ID dziwacznego filmu

Data: 2015-03-16 19:44:17
Autor: Gerard
ID dziwacznego filmu
W dniu 2015-03-15 o 21:33, Piotrek pisze:
Jak widzicie, istne pomieszanie z poplątaniem, więc wszelka pomoc będzie mile widziana.

Krótkie googlanie wskazało film "Sweet 'n Short" z 1991 roku. To ten?
http://www.imdb.com/title/tt0293625/
http://en.wikipedia.org/wiki/Sweet_%27n_Short

Data: 2015-03-16 14:20:17
Autor: Piotrek
ID dziwacznego filmu
On Monday, March 16, 2015 at 7:44:20 PM UTC+1, Gerard wrote:
> [...]

Krótkie googlanie wskazało film "Sweet 'n Short" z 1991 roku. To ten?

A więc jednak mi się nie ¶niło :) No to teraz w ramach uzupełnienia mogę dodać, że kiedy pierwszy raz, kilka lat temu, pytałem tu o ten film, dodałem, że facet zainkasował tę wygran± w randach i film miał co¶ wspólnego z RPA. Teraz się okazuje, że to był dobry trop. Wtedy "w±tek afrykański" niestety kogo¶ zmylił i tamta osoba błędnie zasugerowała, że chodzi o "The Gods Must Be Crazy", a innych propozycji nie było, więc tym razem wolałem o tym nie wspominać. Strzał w dziesi±tkę, jak to wygooglałe¶? Chylę czoła, sam bym tego w życiu nie znalazł. Na youtube jest króciutki fragment (z rosyjskim lektorem):

https://www.youtube.com/watch?v=PpR3k9cHmk8

i na bank to ten film - poznałem głównego bohatera. Nawiasem mówi±c, może kto¶ z grupowiczów ogl±dał go w cało¶ci i ma jak±¶ opinię? Ja to pamiętam jak przez mgłę (co mnie trochę dziwi), ale ten urywek sugeruje, że to całkiem przyjemna komedyjka i może warto j± sobie przypomnieć.

Data: 2015-03-16 22:51:20
Autor: Gerard
ID dziwacznego filmu
W dniu 2015-03-16 o 22:20, Piotrek pisze:
On Monday, March 16, 2015 at 7:44:20 PM UTC+1, Gerard wrote:
Krótkie googlanie wskazało film "Sweet 'n Short" z 1991 roku. To ten?

Strzał w dziesiątkę, jak to wygooglałeś?

Po kilku eksperymentach zadziałało zapytanie: "movie about unconscious man jack-pot" (drugi wynik) ;) Co ciekawe, przy skorygowaniu przez Google na "jackpot" już ten wynik znika - inne wspomnienie o tym filmie można znaleźć dopiero na trzeciej stronie.

Na youtube jest krĂłciutki fragment (z rosyjskim lektorem):
https://www.youtube.com/watch?v=PpR3k9cHmk8

Odjechany :) Swoją drogą, ciekawe, czy (i kiedy) YouTube wprowadzi automatyczne polskie napisy. Strasznie mi ich brakuje w filmach, a większości naszych twórców nie chce się ich dodawać.

i na bank to ten film - poznałem głównego bohatera.

Cieszę się, że mogłem pomóc. Filmu nie oglądałem, ale wygląda zabawnie.

ID dziwacznego filmu