ID filmu

Data: 2017-09-19 23:44:43
Autor: Netx
ID filmu
Nie wiem czy dobrze zapamiętałem i czy to na pewno z jednego filmu. W filmie jest dziecko (chłopiec) mający nadprzyrodzone zdolności. Rodzice muszą uważać co mówią (może nawet co myślą) w obecności tego dziecka bo dziecko karze za złe myśli bądź wypowiedzi. Rodzice najmują opiekuna do dziecka. Dziecko chyba wysyła go magicznie na chyba pole kukurydzy za karę za coś. Dziecko z biegiem filmu staje się coraz bardziej nieznośne/okrutne. Ostatecznie pod koniec filmu ten opiekun zabija dziecko na jakimś drzewie (nie pamiętam dokładnie w jaki sposób). Może ktoś skojarzy tytuł filmu.

Data: 2017-09-20 23:51:26
Autor: Rocky
ID filmu
W dniu 19.09.2017 o 23:44, Netx pisze:
[...]

Może to ten film ??
zabójczy szept 2007
http://www.filmweb.pl/film/Zab%C3%B3jczy+szept-2007-214414

tam tez chłopiec ginie na drzewie przybity siekiera ale w tym filmie został porwany na zlecenie matki

Data: 2017-09-21 00:15:54
Autor: Netx
ID filmu
W dniu 2017-09-20 o 23:51, Rocky < pisze:
Może to ten film ??
zabójczy szept 2007
http://www.filmweb.pl/film/Zab%C3%B3jczy+szept-2007-214414

Tak, to film którego szukałem,

[...]