ID filmu lata 80-90

Data: 2018-09-06 13:17:42
Autor: p4trykx
ID filmu lata 80-90
Cześć
Ostatnio odwiedziłem kuzyna, u którego będąc dzieckiem przy każdej wizycie oglądałem filmy na magnetowidzie. Niestety kolekcja nie była zbyt bogata więc oglądało się po kilka razy ten sam film ;-)
Pamiętam Indanę Jonesa oraz jeszcze jeden film. Był to film o kradzieży jakichś kosztowności z zamku. Scena, która utkwiła mi w pamięci to moment poruszania się na specjalnych podwieszonych trapezach pod belką sufitową. Akrobaci złodzieje przykręcali taki specjalny uchwyt do belki i posuwali się do przodu.
Wiem, że to mało ale może ktoś kojarzy?

--
Patryk

Data: 2018-09-07 22:37:34
[...]