ID Filmu

Data: 2017-06-08 22:07:57
Autor: Corso
ID Filmu
Jakiś czas temu widziałem trailer filmu chyba z lat 80 - opowiadał on o
parze posiadającej zdolność świadomego śnienia. Wyglądało na to, że
wykorzystują to w sposób rozrywkowy, ale potem zostają chyba przez kogoś
wynajęci/zmuszeni do jakiegoś konkretnego wykorzystania swoich
umiejętności. Nie wiem dlaczego, ale styl niektórych efektów specjalnych
przywodził mi na myśl efekty z filmu "Xanadu":)
Jakby co to film o który pytam to na pewno nie "Dreamscape".

ID Filmu