootowania i na艂apania wirus贸w. Zdrowym ludziom niepotrzebna.

Data: 2012-03-20 15:06:54
Autor: kakmar
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Dnia 20.03.2012 atm <_@vp.pl> napisa艂/a:

Alez mi sie szansa trafia, no chyba skorzystam ;]
http://allegro.pl/nowa-nokia-lumia-800-sprzedam-zamienie-i2211678686.html

Bezsensu, czarna z niebieskimi kaflami, nie sta膰 Ci臋 pewnie na bardziej stylow膮:
<http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/08/42/43/2208424368>

ewentualnie jak kafle maj膮 by膰 niebieskie:
<http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/11/11/73/2211117382>

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-20 16:17:29
Autor: atm
On 2012-03-20 16:06, kakmar wrote:
[...]

To byl, zart; osoba wystawiajaca Lumie 800 z WP chce sie zamienic za doplata na skrzypiacego SGS2 :]

Data: 2012-03-20 15:42:33
Autor: kakmar
On 2012-03-20 16:06, kakmar wrote:
[...]

Tak, to powy偶ej pisa艂em 艣miertelnie powa偶nie, przeczytaj mo偶e jeszcze raz, z obrazkami.

Ech, bo jak wiadomo ka偶dy tylko w艂asne 偶arty rozumie i zauwa偶a. --
kakmaratagmaildotcom

Data: 2012-03-20 16:56:32
Autor: Skryp毛k
On 2012-03-20 16:06, kakmar wrote:
[...]

呕arty to jeszcze trzeba umie膰 opowiada膰, kapitanie sucharze ty.

A ostatnio ogl膮da艂em te wszystkie odmiany w sklepie przy okazji jak kupowa艂em 偶onie 偶贸艂t臋 obudow臋 do 710 (w dniu premiery by艂 tylko niebieskie i fuksje). 800 Magenta jest ca艂kiem 艂adna, a przynajmniej w sklepowym 艣wietle jest bardziej czerwona niz kiczowato r贸偶owa. A bia艂a/per艂owa te偶 wygl膮da zaskakuj膮co przywoicie i solidnie.

Data: 2012-03-20 19:56:30
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 16:56, Skryp毛k pisze:
A bia艂a/per艂owa te偶 wygl膮da zaskakuj膮co przywoicie i solidnie.

i po takim stwierdzeniu kupiles zonie zolta?
jak mogles ;)

rozumiem, ze masz juz ten bialy kondonik na swoja niebieska sweet-lumie?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 21:10:39
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
W dniu 2012-03-20 16:56, Skryp毛k pisze:
A bia艂a/per艂owa te偶 wygl膮da zaskakuj膮co przywoicie i solidnie.

800 ogl膮da艂em.

i po takim stwierdzeniu kupiles zonie zolta?

Obudow臋 do 710 kupionej wcze艣niej. Czyta膰 umisz?

rozumiem, ze masz juz ten bialy kondonik na swoja niebieska
sweet-lumie?

Mam tylko niebieski i nie korzystam. A do przebierania w kondony w kolorach innych ni偶 obudowa nadaje si臋 tylko czarna.

Data: 2012-03-21 11:18:55
Autor: kakmar
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Dnia 20.03.2012 Skryp毛k <職kryp毛k@p没bli莽en毛my.pl> napisa艂/a:
[...]

To ile trzeba uzbiera膰 tych achievement贸w 偶eby mie膰 偶on臋 w XboxLive?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-20 14:27:52
Autor: Skryp毛k
[...]

Jako艣 tak si臋 dziwnie sk艂ada, 偶e twierdz膮 tak tylko znaj膮cy WP z obrazk贸w w internetach.

Ale WP7 obecnie to 偶enada, a Lumia jest tego najlepszym przyk艂adem.

U偶ytkownicy s膮 bardzo zadowoleni. Bardziej ni偶 ajfon贸w nawet. Androidy zostaj膮 daleko w tyle w statystykach.

[...]

Na punkcie ka偶dych reklam i promocji masz taki kompleks, czy tylko telefon贸w bez androida?

A 710 to chyba
najbrzydszy telefon jaki si臋 ostatnio pojawi艂,

艁adniejszy niz Samsungi i HTC.

[...]

Ojeju, jaki艣 ty alternatywny. Jak produkty z kt贸rych korzystasz pojawia sie w telewizorze, to wyrzucisz je na smietnik? Och ty hipsterze, ty szalony.

Data: 2012-03-20 15:33:03
Autor: kakmar
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Dnia 20.03.2012 Skryp毛k <職kryp毛k@p没bli莽en毛my.pl> napisa艂/a:

Na punkcie ka偶dych reklam i promocji masz taki kompleks, czy tylko telefon贸w bez androida?

Dziwnie bym si臋 cz贸艂, wyci膮gaj膮c w publicznym miejscu telefon, kt贸ry reklamuje prasowacz w dresie z kapturem.
Ojeju, jaki艣 ty alternatywny. Jak produkty z kt贸rych korzystasz pojawia sie w telewizorze, to wyrzucisz je na smietnik? Och ty hipsterze, ty szalony.

Nieposiadanie Xboxa jest jak膮艣 alternatyw膮, ale nie neguj臋 jego zalet.
Gdybym gra艂 to pewnie bym sobie kupi艂. Telefon, to dla mnie bardziej
narz臋dzie ni偶 zabawka i oczekuj臋 od niego, przede wszystkim funkcjonalno艣ci a nie ogranicze艅. WP7 sk艂ada si臋 z samych ogranicze艅,
a jedyne co dzia艂a to nab艂yszczanie kafli. Z androida nie jestem jako艣
specjalnie zadowolony, dwa lata mu zaj臋艂o mu zaj臋cie miejsca TX w kieszeni. Uciesz臋 si臋 gdy b臋d臋 mia艂 wi臋kszy wyb贸r.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-20 16:50:49
Autor: Skryp毛k
[...]

Dziwnie bym si臋 czu艂, wyci膮gaj膮c w publicznym miejscu telefon, kt贸ry
reklamuje prasowacz w dresie z kapturem.

A kto powinien reklamowa膰 telefon, 偶eby艣 si臋 dobrze czu艂?
I czy rozmawia艂e艣 o tym ze swoim psychiatr膮?

[...]

Sam sobie przeczysz. Dopiero co pitoli艂e艣, 偶e wa偶ne jest dla ciebie kto go reklamowa艂 w telewizorze. Wi臋c jednak chyba lans dla ciebie jest wa偶niejszy ni偶 funkcjonalno艣膰.

WP7 sk艂ada si臋 z samych ogranicze艅,
a jedyne co dzia艂a to nab艂yszczanie kafli.

Dzia艂a te偶 klawiatura ekranowa szybciej i wygodniej ni偶 w androidach. I w og贸le ca艂y interfejs dzia艂a 偶wawiej. A na ten przyk艂ad poczta przez push z wielu kont Exchange, Hotmail, Gmail itd. dzia艂a po prostu bez 偶adnych kombinacji alpejskich. A ostatnio te偶 dzi臋ki poprawkom googlowego API pono膰 dosz艂a obs艂uga kilku kalendarzy na gmailu (nie korzystam, ale dla niekt贸rych to pono膰 jaki艣 sza艂 robi).
No ale o tym wszystkim pewnie nie m贸wili w reklamach dla proli w kt贸re tak si臋 zapatrzy艂e艣. Tylko te nieszcz臋sne kafle ci si臋 wdrukowa艂y w tw贸j psychopatyczny umys艂.

Data: 2012-03-21 11:10:21
Autor: kakmar
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Dnia 20.03.2012 Skryp毛k <職kryp毛k@p没bli莽en毛my.pl> napisa艂/a:

Dzia艂a te偶 klawiatura ekranowa szybciej i wygodniej ni偶 w androidach. I w og贸le ca艂y interfejs dzia艂a 偶wawiej.

Amazing, maj膮 ju偶 dzia艂aj膮c膮 klawiatur臋 i przesuwane kafle.

[...]

Awesome, maile i kalendarz te偶 ju偶 dzia艂aj膮.

No ale o tym wszystkim pewnie nie m贸wili w reklamach dla proli w kt贸re tak si臋 zapatrzy艂e艣. Tylko te nieszcz臋sne kafle ci si臋 wdrukowa艂y w tw贸j psychopatyczny umys艂.

Mo偶e po prostu daj zna膰 na grupie, gdy ju偶 WP7 zbli偶y si臋 mo偶liwo艣ciami do jakiego艣 smartfona. I b臋dzie to dzia艂a膰 tutaj, nie gdzie艣 za oceanem.
Bo na razie mo偶na si臋 po艣mia膰 z WP i Noki, wsp贸艂czu膰 userom nabitym w butelk臋 przez bezwzgl臋dnych sprzedawc贸w. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-21 12:24:23
Autor: Skryp毛k
[...]

No. Nie to co w androidach.

[...]

Mo偶e po prostu daj zna膰 na grupie, gdy ju偶 android zbli偶y si臋
mo偶liwo艣ciami do jakiego艣 ajfona. I b臋dzie to dzia艂a膰 tutaj, nie
gdzie艣 za oceanem. Bo na razie mo偶na si臋 po艣mia膰 z HTC i Samsunga,
wsp贸艂czu膰 userom nabitym
w butelk臋 przez bezwzgl臋dnych sprzedawc贸w.

Poprawi艂em.

Data: 2012-03-20 19:59:39
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 14:27, Skryp毛k pisze:
[...]

twierdzisz, ze ci wystawiajacy na alledrogo swoje Lumie z opcja zamiany za doplata na 'demonicznego androida' pewnie tylko znaja swoje lumie z obrazka na pudelku ?

A 710 to chyba
najbrzydszy telefon jaki si臋 ostatnio pojawi艂,

艁adniejszy niz Samsungi i HTC.

bo rozowy, niebieski czy bialy?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 21:24:54
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

A to oni tu wypisuj膮 kalumnie na tej grupie? Twoimi r臋kami?

A o kt贸ry konkretnie pytasz?

Data: 2012-04-03 23:27:39
Autor: Skryp毛k
[...]

Ej, specjalisto od telefon贸w z gatunku homo-telewizorus, popatrz:
http://www.youtube.com/watch?v=IMdX42BA5pU
Teraz Lumi臋 pono膰 reklamuj膮 cycate baby. Czy zmieni艂o to twoj膮 opini臋 o tym telefonie? Opowiedz, prosz臋. 艢miesznie czasem pos艂ucha膰 opinii proli czerpi膮cych wiedz臋 o 艣wiecie z telewizora i dokonuj膮cych wybor贸w na podstawie reklam w przerwach Ta艅ca z Celebrytami.

Data: 2012-03-20 19:50:47
Autor: AL
W dniu 2012-03-19 17:35, Skryp毛k pisze:

Ale偶 wiejski tuning nigdy nie by艂 i nie b臋dzie priorytetem w WP, tylko
stworzenie takiego systemu, kt贸rego u偶ytkownik nie b臋dzie musia艂
poprawia膰 po producencie.

i stworzyli system, w ktorym nic sie nie da poprawic - wiec wszyscy maja tak samo wygladajacy ekran.  Jakie to posuniecie proste i przechytre ze strony M$, nieprawdaz?

Moze jest to powod, ze te telefony z WP7 wciaz doluja w rankingach sprzedazy?
Nie dosc ze wykastrowane z wszystkiego co mozliwe, to jeszcze brak mozliwosci ich personalizacji.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 21:22:47
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Ekran startowy? Ka偶dy mo偶e tam sobie ustawi膰 dowolne kafle z danymi i zdj臋ciami swoimi i swoich znajomych (si臋 tzw. content liczy w tym GUI a nie chrome).
Warunek krytyczny: trzeba posiada膰 znajomych z wyj艣ciowymi twarzami. Rozumiem, 偶e nie do przeskoczenia dla linuksiarzy i androidziarzy.

Moze jest to powod, ze te telefony z WP7 wciaz doluja w rankingach
sprzedazy?

A masz na to jakie艣 wsparcie czy mo偶e jednak zmy艣lasz jak zwykle?

Data: 2012-03-21 07:43:32
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 21:22, Skryp毛k pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

no statystyki - tez masz te linki - w koncu nawet sam je wklejales (za ost. miesiac czyli luty 2012 WP7 sprzedalo sie 50x mniej niz szajsowatych androidow)
Kolejek jak przed sklepami Apple nie widac po kolejnych premierach - znaczy, ze telefony nie sa jakos reglamentowane i popytu specjalnie na nie nie ma.

Wiec jaki moze byc powod tego stanu rzeczy?

W innych krajach jakos sprzedaz ruszyla, bo M$ wywalil mase kasy i daja Xboxa w zestawie (podobnie jak samsung pierwsze galaxytab w hiszpani oferowal z dod. klawiatura i stacja dokujaca) - ale to pewnie na naszym rynku nie przejdze (moze zastanowilbym sie nad xboxem (choc nie ciagnie mnie do gier) wlasnie jesli zestaw bylby w okazyjnej cenie a przy okazji przetestowalbym ten system, tylko obawiam sie, ze lista wad WP7 moglaby sie jeszcze zwiekszyc :/ ).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 11:18:52
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Zwyk艂ych telefon贸w te偶 nadal sprzeda艂o si臋 wielokrotnie wi臋cej ni偶 smartfon贸w.
Czy to znaczy, 偶e android do艂uje w sprzeda偶y? Nie.

Modeli telefon贸w z WP7 jest ma艂o, nie ma tanich szajs贸w jak z androidem, nie ka偶dy operator oferuje najnowsze modele (albo w og贸le 偶adne), kiepsko by艂y dotychczas promowane, nikt ich nie zna bo ma艂o kto mia艂 si臋 okazj臋 zapozna膰, a w internecie po偶yteczni idioci wypisuj膮 kalumnie, bo nienawidz膮 konkurencji i chieliby by agencja reklamowana Google zmonopolizowa艂a rynek swoim spywarem.

A ajfon (mimo 偶e wci膮偶 najbardziej popularny na 艣wiecie, jak bardzo by androidziarze nie zaklinali rzeczywisto艣ci) jest po prostu drogi, niemodny i ma za ma艂y ekran. Lud si臋 powoli przerzuca na szajsungi by mie膰 wi臋ksze, 艂adniejsze obrazki, a nie w imi臋 jakiej艣 chorej androidziarskiej ideologii.

Data: 2012-03-21 14:07:46
Autor: AL
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

ja porownywalem jedynie te co maja tzw system operacyjny w srodku
Nawiasem mowiac tel z symbianem nadal mialy 15x przewage w sprzedazy niz z WP7.

[...]

a moze osoby decydujace, ktore modele maja wejsc na polski rynek to idioci, ze nie dostrzegli takiego idealu jak lumia z WP7?
A moze jednak nie idioci - tylko stwierdzili, ze jeszcze za wczesnie by wchodzic na sile z WP7 na rynek - bo za duze ryzyko, ze bedzie klapa?

[...]

a myslisz, ze marketoidzi w Apple'u co robia - spia?
Gdyby tylko wielkosc ekranu byl problemem - to mialbys najnowszego iPhona z 5" ekranem - to przeciez najmniejszy problem.
3.7-4" to IMHO wystarczajacy ekran na telefon-smartfon.
Osoby, ktore chca miec wiekszy ekran - ma wybor: 4.3,5" i potem caly tabun tabletow >= 7".

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 17:29:02
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Bo jest ich du偶o i s膮 tanie. Androida te偶 jeszcze niedawno wyprzedza艂y.

[...]

Nie idea艂u ale to dobre telefony. I dostrzegli, bo ju偶 wszyscy operatorzy maj膮 w ofercie.
Wcze艣niej nie mogli, bo Lumii nie by艂o. Nie dotar艂o do ciebie, 偶e sprzeda偶 w Polsce formalnie ruszy艂a 4 lutego roku bie偶膮cego?

[...]

Ten najwa偶niejszy umar艂, a pozostali najwyra藕niej 艣pi膮 gdy im Samsung rynek zabiera.

Gdyby tylko wielkosc ekranu byl problemem - to mialbys najnowszego
iPhona z 5" ekranem - to przeciez najmniejszy problem.
3.7-4" to IMHO wystarczajacy ekran na telefon-smartfon.

Teraz to ju偶 bredzisz jak Pszemol ;)
Ajfon ju偶 przesta艂 zachwyca膰, znudzi艂o si臋 ludziom dziubdzianie w przegl膮darce internetowej na ekranie 3,5''.

Data: 2012-03-21 18:00:33
Autor: AL
W dniu 2012-03-21 17:29, Skryp毛k pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

android tez niedawno startowal (niecale 2 lata).
Symbian na rynku jest juz od dobrych paru lat - wiec nie dziwi, ze wciaz jeszcze jest obecny.
Natomiast zadziwiajace, ze klienci nie postrzegli sie na takim swietnym systemie jak WP7 - wszak mowiles, ze najmniejsza lumia to przeciez taniocha (600pln ?) - wiec co tu jesnak nie chalo.
Jak pojawil sie iPhone za > 2000pln to byly kolejki.
Lumia za 600pln z switasnymi kaflami WP7 nie budzi niestety zadnych emocji.

[...]

Okolo tygodzien temu bylem w salonie Tmobile.
Ani jednego telefonu z WP7 nie bylo - a to juz przeciez bylo ponad miesiac jak wprowadzono je na rynek.
Myslisz, ze wszystko zostalo wykupione - wlacznie z makietami?

[...]

moze w koncu dostrzega nowego konkurenta - Lumie.
Na razie chyba tez uwazaja, ze nie ma co sie spieszyc z rozwojem i ich pozycja nie jest zagrozona.

[...]

klienci ci to mowia, czy sobie sam wymysliles?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 18:29:56
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
Bo jest ich du偶o i s膮 tanie. Androida te偶 jeszcze niedawno
wyprzedza艂y.
android tez niedawno startowal (niecale 2 lata).

Wg wikipedii 3,5 roku. Dlaczego znowu pr贸bujesz mnie ok艂ama膰?

Natomiast zadziwiajace, ze klienci nie postrzegli sie na takim
swietnym systemie jak WP7

Nie mieli jeszcze okazji. No i w wi臋kszo艣ci wcale ich to nie interesuje, czy co maj膮 w tym telefonie nazywa si臋 bada, srada czy droid.

wszak mowiles, ze najmniejsza lumia to
przeciez taniocha (600pln ?)

Popieprzy艂y ci si臋 numery modeli z cenami. Nie pij tyle i nie k艂am.

[...]

Wr贸偶k膮 nie jestem.
Mam w twoim imieniu zadzwoni膰 do tego konkretnego salonu i zapyta膰?

[...]

Serio? Tak intepretujesz spadaj膮c膮 sprzeda偶 ajfona i rosn膮c膮 sprzeda偶 samsung贸w z androidami?

[...]

Nie projektuj na mnie swoich sk艂onno艣ci do k艂amstw i fa艂szowania historii.

Data: 2012-03-23 00:03:11
Autor: atm
[...]

Z ciekawosci spojrzalem na zdjecia z Lumii 800 w zestawieniu z N8 i SGS2. White balance jest do niczego (chyba ze juz poprawili). Czolo kobitki po prawej wyglada jakby ja wyjeli prosto z chlodni. Zreszta cz-b fotka w prawym gornym narozniku tez mocno zaniebieszczona a i mocny
kolorowy szum widac na niebie tego zdjecia. Dziekuje, postoje.
Tym razem Nokia nie popisala sie.

Data: 2012-03-23 00:05:01
Autor: atm
[...]

Lumia 800:
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=3621&idPhone2=4240&idPhone3=3252

N9 nie wypadla lepiej, tyle ze zamiast niebieskiego dominuje rozowy:
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=3621&idPhone2=3398&idPhone3=3252

Data: 2012-03-23 00:30:15
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

A je艣li za tydzie艅 z nowym firmware b臋dzie dobry white balance, to do czego si臋 w akcie desperacji jeszcze przyczepisz?

Data: 2012-03-23 00:34:43
Autor: atm
On 2012-03-23 00:30, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Moze bedzie, moze nie bedzie. Dla mnie to nie ma znaczenia. Fakt faktem, ze na dzien dzisiejszy zdjecia sa ponizej przecietnej.
Prosze Cie - jakiej desperacji? Desperacja jest rowniez karmienie watku o przypadlosciach update SGS2, ktorego sam posiadam?

Data: 2012-03-23 09:23:49
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-23 00:30, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Problem dotyczy pono膰 trybu auto. Jak 偶e艣 taki wymagaj膮cy fotograf, to w menu wybierz sobie rodzaj o艣wietlenia.

A je艣li za tydzie艅 z nowym firmware b臋dzie dobry white balance, to do
czego si臋 w akcie desperacji jeszcze przyczepisz?

Moze bedzie, moze nie bedzie.

B臋dzie. Jak nie za tydzien to za dwa.

Dla mnie to nie ma znaczenia. Fakt
faktem, ze na dzien dzisiejszy zdjecia sa ponizej przecietnej.

Jak z ka偶dego telefonu. Powy偶ej przeci臋tnej to mo偶e robi 808 PureView.

Prosze Cie - jakiej desperacji?

No tej kt贸re ka偶e ci si臋 czepia膰 pierd贸艂. Nieidealne kolory na zdj臋ciu z telefonu to jednak troch臋 innej klasy problem ni偶 telefon pal膮cy si臋, zawieszaj膮cy, zamulaj膮cy, resetuj膮cy...

Data: 2012-03-23 10:04:58
Autor: atm
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-23 00:30, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Alez ja nie chce niczego wybierac, apart w komorce to nie lustrzanka. Tutaj chce sie zdac na automatyke i otrzymac efekt co najmniej jak z SGS2.

A je艣li za tydzie艅 z nowym firmware b臋dzie dobry white balance, to do
czego si臋 w akcie desperacji jeszcze przyczepisz?

Moze bedzie, moze nie bedzie.

B臋dzie. Jak nie za tydzien to za dwa.

Ciekaw jestem zatem dlaczego do tak wielkiej rangi podnosisz kwestie wspomniane przeze mnie lub na forum odnosnie problemow z SGS2 po update?
"B臋dzie. Jak nie za tydzien to za dwa."
Poki co teoretycznie trzykrotnie wydluzyli czas pracy na baterii w Lumii 800. Czy w praktyce oznacza to, ze teraz dziala zamiast 12 godzin 36 czy tez zamiast 3 dni 9 dni. Bo wiesz SGS2 pomimo obciazenia tymi paskudnymi reklamami, zjadajacymi 50% baterii chodzi pod rozsadnym obciazeniem do 3 dni...

Dla mnie to nie ma znaczenia. Fakt
faktem, ze na dzien dzisiejszy zdjecia sa ponizej przecietnej.

Jak z ka偶dego telefonu. Powy偶ej przeci臋tnej to mo偶e robi 808 PureView.

Nie jak z kazdego. Zarowno SGS2 jak i N8 rozkladaja L800/N9 na lopatki.
iP4S tez radzi sobie sporo lepiej.

Prosze Cie - jakiej desperacji?

No tej kt贸re ka偶e ci si臋 czepia膰 pierd贸艂. Nieidealne kolory na zdj臋ciu z
telefonu to jednak troch臋 innej klasy problem ni偶 telefon pal膮cy si臋,
zawieszaj膮cy, zamulaj膮cy, resetuj膮cy...

Tak tak, zapomniales jeszcze wspomniec o skrzypieniu.

Data: 2012-03-23 10:39:30
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-03-23 00:30, Skryp毛k wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

I gdyby nie te internety, to by艣 nawet nie zauwa偶y艂 r贸偶nicy.
A mnie ludzie jako艣 nie wychodz膮 sini na zdj臋ciach.

[...]

Bo to s膮 problemy utrudniaj膮ce korzystanie z telefonu.
Tymczasem minimalnie z艂y odcie艅 zdj臋cia to nie jest 偶adna drama, si臋 naprawia guzikiem "popraw" w aparacie.

"B臋dzie. Jak nie za tydzien to za dwa."

Prorokiem nie jestem, nie wiem kiedy przyleci do 艣rodkowej Europy. Gotowy jest, w Singapurze i w UK ju偶 dostali.

Poki co teoretycznie trzykrotnie wydluzyli czas pracy na baterii w
Lumii 800. Czy w praktyce oznacza to, ze teraz dziala zamiast 12
godzin 36 czy tez zamiast 3 dni 9 dni.

Zale偶y od praktyki.

Bo wiesz SGS2 pomimo obciazenia tymi paskudnymi
reklamami, zjadajacymi 50% baterii chodzi pod rozsadnym obciazeniem do 3
dni...

I co tego, jak wszystko si臋 w nim jebie :>

[...]

Ale widzia艂e艣 na w艂asne oczy? I jakby ci pokaza膰 kilka pr贸bek, to by艣 bezb艂臋dnie rozpozna艂 kt贸re jest kt贸re? Czy tak tylko przyklaskujesz przekolorowanym opiniom z internet贸w?

[...]

Przymkn膮艂em oko na to. Drobiazg w por贸wnaniu ze spustoszeniem jakiego dokona艂 robot 4.0 w twoim telefonie.

Data: 2012-03-23 11:05:54
Autor: atm
[...]

Widzialem na wlasne oczy zdjecia z Desire, dwoch modeli Defy, kilku N8, SGS, SGS2. Nie odbiegaly od tego co jest prezentowane na tej stronie wiec nie widze powodu, zeby L800/N9 byly wyjatkami.

[...]

No wlasnie w moim telefonie nie jest zle. Wiekszosc wymienionych przeze mnie usterek nie powtorzyla sie. Wzroslo jednak zuzycie energii - teraz juz 3 dni sa malo realne, dwa spokojnie.

Data: 2012-03-23 12:47:26
Autor: atm
[...]

Apropos, dzwiek juz poprawili?
http://wp7world.pl/problem-z-bateria-w-lumii-800-rozwiazany-teraz-jeszcze-dzwiek-i-aparat/
Swoja droga niezla alfe na rynek wypuscili, nabywca na dziendobry dostal sprzet, w ktorym krotko trzymala bateria, dzwiek na wyjsciu sluchawkowym do niczego i jakosc zdjec ponizej przecietnej.

"I nie wstyd ci takiego dziadostwa ludziom poleca膰? " ;]

Data: 2012-03-23 12:53:25
Autor: atm
[...]

Tada, alfa przechodzi w bete:
http://www.mobiletechworld.com/2012/03/02/new-nokia-lumia-800-firmware-fixes-most-of-the-issues/

Data: 2012-03-23 13:09:52
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
atm nabazgra艂(a):

[...]

To jest jak z windowsem, zanim nie wyjd膮 conajmniej 3 serwis packi to nie ma prawa dobrze dzia艂a膰.

Data: 2012-03-23 15:35:55
Autor: atm
On 2012-03-23 12:53, atm wrote:

[...]

miejmy nadzieje, ze uda im sie jeszcze cos wydac zanim zwina interes ;]
http://www.engadget.com/2012/03/22/nokia-drops-another-1-000-employees/

Data: 2012-03-23 16:13:11
Autor: Skryp毛k
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

W por贸wnaniu do telefon贸w kt贸re si臋 mul膮, wieszaj膮, restartuj膮 i trzeba wyci膮ga膰 bateri臋 to super telefon.

nabywca na dziendobry
dostal sprzet, w ktorym krotko trzymala bateria, dzwiek na wyjsciu
sluchawkowym do niczego

Nie do niczego tylko do s艂uchania. Nie ka偶dy ma taki s艂ucha absolutny jak anroidziarze.

i jakosc zdjec ponizej przecietnej.

Mi jako艣 nigdy nie wysz艂y niebieskie. (i od kiedy to SGS2 jest wzorcem przeci臋tno艣ci?)

Strasznie dramatyzujesz z powodu na si艂臋 szukanych detali.

Data: 2012-03-20 19:48:12
Autor: AL
W dniu 2012-03-19 16:54, Skryp毛k pisze:
[...]

Vista to bylaa akurat syf nad syfy.
Tylko czlowiek, ktory uzywa systemu do obslugi poczty... tfu outlooka, iE i zune nie potrafi tego niestety zauwazyc.

Klienci jakos wymusili na M$ downgrade z Visty do XPP i ochoczo z tej opcji korzystali.

Jak tam sprzedaz WP7 - stanela w miejscu?
Moze w koncu bedziesz dorzucal Xboxa za 1pln do telefonow z WP7 - moze wowczas sprzedaz i zainteresowanie ruszy ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 19:53:37
Autor: JoteR
[OT] ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
"AL" napisa艂:

Vista to bylaa akurat syf nad syfy.
Tylko czlowiek, ktory uzywa systemu do obslugi poczty... tfu outlooka, iE i zune nie potrafi tego niestety zauwazyc.

Cz艂owiek potrafi zauwa偶y膰, 偶e w Vi艣cie 偶adnego Outlooka nie by艂o.
Linuksiarze nie, bo i sk膮d?

JoteR

Data: 2012-03-20 20:08:15
Autor: AL
[OT] ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
W dniu 2012-03-20 19:53, JoteR pisze:
"AL" napisa艂:

[...]

akurat jestem z tych co skorzystali ochoczo z downgradu
A Outlooka najczesciej dostajesz 'w prezencie' od firmy razem z pakietem Office'a. Na szczescie nie zawsze trzeba z niego korzystac.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-20 21:14:47
Autor: Skryp毛k
[OT] ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
"AL" napisa艂:

[...]

Na pewno nie z linusiarskich for贸w, na kt贸rych przeczyta膰 mo偶na tylko "vista syf! linuks super system kurwo!". A i tak wszyscy na kradzionym XP jad膮.

Data: 2012-03-21 07:53:03
Autor: AL
[OT] ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
W dniu 2012-03-20 21:14, Skryp毛k pisze:
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
"AL" napisa艂:

[...]

Szanowny kolego Skrypku. Jak napisalem - notebooka mam nabytego z Vista (T61) i z usmiechem na twaarzy i ulga downgradowalem po paru dniach uzywania do XPP (na szczescie byla taka mozliwosc).
Wiekszosc klientow robi dokladnie to samo i warunkiem czesto bylo, ze dany system musi miec mozliwosc downgradu z Visty do XPP (wiec nie tylko ja mam takie urojenia). Zreszta XPP przezyl Viste na rynku - to tez o czyms swiadczy.

A linuxa mam juz tylko na virtualnej maszynie - celem mozliwosci przeteestowania niektorych rozwiazan - na codzoen raczej juz nie uzywam.
Choc znam sporo osob co jak najbardziej uzywa i sobie chwali.

Nowa, mobilna stacje robocza (jak i stacjonarne komputery w pracy i w domu) mam juz na Win7 - i tu pochwala dla M$, ktory wzial widocznie sobie do serca uwagi uzytkownikow i zrobil OS, na ktory spokojnie mozna sie przesiasc (choc czasami potrafi wkurzyc - ale jesli da sie z tym zyc, to sie czepial nie bede).

Obawiam sie troche, czy Win8 nie bedzie znowu krokiem w tyl (pozyjemy zobaczymy) - jakos nie lubie tych 'amerykanskich' koncepcji i uszczesliwiania uzytkownikow na sile.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 11:16:57
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Urojenia masz, 偶e klienci co艣 wymusili. Tymczasem korzystali jedynie z praw istniej膮cych ju偶 wcze艣niej.

Zreszta XPP przezyl Viste na rynku - to
tez o czyms swiadczy.

Sporo ludzi nadal bez problemu u偶ywa fabrycznej Visty na laptopach, przyzwyczaili si臋 i bardzo im nie brakuje drobiazg贸w dodanych w win7.  Nie wszyscy wymienili komputery na nowe po premierze si贸demki ani nie kupili aktualizacji do win7 w promocji w karfurze po 199z艂.

mam juz na Win7 - i tu pochwala dla M$, ktory wzial widocznie
sobie do serca uwagi uzytkownikow

No jak 艣miesz tak m贸wi膰. Przecie偶 to pod艂a firma, kt贸ra robi ludziom na z艂o艣膰 w zamian 偶e jej za to p艂ac膮. Nie to co Google, kt贸ry ludziom za darmo niesie szcz臋艣cie z nieba.

Obawiam sie troche, czy Win8 nie bedzie znowu krokiem w tyl

Zapomnicie w og贸le o WP7, tak b臋dziecie zaj臋ci gard艂owaniem na wszystkich forach "win8 to syf nad syfy!"

Data: 2012-03-21 17:04:53
Autor: AL
W dniu 2012-03-21 11:16, Skryp毛k pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

jakbys bral udzial w jakimkolwiek publicznym przetargu dla instytucji - to bys sie zdziwil jakie warunki pojawialy sie w SIWZ'ach (downgrade do XP to byl niemal obowiazek).

[...]

tak, ci domowi - to owszem - nie mieli wyboru i uzywali to co im producent wcisnal (a M$ mial duze parcie na Viste i zamkniecie XP - a jednak jakos sie to mu nie udalo - co swiadczy raczej na niekorzysc Visty i potwierdzenie wczesniejszych slow).
(Nie bede wcale odkrywczy, jesli powiem, ze sa programy, ktore chodza na XP i Win7, natomiast na Viscie nie daja rady - nawet w trybie kompatybilnosci z XP).

Ci instytucjonalni (biznes i uczelni) jak najbardziej woleli downgradowac sie do XPP niz uzywac niedorobionej Visty

[...]

no uzywam i windows贸w i linuxa (ostatnio wlasniwie tylko windowsa) i nie czuje sie przywiazany do jakiegokolwiek systemu operacyjnego.
I potrafie zauwazyc i dobre i zle cechy jednego i drugiego systemu - w przeciwienstwie do ciebie, ty widzisz czarno bialo, tzn :biale jest to co ja mam, a reszta czarne i syf.

Obawiam sie troche, czy Win8 nie bedzie znowu krokiem w tyl

Zapomnicie w og贸le o WP7, tak b臋dziecie zaj臋ci gard艂owaniem na
wszystkich forach "win8 to syf nad syfy!"

jest W8 ma bazowac rowniez na kaflach - to wlasnie obawiam sie tej pseudo rewolucji na sile wpychanej przez M$ calemy swiatu.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 17:34:31
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

No i co z tego? Microsoft nie zmieni艂 z tej okazji zasad licencjonowania.

Ci instytucjonalni (biznes i uczelni) jak najbardziej woleli
downgradowac sie do XPP niz uzywac niedorobionej Visty

Instytucjonalni lubili te偶 downgradowa膰 nowe maszyny z XP do windows 2000, by ujednolici膰 ze starymi.
I nic nie musieli wymusza膰, downgrade rights istnia艂y od zawsze.

I potrafie zauwazyc i dobre i zle cechy jednego i drugiego systemu - w
przeciwienstwie do ciebie, ty widzisz czarno bialo, tzn :biale jest to
co ja mam, a reszta czarne i syf.

A kto wypisuje "vista to syf nad syfy"? Projektujesz na mnie sw贸j w艂asny fanatyzm.

Obawiam sie troche, czy Win8 nie bedzie znowu krokiem w tyl

Zapomnicie w og贸le o WP7, tak b臋dziecie zaj臋ci gard艂owaniem na
wszystkich forach "win8 to syf nad syfy!"

jesli W8 ma bazowac rowniez na kaflach -

Nie na samych kaflach tylko metro. To troch臋 wi臋cej zmian ni偶 tylko kafle zamiast ikon.

Data: 2012-03-20 21:18:48
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

Nie sta膰 si臋 na Outlooka i dorabiasz ideologi臋?

Klienci jakos wymusili na M$ downgrade z Visty do XPP i ochoczo z tej
opcji korzystali.

Downgrade rights istnia艂y wcze艣niej ni偶 Vista i zawsze dotyczy艂y tylko wersji Pro.

Jak tam sprzedaz WP7 - stanela w miejscu?

Wr臋cz przeciwnie. Mocno wzros艂a po premierze Lumii. I jeszcze si臋 polepszy po premierze Lumii 900, zw艂aszcza w USA (bo tam operatorzy nie dostali 800).

Data: 2012-03-21 08:00:28
Autor: AL
W dniu 2012-03-20 21:18, Skryp毛k pisze:
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

nie, no skad - staram sie tego potwora uzywac jak najrzadziej i tylko szkoda, ze firma nie zdecydowala sie przejsc na Zimbre VMVARE (jakas niekompatybilnosc no i szefostwo) miast na Exchanga - bo moze wowczas nie musialnbym z tego korzystac.

Klienci jakos wymusili na M$ downgrade z Visty do XPP i ochoczo z tej
opcji korzystali.

Downgrade rights istnia艂y wcze艣niej ni偶 Vista i zawsze dotyczy艂y tylko
wersji Pro.

a ja tylko takie mialem (dlatego napisalem XPP a nie XPH)

Jak tam sprzedaz WP7 - stanela w miejscu?

Wr臋cz przeciwnie. Mocno wzros艂a po premierze Lumii. I jeszcze si臋
polepszy po premierze Lumii 900, zw艂aszcza w USA (bo tam operatorzy nie
dostali 800).

statystyki za luty 2012 temu przecza - no chyba ze wzrost w m-cu lutym z 0 do 2mln to jest ten skok (przy jednoczesnym sprzedazy innych systemow paredziasiat razy wiekszym).
Ale OK - zobaczymy.
Jesli kolejna generacja WP bedzie pozbawiona wad to czemu nie - slubu z zadnym OS nie bralem (a Android to na razie jedyny sensowny system po ponad 10-cio letnim uzywaniu PalmOS'a. Ponad rok z Androidem wystarczy by potwierdzic powyzsze zdanie.)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 11:07:14
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

No i co by艣 z tego mia艂 poza zaspokojeniem potrzeby dziec臋cego buntu przeciw MS?

[...]

No to czemu zmy艣lasz, 偶e klienci co艣 wymusili?

[...]

Statystyki sk膮d? Bo na ten przyk艂ad w Polsce premiera by艂a 4 lutego.

Jesli kolejna generacja WP bedzie pozbawiona wad to czemu nie

No przecie偶 nie b臋dzie widget贸w, nie b臋dzie logo robocika i nie b臋dzie spyware z google. Same wady.

- slubu
z zadnym OS nie bralem (a Android to na razie jedyny sensowny system
po ponad 10-cio letnim uzywaniu PalmOS'a. Ponad rok z Androidem
wystarczy by potwierdzic powyzsze zdanie.)

To jeszcze gorsze wyznanie ni偶 te dotychczasowe, 偶e potrzeba a偶 miesi膮ca by go polubi膰.

Data: 2012-03-21 17:14:28
Autor: AL
W dniu 2012-03-21 11:07, Skryp毛k pisze:

[...]

skoro obracasz sie w tzw 'low-endzie' i ludziom wciskasz same low-endowe produkty (obecnie z WP7) - to i nie wiesz co sie dzieje w firmach czy roznych instytucjach.

[...]

popatrz w swoich wiadomosciach 'Wyslane' - sam je tu przytaczales parenascie dni temu.

Jesli kolejna generacja WP bedzie pozbawiona wad to czemu nie

No przecie偶 nie b臋dzie widget贸w, nie b臋dzie logo robocika i nie b臋dzie
spyware z google. Same wady.

bedzie za to filtracja M$ - oczywiscie w imie dobra uzytkownika:
http://simblog.pl/wp7-sledzi-swoich-uzytkownikow-na-kazdym-kroku-i-nawet-o-tym-nie-informuje
[...]

przejscie na nowy system zawsze budzi obawy: przenoszenie danych, znalezienie odpowiednikow aplikacji dotad uzywanych oraz pewne rozwiazania sprzetowe.

WP7 nie spelnilby tych zalozen juz na samym starcie - wiec w obecnej formie nawet szans by nie mial by go nawet rozwazac.
Na chwile obecna uwazam, ze Symbian badz iOS ma wieksze mozliwosci niz WP7 - z mojego punktu widzenia (ty potrzebujesz do zycia xbox live - wiec, no coz .... ;)
Widocznie masz sporo czasu na granie, skoro klienci omijaja twoj sklepik z lumiami :-P

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-03-21 17:41:16
Autor: Skryp毛k
AL <adam@skads.tam> wrote:
[...]

W tej chwili obracam si臋 dla sportu w艣r贸d k艂amc贸w i fa艂szerzy historii jak ty. Wyja艣nij niby co klienci wymusili z okazji Visty albo sko艅cz k艂ama膰.

[...]

Ja przytacza艂em wzrost w lutym z 0 do 2 mln?

[...]

To jest nieprawda.

[...]

To wida膰 po tym jakiej sraki dostajecie na widok reklam nowych telefon贸w. Tylko nie wiem po co to panika, skoro nikt was do kupna nie zmusza. Boicie si臋, 偶e Nokia wam tego androida zabierze?

WP7 nie spelnilby tych zalozen juz na samym starcie

Ale偶 milionom ludzi spe艂nia i nie czuj膮 potrzeby babrania si臋 w androida. I nie przeszkadza im r贸wnie偶 brak darmowego Angry Birds, kt贸re dla androidziarzy zdaje si臋 by膰 kluczowym elementem smartfona.

Data: 2012-03-21 08:44:54
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
AL nabazgra艂(a):

[...]

Po SPxx zacze艂a podobno nawet dobrze dzia艂a膰 bo zbli偶y艂a si臋 ju偶 do jako艣ci W7.

Tylko czlowiek, ktory uzywa systemu do obslugi poczty... tfu outlooka,

Ja u偶ywam OE i uwa偶am 偶e nie ma lepszego czytnika dla normalnego u偶ytkowania. Oczywi艣cie trzeba go dopie艣ci膰 ale dzia艂a rewelacyjnie, 偶a艂uj臋 偶e nie ma OE na W7.

Data: 2012-03-21 11:08:46
Autor: Skryp毛k
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
AL nabazgra艂(a):

[...]

Nie zas艂ugujesz na smartfona. Jeste艣 zbyt ma艂o alternatywny.

Data: 2012-03-21 11:28:42
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skryp毛k nabazgra艂(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
AL nabazgra艂(a):
[...]

I kto to m贸wi ...

Data: 2012-03-21 11:40:49
Autor: Skryp毛k
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skryp毛k nabazgra艂(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
AL nabazgra艂(a):
[...]

Androidziarze to m贸wi膮.

A wiesz w og贸le co to za program ten przez ciebie wypomniany?

Data: 2012-03-21 11:47:05
Autor: Chris
[...]

Ale o co chodzi bo co艣 be艂koczesz ....

A wiesz w og贸le co to za program ten przez ciebie wypomniany?

Ja wiem a ty  ??

Data: 2012-03-21 11:58:56
Autor: Skryp毛k
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skryp毛k nabazgra艂(a):

[...]

呕e nie wolno na tej grupie przyznawa膰 si臋 do u偶ywania ormalnych popularnych produkt贸w jak IE i OE, bo to znaczy 偶e si臋 nie znasz i dostajesz -200 punkt贸w do respektu i karmy. Nie wolno chwali膰 produkt贸w MS a ju偶 szczeg贸lnie Visty, bo to oznacza 偶e op艂acanym agentem jeste艣.

Zagadk膮 natomiast jest, dlaczego android - mainstreamowy ju偶 i masowy jak telewizja dla proli - nadal uznawany jest za co艣 "hip" i alternatywnego.

A wiesz w og贸le co to za program ten przez ciebie wypomniany?

Ja wiem a ty?

No u偶ywam to wiem.

Data: 2012-03-21 12:09:38
Autor: Chris
[...]

Jak dla mnie OE jest rewelacyjny ale ju偶 Live Mail jest zwalony je艣li chodzi o obs艂ug臋 grup dyskusyjnych, by艂o dobrze to namieszali .
Nie wiem czemu ale Live Mail mi co jaki艣 czas skaka艂 z obci膮偶eniem procesora do 100% i to w regularnych odst臋pach. Na nowym systemie (nowy sprz臋t nowy W7 64bit) niby ju偶 tego nie by艂o po 2 dniach stara艅 nie da艂em rady i poszed艂 do kosza za du偶a koby艂a i za ma艂o 偶eczy mo偶na ustawi膰 po swojemu albo jest to problematyczne.

Co do Androida to u偶ywam dla tego 偶e potrzebuj臋 mie膰 dost臋p do internetu i stron www a na razie tylko Android daje mi mo偶liwo艣膰 w miar臋 komfortowej pracy na wzgl臋dnie du偶ym wy艣wietlaczu 4.3"

Data: 2012-03-21 12:29:20
Autor: Skryp毛k
Chris <spam@spam.net> wrote:
Co do Androida to u偶ywam dla tego 偶e potrzebuj臋 mie膰 dost臋p do
internetu i stron www a na razie tylko Android daje mi mo偶liwo艣膰 w
miar臋 komfortowej pracy na wzgl臋dnie du偶ym wy艣wietlaczu 4.3"

Czyli w dupie masz te wszystkie rzekomo cudowne w艂a艣ciwo艣ci androida i wybra艂by艣 ajfona gdyby mia艂 wi臋kszy ekran, albo jakie艣 HD7 lub Titana, gdyby by艂o gdzie je obejrze膰.

Wyr臋czaj膮c androidziarzy: nie zas艂ugujesz na smartfona, nie znasz si臋, wystarczy ci zwyk艂y dumbmfon, skoro nie kukasz rom贸w.

Data: 2012-03-21 12:53:21
Autor: Chris

Chris <spam@spam.net> wrote:
[...]

Marka mi oboj臋tna, dalej mam w szufladzie PDA z WM6 tylko 偶e to ju偶 nie ta epoka ale w Monopoly gra艂o si臋 super :)

Wyr臋czaj膮c androidziarzy: nie zas艂ugujesz na smartfona, nie znasz si臋, wystarczy ci zwyk艂y dumbmfon, skoro nie kukasz rom贸w.

Sorry ... znam si臋 .. :) a potrzebuj臋 wygodne narz臋dzie do pracy i na razie tylko telefony z androidem daj膮 mi tak膮 mo偶liwo艣膰.

Data: 2012-03-21 13:32:01
Autor: Skryp毛k
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skryp毛k nabazgra艂(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
[...]

Nie tylko telefony z androidem maj膮 ekrany 4,3'' lub wi臋ksze.

Ale 偶e ajfony po tylu latach maj膮 nadal jedynie 3,5'' to ju偶 w og贸le 偶al.pl
Jak ju偶 tak naprawd臋 nie mieli pomys艂u na "pi膮tk臋", to mogli chocia偶  zrobi膰 4XL i by sprzeda偶 by艂a amejzing a nie dropping.

Data: 2012-03-21 13:53:41
Autor: Chris
[...]

Z ciekawo艣ci poka偶 inne .. :)  i nie chodzi mi o stary Windows Mobile bo ju偶 troszk臋 zalatuje z niego staro艣ci膮.

Ale 偶e ajfony po tylu latach maj膮 nadal jedynie 3,5'' to ju偶 w og贸le
偶al.pl Jak ju偶 tak naprawd臋 nie mieli pomys艂u na "pi膮tk臋", to mogli
chocia偶  zrobi膰  4XL i by sprzeda偶 by艂a amejzing a nie dropping.

D艂ugo si臋 zastanawia艂em czy mo偶e jednak iphona ale zwyci臋偶y艂a w艂a艣nie wielko艣膰 ekranu, no i iphon nie ma flasha.

Data: 2012-03-21 16:09:25
Autor: Skryp毛k
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skryp毛k nabazgra艂(a):

[...]

Z ciekawo艣ci poka偶 inne .. :)

Znam tylko HTC HD7, Titan, Titan II, Lumia 900 i jakie艣 Samsungi Ale ten ostatni ma  nazewnictwo i dost臋pno艣膰 s膮 ostro zamotane, najwi臋kszy to chyba Focus S sprzedawany w ameryka艅skim AT&T.
Nie wiem jak z innymi systemami, czy s膮 modele wi臋ksze ni偶 4''.

Nie b贸j, androidowi te偶 zabior膮.

Data: 2012-03-21 18:40:01
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
W dniu 2012-03-21 16:09, Skryp毛k pisze:
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skryp毛k nabazgra艂(a):

[...]

To dalej aktualne ? bo nie mam do czynienia z WP .. sko艅czy艂em na WM6

brak polskiej wersji j臋zykowej i s艂ownika dla Windows Phone 7
brak polskiej wersji sklepu z aplikacjami dla Windows Phone 7

[...]

Nie zabior膮, co najwy偶ej nie b臋dzie nowych wersji.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawd藕 auto i zobacz jego histori臋 na forum.
www.automo.pl - sprawd藕 od r臋ki po VIN histori臋, wyposa偶enie auta.

Data: 2012-03-21 19:31:53
Autor: Skryp毛k
Chris <spam@spam.de> wrote:
[...]

Z WM toto nie ma nic wsp贸lnego.

brak polskiej wersji j臋zykowej i s艂ownika dla Windows Phone 7
brak polskiej wersji sklepu z aplikacjami dla Windows Phone 7

Nieaktualne jak wi臋kszo艣膰 narzeka艅.
Tymczasem mobilny IE9 jest chyba obecnie najszybsz膮 przegl膮dark膮 mobiln膮 (och jak si臋 androidziarze zesraj膮 zaraz).

[...]

Nic to nie pomo偶e, jak stara wersja przestanie nowe strony otwiera膰.

Data: 2012-03-21 15:10:00
Autor: ALEX MR
W dniu 艢r 21 03 2012 8:44, Chris pisze:

Ja u偶ywam OE i uwa偶am 偶e nie ma lepszego czytnika dla normalnego
u偶ytkowania. Oczywi艣cie trzeba go dopie艣ci膰 ale dzia艂a rewelacyjnie,
偶a艂uj臋 偶e nie ma OE na W7.

Windows Live Mail sprawdzi艂e艣?

--
ALEX MR, genera艂 lejtnant, Pod Cusim膮 flota japo艅ska nie tylko zatopi艂a flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy :-D

Data: 2012-03-21 15:17:11
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
ALEX MR nabazgra艂(a):

[...]

Tak, niestety to ju偶 nie to samo, mia艂o by膰 podobnie a wysz艂o straszne g贸wno :( par臋 rzeczy jest dobrych i poprawionmych ale sporo (wi臋kszo艣膰) spieprzona, i niestety tyczy to obs艂ugi list dyskusyjnych bo sam mailer jest OK. Do tego nie znalaz艂em obs艂ugi sig-贸w nie mam poj臋cia gdzie to ukryli, tak samo pisanie pod cytatem o ile pami臋tam to WLM uparcie chcia艂 pisa膰 nad ...

Data: 2012-03-21 15:56:03
Autor: Skryp毛k
ALEX MR <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote:
[...]

WLM nie nadaje sie zupe艂nie do grup dyskusyjnych, ta funkcjonalno艣膰 zosta艂a komplenie zepsuta.

Data: 2012-03-21 20:25:12
Autor: Mark
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> w wiadomo艣ci news:jkc0tn$5nc$1inews.gazeta.pl
napisa艂(a):
Ja u偶ywam OE i uwa偶am 偶e nie ma lepszego czytnika dla normalnego u偶ytkowania. Oczywi艣cie trzeba go dopie艣ci膰 ale dzia艂a rewelacyjnie,
偶a艂uj臋  偶e nie ma OE na W7.
Mo偶na u偶ywa膰 Windows Mail z Visty (jest to praktycznie to samo co OE) - nie myli膰 Windows Live Mail.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2012-03-22 08:26:12
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Mark nabazgra艂(a):

[...]

Powiedz mi jeszcze jak wygl膮da sprawa grup dyskusyjnych, czy automatycznie wstawia znacznik odpowiedzi pod postem czy uparcie na g贸rze ??

Data: 2012-03-22 11:00:07
Autor: Skryp毛k
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Chris <spam@spam.net> wrote:
Mark nabazgra艂(a):

[...]

Ma opcj臋 wstawianie na dole.
Tylko 偶e:
- by dzia艂a艂 w win7 trzeba kra艣膰 pliki z Visty
- wygl膮da wstr臋tnie ta karykatura OE
- uwielbia generowa膰 b艂臋dy w mshtml.dll

Data: 2012-03-22 11:48:20
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skryp毛k nabazgra艂(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
Mark nabazgra艂(a):
[...]

Czyli znowu protezxa :(  by艂o dobrze to popsuli :)

Data: 2012-03-22 12:34:06
Autor: J.F
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
U偶ytkownik "Chris"  napisa艂 w wiadomo艣ci
Skryp毛k nabazgra艂(a):
[...]

Panowie, o czym wy tu .....  OE jest passe, nie supportowany, wkrotce zaniknie.
Windows Mail jest podobnie passe. Teraz kroluje Windows Live Mail.

A do newsow to on pasuje jak wol do karety. To juz nawet proteza nie jest - litania bledow bylaby za dluga na TG.
Ech, patrze i widze jak 20 lat rozwoju informatyki poszlo sie j.....

Ale coz - MS zaliczy pare lat narzekania, a potem bedzie mogl spokojnie sprzedawac nowe lepsze wersje przez kolejne 20 lat :-)

J.

Data: 2012-03-22 19:49:33
Autor: Mark
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Skryp毛k <拧kryp毛k@p疟bli莽en毛my.pl> w wiadomo艣ci
news:4f6af846$0$26444$c3e8da3$fe7f15f4news.astraweb.com napisa艂(a):
- wygl膮da wstr臋tnie ta karykatura OE
Przesada.

- uwielbia generowa膰 b艂臋dy w mshtml.dll
Jakie艣 bzdury. U mnie dzia艂a bez problem贸w.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2012-03-22 20:31:03
Autor: Skryp毛k
Mark <tenchi@pnet.pl> wrote:
[...]

A u mnie nie chce.
I nie bzdury, bo problemy WM vs. IE9 to znana atrakcja.

Data: 2012-03-22 11:11:45
Autor: Waldek Godel
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Dnia Thu, 22 Mar 2012 08:26:12 +0100, Chris napisa(a):

Powiedz mi jeszcze jak wygl眃a sprawa grup dyskusyjnych, czy automatycznie wstawia znacznik odpowiedzi pod postem czy uparcie na g髍ze ??

Jak kogo zdecydowanie przerasta u縴cie Pierdziptaka czy Dialoga, to zawsze
mo縩a u縴 CTRL+END.
Jeszcze s tajemne ustawienia w TOOLS|OPTIONS|ADVANCED.
A jak ju wszystko przero秐ie, zawsze mo縩a u縴 narz阣zia, np. takiego:
http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Pawe "robbo" Kami駍ki aka Jan

Data: 2012-03-22 12:19:50
Autor: Chris
ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
Waldek Godel nabazgra(a):

[...]

Ptaszka u縴wam w domu ale nie pasuje mi do ko馽a wygoda programu, nie potrzene mi takie koby硑 :)

Jeszcze s tajemne ustawienia w TOOLS|OPTIONS|ADVANCED.
A jak ju wszystko przero秐ie, zawsze mo縩a u縴 narz阣zia, np. takiego:
http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

Mam z OE , bez tego nie da si pracowa na tym :) i to jest najleszy pakiet dla mnie OE + OPT

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie by硂 wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposa縠nie, przebieg, histori wypadkow.

ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia