ID Filmu

Data: 2011-12-06 11:55:08
Autor: Corso
ID Filmu
Witam,

Dawno temu widziałem film, a właściwie fragment filmu: jakiś chłopak stał
przed śnieżącym telewizorem, przyłożył rękę do ekranu i coś ją tam trzymało
bo jak udało mu sie ją oderwać to na ekranie został kawałek skóry. Chłopak
uciekł, wszedł chyba do windy gdzie spotkał mężczyznę - gdy chciał mu
pokazać co się stało z ręką okazało się, że nie ma tam żadnej rany.
Widziałem to chyba pod koniec lat 80-tych, być może na samym początku
90-tych.

Pozdrawiam,
Corso

ID Filmu