ID dziwny polski film na blokowisku

Data: 2011-02-15 21:33:34
Autor: sfrustrowany internauta
ID dziwny polski film na blokowisku
Leciało to w TVP parę tygodni temu, już nie pamiętam dokładnie w styczniu, czy jeszcze w grudniu 2010. Nadawali to dość późno i byłem wtedy zmęczony, więc niestety zasnąłem przed ekranem.
Student wprowadza się do bloku z wielkiej płyty i na co dzień obcuje z dziwnymi typami, jakaś sąsiadka gotuje mu obiadki, dziewczynka z naprzeciwka ciągle gra w piłkę, w windzie sami psychopaci. Kino niszowe, jaki jest tego tytuł?

Data: 2011-02-18 21:40:24
Autor: Artur Wieckowski
ID dziwny polski film na blokowisku
Nie wiem..nie widzialem..ale to moze byc to:
http://www.teleman.pl/prog-19654742-krotka-histeria-czasu.html

pozdr,
AW

Data: 2011-02-19 12:53:11
Autor: sfrustrowany internauta

Użytkownik "Artur Wieckowski" <arbez.wieckowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ijmlfs$be7$1news.net.icm.edu.pl...
Nie wiem..nie widzialem..ale to moze byc to:
http://www.teleman.pl/prog-19654742-krotka-histeria-czasu.html

To zupełnie nie to. W tamtym filmie nie grał nikt znany, kino niszowe.

ID dziwny polski film na blokowisku