ID filmu-palace slonce

Data: 2011-09-12 14:47:18
Autor: John Doe
ID filmu-palace slonce
Film z lat 90-tych, oglądałem go w telewizji. Nie pamiętam niestety zbyt wiele detali, jedynie taki, że akcja działa się w jakiejś niedalekiej przyszłości, słońce stało się niebezpieczne i ludzie nie wychodzili z budynków w południe żeby się nie spalić. W liceum, lub na jakiejś uczelni z jakiegoś powodu wystawiają jednego chłopaka na dach, przywiązując go tam żeby się spiekł. W ostatniej chwili już całego czerwonego bohatera ktoś ratuje.

Mówi komuś coś ten opis?

Data: 2011-09-12 23:21:22
Autor: kajus44
ID filmu-palace slonce
John Doe wrote:
[...]

Kojarzę, ale ten chłopak chyba miał coś, co pozwalało mu być na słońcu, dlatego go się bali czyli chcieli go załatwić. Leciało to coś na RTL7, popołudniu OIDP, i to mógł być jeden z odcinków tego serialu straszącego dzieci, "mroczne opowieści" czy jakoś tak. Ale pamięć już nie ta :(

Data: 2011-09-13 14:13:59
Autor: John Doe
ID filmu-palace slonce
Użytkownik "kajus44" <kajus44@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4lt4h$lgg$1usenet.news.interia.pl...
John Doe wrote:
[...]

Jest to jakiś trop, to na pewno była ta stacja telewizyjna, być może faktycznie jakiś serial, ale raczej nie opowieści z krypty, te leciały zawsze późnym wieczorem, a to o czym myślę popołudniu.

Data: 2011-09-14 17:16:42
Autor: RedLite
ID filmu-palace slonce
W dniu 2011-09-13 14:13, John Doe pisze:

[...]

Być może kolega miał na myśli serię Strefa Mroku (The Twilight Zone)

jeśli tak może to:
http://www.imdb.com/title/tt0734660/
tytuł pasuje :D

--

*RedLite*

Data: 2011-09-16 10:36:46
Autor: John Doe
ID filmu-palace slonce
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:j4qggd$tpn$1news.onet.pl...
[...]

Ale data produkcji absolutnie nie, to co ja oglądałem to lata 90-te

Data: 2011-09-19 21:10:08
Autor: abelicoln
ID filmu-palace slonce
Dnia Mon, 12 Sep 2011 14:47:18 +0200, John Doe napisał(a):

Mówi komuś coś ten opis?

Mniej więcej pasuje to:
http://www.imdb.com/title/tt0119243/

Aczkolwiek - z tego co pamiętam - to nie pasuje ostatnie zdaine
przywiązując go tam żeby się spiekł. W ostatniej chwili już całego czerwonego bohatera ktoś ratuje.

Jeden z najgorszych filmów jakie widziałem - ale muszę przyzać, że pomysł
reżysera by każdą nieprawdopodobność scenariusza przykrywać sceną z półnagą
panią, jest jedyną rzeczą jaką zapamiętałem z tego filmu... --
Pozdrawiam,
abelincoln
http://dlugajczyk.pl

Data: 2011-09-21 12:42:30
Autor: John Doe
ID filmu-palace slonce
Użytkownik "abelicoln" <abelincoln@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:qwl6vchf50qg.1p1i90ffc8nzj.dlg40tude.net...
[...]

Zdecydowanie nie to, nie kojarzę żadnych scen erotycznych, ale dzięki za chęci. To chyba jednak musiał być serial, z tych co to każdy odcinek jest osobnym fragmentem jakiejś historii.

Data: 2011-09-21 12:46:50
Autor: John Doe
ID filmu-palace slonce
[...]

W 31 sekundzie zamieszczonego tam zwiastunu faktycznie składają gościa w ofierze, a w "moim" filmie było to na dachu szkoły.

ID filmu-palace slonce