ID Filmu z ery VHS

Data: 2019-06-13 13:47:26
Autor: Bischoop
ID Filmu z ery VHS
On 2019-06-12, Rocky <> wrote:

Witam,
Poszukuję filmu który oglądałem w latach 90 na VHS film opowiadał o kierowcy Formuły 1 który podczas najechania na poprzedni samochód wzbił się w górę i rozbił się o wiadukt po czym przeniósł się w czasie około 30 lat próbował zrozumieć co się stało jeździł po znanych miejscach na przykład tam gdzie mieszkał i tym podobne pamiętam jeszcze że to przeniesienie nie było przypadkowe ponieważ jakiś milioner chciał przyjąć jego życia finalnie mu się to nie udało ponieważ nie potrafił prowadzić auta,wiem że opis jest troszkę chaotyczny ale tyle pamiętam, na pewno jest duże prawdopodobieństwo że ktoś kojarzy ten film
Pozdrawia

Mam nadzieje ze ktos skojarzy bo ciekawie brzmi.

ID Filmu z ery VHS